| inlogging | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
007 Centurio
Antall Innlegg : 179 Age : 49 Localisation : gjerdrum Registration date : 28.02.2007
| Tema: inlogging Fre Apr 13, 2007 11:18 pm | |
| hei jeg bare lurte på når jeg logger meg inn på spillet så står det bare 007 og ikke old/007 ikke noe stort problem dette jeg bare ser at hos andre så står klanen der hva må jeg rette på for og få dette til ? | |
|
| |
Ranglepung Rector Orbis
Antall Innlegg : 564 Age : 51 Localisation : Fredrikstad Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: inlogging Fre Apr 13, 2007 11:27 pm | |
| Trykk på "Profil", der kan du endre sånne innstillinger.
Enten under logoen på toppen, eller den knappen i hvert innlegg. | |
|
| |
007 Centurio
Antall Innlegg : 179 Age : 49 Localisation : gjerdrum Registration date : 28.02.2007
| Tema: Re: inlogging Lør Apr 14, 2007 1:29 am | |
| hvor mener du ? det jeg mener er når jeg har logget meg inn på spillet så står det you rank og der står det bare 007 ikke old/007 men på andre så vises klanene . jeg er snekker jeg så er nok mye bedre med hammeren en med tasteturet (for jeg håpe da ) | |
|
| |
Turtle Ephemera Baetidae Rhodanii
Antall Innlegg : 372 Registration date : 18.01.2007
| Tema: Re: inlogging Lør Apr 14, 2007 2:19 am | |
| Når du har logget inn så trykk "Show All Servers". Trykk på "Advanced". Der står det "Account". Gå inn der og trykk "Set from current profile" og ok. Da oppdateres hele greia for deg og alt er i skjønneste orden etterpå. Og en snekker skulle man jaggu hatt en gang i blant. | |
|
| |
007 Centurio
| Tema: Re: inlogging Lør Apr 14, 2007 2:54 am | |
| a ha takker og bukker da var jeg på g og detaljene var på plass | |
|
| |
007 Centurio
| Tema: Re: inlogging Man Apr 16, 2007 9:07 pm | |
| nå lurer jeg på en annen ting har jeg blitt hacket prøver nå og logg meg på spillet og der står det plutselig KJETIL videre så har jeg blitt bannet fra own`s tnl trening noen som vet hva dette er ? | |
|
| |
OLD/Reo Praefectus
Antall Innlegg : 541 Age : 51 Localisation : Hilton Registration date : 14.11.2006
| Tema: Re: inlogging Man Apr 16, 2007 10:17 pm | |
| hørtes skummelt ut! et oppdrag for Bond dette. | |
|
| |
TMKjetil Optio Centuriae
Antall Innlegg : 90 Registration date : 19.11.2006
| Tema: Re: inlogging Ons Apr 18, 2007 8:31 pm | |
| - 007 skrev:
- nå lurer jeg på en annen ting har jeg blitt hacket prøver nå og logg meg på spillet og der står det plutselig KJETIL videre så har jeg blitt bannet fra own`s tnl trening noen som vet hva dette er ?
har du sendt en fil som default. et eller annet til noen? i såfall har du gitt fra deg passord og login. Visst det er tilfelle så er det sannsynligvis noen som har logget inn med accounten din og drevet med kødd på OWN sin server. Visst ikke så kan du jo bare ha hvert så uheldig som toad og oddy var. At du faktisk har blitt hacket av noen som kan slikt. | |
|
| |
007 Centurio
| Tema: Re: inlogging Ons Apr 18, 2007 9:23 pm | |
| ja tydeligvis så har nok noen gjort dette og det synes jeg er veldig trist men det er bare to stykker som har sett dette passoret i tillegg til meg men jeg skal ikke legge noen skyld på noen av disse den ene er vebbo han vet jeg helt sikkert at det ikke er han er for stor for sånne småligheter den andre er raggie fra don han fikk tak i det ved en feiltagelse men han er jo en hyggelig pjokk han og vil ikke tro at han heller driver med sånt . men men skal legge inn et inlegg på forumet til own tror kansje de er såpas forståelsefulle at de fjerner banningen | |
|
| |
TMKjetil Optio Centuriae
| Tema: Re: inlogging Ons Apr 18, 2007 9:59 pm | |
| Visst Ragnar hadde passordet ditt kan jeg garantere deg at det var han. For noen dager siden bannet jeg han fra OWN sin TNl server fordi han oppførte seg som en drittunge og siden det har han hele tiden prøvd å banne meg. Siden du både er bannet fra den serveren og accounten heter Kjetil er det stor sannsynlighet for at det er han. legg til kjetil_aakvik90@hotmail.com på msn så skal jeg hjelpe deg med å få den tilbake. Han har sannsynligvis brukt accounten din til å late som han er meg. | |
|
| |
TMKjetil Optio Centuriae
| Tema: Re: inlogging Ons Apr 18, 2007 10:50 pm | |
| Snakket med Ragnar og han sier at det er over 30 stykker som kan passordet og at det ikke er han. Uansett, har du accounten din nå og er det noe galt med den? skiftet login elns? Eller var det bare nicket som var endret? | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: inlogging | |
| |
|
| |
| inlogging | |
|