Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Endringer i div.2

Go down 
5 posters
AvInnlegg
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756
Registration date : 16.10.2006

Endringer i div.2 Empty
PosteTema: Endringer i div.2   Endringer i div.2 EmptyLør Apr 21, 2007 8:51 am

dere må ta en avgjørelse...

Fra tm.no av Stan
Sitat :
Da har Bergie og jeg diskuter litt..

Hvis vi skal stryke ut alle lag som har trukket seg, så blir vi også nødt til å trekke poengene som har blitt tildelt i kampene hvor de aktuelle lagene har deltatt eller .. skal ha deltatt i. Jeg synes dette blir ganske urettferdig for lagene som øvde til de kampene og vant ett eller flere poeng. Dem brukte tid på de nødvendige forberedelsene for å vinne kampen, så da mener jeg også at dem har rett på de poengene. Men skal vi eventuelt fjerne noen lag, så kan vi ikke la poengene bli, da enkelte lag vil ha hatt muligheten til å kunne kjøre til seg flere poeng enn andre lag. Laget møter flere motstandere enn andre lag som ikke har blitt satt opp mot noen av lagene som har trukket seg tidligere. Så.. Vi ønsker ikke å trekke noen poeng, så dermed blir det også nokså uaktuelt å fjerne noen lag som har trukket seg dessverre. Med mindre alle lag som har vunnet poeng i kamper som ikke ble vunnet på WO ønsker det.

I de kampene hvor inaktive lag har delt ut poeng finner vi:

Runde 1:
HT - TRB/KD 3-0 (WO)
SSR - MM 3-0

Runde 2:
2OLD - KD 3-0
TiP/DS - Bonde 3-0 (WO)
TT - MM 3-0 (WO)

Runde 3:
SSR - Bonde 3-0 (WO)
TiP/DS - KD 3-0 (WO)
DX - MM 3-0 (WO)

Ettersom det kun er SSR og 2OLD som har deltat i kamp mot et av lagene som har trukket seg, så er det dem som vil avgjøre om alle lag som har trukket seg fjernes fra TNL2, sammen med all poengene som har blitt delt ut i de kampene. Ettersom det vil bli gitt flere WO's i neste runde vil dem også inkluderes i regninga. Hvis SSR og 2OLD gir sitt samtykke innen mandag, så vil vi følge det foreslåtte oppsettet fra og med runde 5. Hvis en av partene ikke gir sitt samtykke før etter mandag, så vil det ikke følges før runde 6. Dere kan også si ifra om dere ikke gir samtykke ettersom det blir enklere å komme til en konklusjon istedenfor å måtte vente på et svar som isåfall aldri ville kommet.

Dette vil resultere i følgende poengtrekk, regnet ut ifra resultatene fra tredje runde:

2OLD -3 poeng
DX -3 poeng
HT -3 poeng
SSR -6 poeng
TiP/DS -6 poeng
TT -3 poeng

Send helst PM eller skriv til meg på IRC eller MSN om dere gir samtykke eller ikke!

http://www.trackmania.no/forum/viewtopic.php?t=2502&postdays=0&postorder=asc&start=15
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
Ranglepung
Rector Orbis
Rector Orbis
Ranglepung

Antall Innlegg : 564
Registration date : 17.10.2006

Endringer i div.2 Empty
PosteTema: Re: Endringer i div.2   Endringer i div.2 EmptyLør Apr 21, 2007 11:20 am

Jeg sier vi går for det, slik at vi har et strammest mulig oppsett med flest mulig kamper.
Poeng betyr ikke så mye for min del.

Vi vinner jo hele sulamitten uansett Cool
Til Toppen Go down
Bj
Procurator
Procurator
Bj

Antall Innlegg : 299
Registration date : 27.10.2006

Endringer i div.2 Empty
PosteTema: Re: Endringer i div.2   Endringer i div.2 EmptyLør Apr 21, 2007 3:11 pm

selvsagt går vi for dette.......
Til Toppen Go down
http://www.bjsmodellflyg.se
Petter
Procurator
Procurator
Petter

Antall Innlegg : 413
Registration date : 02.03.2007

Endringer i div.2 Empty
PosteTema: Re: Endringer i div.2   Endringer i div.2 EmptyLør Apr 21, 2007 4:41 pm

Jeg er med på alt...bare vi vinner n1
Til Toppen Go down
JanOngen
Centurio
Centurio
JanOngen

Antall Innlegg : 106
Registration date : 30.10.2006

Endringer i div.2 Empty
PosteTema: Re: Endringer i div.2   Endringer i div.2 EmptyLør Apr 21, 2007 7:01 pm

Vi går inn for dette her ja.
Til Toppen Go down
Sponsored content

Endringer i div.2 Empty
PosteTema: Re: Endringer i div.2   Endringer i div.2 Empty

Til Toppen Go down

Endringer i div.2
Til Toppen 
Side 1 av 1