| OLD vs DoN | |
|
+4Turtle OLD/Reo -cy9c OLD/Rommel 8 posters |
Av | Innlegg |
---|
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: OLD vs DoN Man Apr 09, 2007 11:06 pm | |
| En spennende match som bølget frem og tilbake. OLD stilte med undertegnede, Turtle og 007 på første map som var X-games... dette ble ett skikkelig spennende map... mange som krasjet og gjorde feil slik at det ble tett. Vi ledet plutselig 6-5 og hadde to settballer, men da skjærpet HardKore og Raggie seg og dra i land de to neste slik at de vant 7-6. Deretter var det lunchtime,Slarti inn for 007 og her kjørte hvertfall jeg helt elendig... HardKore dro 52 tider og det gjorde vel Raggie og innimellom så her tapte vi klart 7-3 Siste mappet var Razor sin bane og denne ble jevnere igjen.. DoN ledet 4-1, men så kom vi sterkt tilbake og tok de neste 4 mapene. 5-4 til oss og det så lyst ut, men hardkore som tyna tiden ned i 48,83 som best vant de neste og med cy9c eller raggie som nummer to så vant de denne også. 7-5 til slutt. 3-0 til DoN. GG og bra kjørt alle (untatt meg da ) | |
|
| |
-cy9c Tiro
Antall Innlegg : 4 Registration date : 09.01.2007
| Tema: Re: OLD vs DoN Man Apr 09, 2007 11:17 pm | |
| - OLD/Rommel skrev:
- GG og bra kjørt alle (untatt meg da )
GG ja rommel .. Du kjørte bra du også rommel .. GG og takk for kampen menn | |
|
| |
OLD/Reo Praefectus
Antall Innlegg : 541 Age : 51 Localisation : Hilton Registration date : 14.11.2006
| Tema: Re: OLD vs DoN Man Apr 09, 2007 11:18 pm | |
| bra kjempet! synd jeg ikke fikk sett. gikk ut rett før kampen å fikk ikke komme inn igjen pga for mange tilskuere:shock: ! Ble satt litt utafor hele denne runde 2 jeg! jaja.. ny sjanse venter! | |
|
| |
Turtle Ephemera Baetidae Rhodanii
Antall Innlegg : 372 Registration date : 18.01.2007
| Tema: Re: OLD vs DoN Man Apr 09, 2007 11:21 pm | |
| Svært så uheldig du var denne runden da Reo. Og du Rommel passerte da meg maaaange ganger. I tillegg til at du bare stakk i fra. Takk for kampen 2P. Imonerende! | |
|
| |
Slartibartfast Praefectus castrorum
Antall Innlegg : 363 Age : 56 Localisation : Hammerfest Registration date : 02.02.2007
| Tema: Re: OLD vs DoN Man Apr 09, 2007 11:26 pm | |
| Fikk samme beskjed Reo, men så gikk jeg inn i kampen og rett opp på tribunen... fort som bare f.. Godt kjørt folkens. Jeg kjørte som en gammel gubbe med sjøgang i kroppen. Sry. Beklager at jeg ble så sen, men vi ble noen timer lengere på fisketur enn jeg hadde planlagt. Skal skjerpe mine rutiner ps. Er det noen som har et gammelt tastatur de kan sende Turtle? | |
|
| |
URDA Praefectus castrorum
Antall Innlegg : 337 Age : 49 Localisation : Oslo Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: OLD vs DoN Man Apr 09, 2007 11:27 pm | |
| må bare si at det var utrolig bra kjøring fra dere alle som kjørte for OLD. Det skal også sies at HardKOres sinsvake kjøring var imponerende... kan lett sammenlignes med Replay fra stanley's kjøring:d3: Gleder meg til neste gang og håper på kvalikk da GO OLD/ | |
|
| |
OLD/Reo Praefectus
Antall Innlegg : 541 Age : 51 Localisation : Hilton Registration date : 14.11.2006
| Tema: Re: OLD vs DoN Man Apr 09, 2007 11:44 pm | |
| - Slartibartfast skrev:
- ps. Er det noen som har et gammelt tastatur de kan sende Turtle?
øhhh helst et nytt slik at klaging ungåes | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: OLD vs DoN Man Apr 09, 2007 11:51 pm | |
| synd dette gutter, holdt nesten. Jeg sleit også med for få tilskuerplasser ledig til jeg fant instillingen på servern og økte den fra 4 ->7 men da jeg endelig kom inn så tryna hele tm'en min og jeg prøvde igjen og den tryna til slutt ble det restart og masse tjas og mas så jeg fikk jo bare bruddstykker fra de 2 siste mapsa ps. vi må nok starte kronerulling slik at turtle får seg ny laptop trur eg... | |
|
| |
007 Centurio
Antall Innlegg : 179 Age : 49 Localisation : gjerdrum Registration date : 28.02.2007
| Tema: Re: OLD vs DoN Tir Apr 10, 2007 12:07 am | |
| ja dette ble jo en jevn og morsom kamp dette her vi får vel prøve og ta hjem tredje runde da. bra kjørt | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: OLD vs DoN Tir Apr 10, 2007 4:20 pm | |
| Må bare få fylle på litt her .... Jo i går kveld så alt ut til å bli en herlig kveld og jeg benka meg foran pc'en go skulle til å starte tmn, men så plutselig blinker det i msn'en. Rommel forteller meg at det er feil x-games bane som ligger på servern til Bj og han lurer på om jeg kan fixe det ... jaja det skal vi vel alltids klare men jeg har jo f#$&%#$ ikke linken til Bj på pc'en og prøver febrilsk å finne mac laptopen min da linken lå på den. Etter å ha tråla hele huset så finner jeg den eldste datteren i huset med mac'en i fanget og hu gjør lekser og er lite villig til at jeg bare mååå ha den nå, litt diskusjon og mac'en er min (my precious) hmm hvordan få linken med meg over på pc'en joda gmail tenker jeg, men hu er logga innpå og hadde en gmail chat gående der , jeg roter litt i lomma og finner en usb-stick og får kopiert lenka over på den loool så beinflyr jeg ned til pc'en og får logga meg på servern men der er det jo såå mange baner og jeg veit ikke hvem som er rektig så jeg må fyre opp tmn og sjekke om jeg hadde riktig utgave på min pc, joda alt i sin skjønneste orden hos Vebbo lagret under TNL og under mappe 2 så var det å få lastet opp banen på servern til Bj og fikk omsider adda den til *puh* det var på håret da jeg så på chatten til servern at gutta nesten hadde bestemt seg for å kjøre den med cut...... vel nice tenker jeg nå kan jeg endelig sprette kvikklunsjen og logge meg på som spectator, men hva f&%#% i h#&%$?# ikke mere specc plasser ledig............ så jeg begynnte å følge med på chatvinduet på servern hvor jeg får opp hva som blir skrevet og ord som "spennende, jaaa, thriller etc fulgte) og jeg beit meg i tunga.... skal jeg gå glipp av dette nå da (venta i flere uker) men så kom jeg jo på at jeg var admin men turte ikke å øke specc plassene før 1 mappet var over tilfellet det skulle tulle det hele til med servern... ahhh endelig inne men skjønte jo at jeg hadde gått glipp av en skikkelig gysare... vel trygt og godt inne, sender jeg en hilsen inn til gutta og PANG så quitter tmn, hva f&$%&? er det som skjer... starter opp igjen og er inne i par minutter og pang ned igjen, ble helt uttafor av det hele.... vel omstart på pc'en tenker jeg gjør susen, men nei samme skjer så jeg fikk som nevnt tidligere i tråden bare med meg bruddstykker av en kamp jeg så gjerne skulle sett hele... det var min tmn kveld 2. påskedag 2007 | |
|
| |
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: OLD vs DoN Tir Apr 10, 2007 4:37 pm | |
| vebbo .... litt av en kveld..... takk for utmerket admin jobb i allefall. Får legge til at rett etter at jeg forlot msn praten med deg, og hoppet tilbake til tmn så ser jeg at alle skriver gl hf og at det blir restartet en bane... ikke viste jeg hvilken vi var på. Når vi startet så så jeg at det var x-games, men da viste jeg ikke hvilken, men trodde det var den med cut.... tror flere trodde det samme Fant jo fort ut at det ikke var det, og at du akkurat rakk å få bytta... Men som jeg skrev i msn til vebbo når vi styra på som verst, så fant vi det litt underlig at 2OLD hadde gjennomført sin match på den gale banen Men nå hadde de mye styr rundt det å i det hele tatt finne noen å spille mot, så kanskje det gikk dem hus forbi | |
|
| |
Turtle Ephemera Baetidae Rhodanii
Antall Innlegg : 372 Registration date : 18.01.2007
| Tema: Re: OLD vs DoN Tir Apr 10, 2007 4:50 pm | |
| - OLD/Reo skrev:
- øhhh helst et nytt slik at klaging ungåes
Joda, veit at jeg klager i overkant mye. Skal forsøke å ta meg sammen. Syns bare det var så synd for laget at vi tapte denne kampen når vi kunne ha vunnet om tastene ikke hadde sviktet. Kjørte forbi HardKore og co. flere ganger bare for å se at bilen gikk rett frem i en sving, eller mista all fart. La inn flere ps hvor bilen døde ut og gikk rett inn i vantet. Ble veldig usikker også etter hvert som laptopen ble varmere og tastene ble verre og verre. Jeg kræsja en god del pga av feilvurdering også da, hehe. Men hvem er vel perfekt? Ikke HardKore heller gitt. Så det hadde vært moro å fått utnytta de feilene han også gjorde. Men som sagt, jeg skal forsøke å holde kjeft heretter. Men aller først skal jeg få tak i et tastatur som virker! Tror det aller morsomste i går foregikk hjemme hos Vebbo. Der skulle jeg gjerne vært ei flue på veggen gitt. Det var jo synd at det var flere som ikke kom inn da. Var egentlig mye rart som gikk galt i går. Spesielt for 2OLD. Er merkelig at motstanderne i løpet av 14 dager ikke har fått planlagt bedre enn at de ikke har kjørt banene, ikke vet når det er, skal spise midt i kampen, og ikke vet hvem som skal være med. Merksnodig... Likevel - Alt i alt en morsom kveld med mange gode kjørere og meget gode prestasjoner. | |
|
| |
-cy9c Tiro
Antall Innlegg : 4 Registration date : 09.01.2007
| Tema: Re: OLD vs DoN Tir Apr 10, 2007 5:09 pm | |
| Siden så mange hadde prob med tilskurer plassen.. så burde dere kanskje sette på pw på spec også,,? | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
| Tema: Re: OLD vs DoN Tir Apr 10, 2007 5:19 pm | |
| - -cy9c skrev:
- Siden så mange hadde prob med tilskurer plassen.. så burde dere kanskje sette på pw på spec også,,?
hehe problemet her var at antall specc plasser var satt til 4 | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: OLD vs DoN | |
| |
|
| |
| OLD vs DoN | |
|