Sinner Centurio
Antall Innlegg : 126 Age : 51 Registration date : 17.11.2006
| Tema: TMN i Vista Home Ultimate Man Apr 16, 2007 12:32 pm | |
| Det er mange gode guider til hvordan man får TMN til å virke i Vista. Men de er sprett rundt. Useriøse svar som: Søk, Det er beskrevet før... Så jeg tenkte å legge en inn her som beskriver allt på en plass. Gjør flg:
- Last ned TMN her: http://www.trackmania.no/index.php?page_id=12
og installer. Høyreklikk på filen du har lastet og velg "Kjør som Administrator"
- Da det er installert må du også ha en gobit fra Microsoft som heter:
StarForce. Du gjør det samme. Installer og kjør som Admin. Filen finner du her: http://www.star-force.com/protection.phtml?c=83&id=957
- Du kan lage en snarvei på skrivebordet til filen: TmNationsESWC.exe
Høyreklikk på den. Velger fanen som heter: Snarvei og klikker Avansert. Der krysser du av for "Kjør som Administrator"
- Denne filen er oppstartsfilen til TMN nå, ikke via TmNationsESWCLauncher som ordinært kommer i startmenyen.
- Bruk TmNationsESWCLauncher får å endre i setupen og oppdatere spillet.
Det må vel kjøres en oppdatering av spillet før det virker uansett. Men husk at Launcheren ikke kan brukes til start av spillet. Ingenting skjer.
Dette var tiltakene som jeg gjorde får å få min TMN til å virke, men kan sikkert gjøres enkjere... PS. Viktig å oppdatere driverene i maskinen...
Sist endret av den Man Apr 16, 2007 4:30 pm, endret 1 gang | |
|
Petter Procurator
Antall Innlegg : 413 Age : 57 Localisation : Utskarpen/Nordland Registration date : 02.03.2007
| Tema: Re: TMN i Vista Home Ultimate Man Apr 16, 2007 1:03 pm | |
| Nytt info Vidar.... Får bruk for den om noen dager | |
|
URDA Praefectus castrorum
Antall Innlegg : 337 Age : 49 Localisation : Oslo Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: TMN i Vista Home Ultimate Man Apr 16, 2007 2:26 pm | |
| Den er nyttig den der ja Sinner, men jeg fikk faktisk ikke den til å virker... (gjorde nøyaktig som beskrevet.. tidligere altså) Jeg måtte kopiere inn installasjonen fra XP og deretter gjøre alt annet i installasjonsguiden din og vips så har man TMN på Vista Uansett bra at du la den opp så vet vi hvordan ved neste formatering | |
|
Petter Procurator
Antall Innlegg : 413 Age : 57 Localisation : Utskarpen/Nordland Registration date : 02.03.2007
| Tema: Re: TMN i Vista Home Ultimate Fre Apr 20, 2007 3:31 pm | |
| Funket ikke!! Måtte kopiere mappa fra stasjonær pc. Nå går det som f...på laptopen med full grafikk. | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: TMN i Vista Home Ultimate | |
| |
|