| Legger bort TMN for godt.. | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
ICE Tribuni Angusticlavii
Antall Innlegg : 266 Age : 62 Localisation : Drammen Registration date : 17.10.2006
| Tema: Legger bort TMN for godt.. Søn Apr 01, 2007 12:08 pm | |
| Ja da har dagen kommet, den dagen jeg har fryktet og ventet på nå i ca. 1,5 år Det er på tide å gå (kjøre) videre her i livet, Etter mange lange våkne netter og diskusjoner med ledelsen her i OLD, har vi i felleskap funnet ut av at det beste for teamet (og meg såklart) er at jeg fratrer med øyeblikkelig virkning . Jeg vil takke alle mine venner her og de som har hjulpet meg med denne avgjørelsen her, det har ikke vært en lett avgjørelse å ta, men jeg har endelig nå innsett at min misjon her i livet ikke er å kjøre TMN for OLD lenger (eller for noen andre). Jeg slutter da jeg har fått ny innsikt i livet og funnet ut av hva som er viktig, jeg har fått en jobb i Kinshasa (en lite sted i Kongo, helt uten nymotens hjelpemidler) hvor jeg skal ta vare på haremet til stammehøvdingen ( Storpe Nis ). Storpe Nis har i dag 32 hunnkjønn i flokken sin, og det er meningen jeg skal ta meg av alle de som han da ikke har tid til. Storpe Nis er 89 år gammel og begynner å kjenne alderen tynge og når da mitt rykte som en trivelig og grei gutt på kun halve hans alder, kom hans øre forbi så måtte det jo bare gå som det gikk... Jeg fikk besøk av en representant for hans stammestyre ( Bar Etul Laltsa Mmen) i februar og har siden den tid forhandlet frem en grei avtale for meg. Da er det med ett tungt hjerte jeg sier takk og farvel, de fleste av dere var jo egentlig klar over dette, så dette innlegget er jo egentlig bare for å vise dere hvor glad jeg er i OLD.. Hilsen 2OLD/ICE nå snart kjent som Spøk Efug Len | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: Legger bort TMN for godt.. Søn Apr 01, 2007 1:28 pm | |
| God damn | |
|
| |
Turtle Ephemera Baetidae Rhodanii
Antall Innlegg : 372 Registration date : 18.01.2007
| Tema: Re: Legger bort TMN for godt.. Søn Apr 01, 2007 2:32 pm | |
| Pokker! Gikk 5 på en liten stund | |
|
| |
Usstan Centurio
Antall Innlegg : 137 Age : 56 Localisation : Oslo Registration date : 09.01.2007
| Tema: Re: Legger bort TMN for godt.. Søn Apr 01, 2007 3:24 pm | |
| Dæven ICE, trenger du en medhjelper De var vel en av dagens beste og Turtle's svar med superb valg av smile fikk meg til å falle av sofaen her i latterkramper. | |
|
| |
URDA Praefectus castrorum
Antall Innlegg : 337 Age : 49 Localisation : Oslo Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Legger bort TMN for godt.. Søn Apr 01, 2007 4:29 pm | |
| He he.. var lenge på... men så var det noe med datoen og signaturen | |
|
| |
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Legger bort TMN for godt.. Søn Apr 01, 2007 5:04 pm | |
| Nice ICE... lykke til BTW: Stillig avatar vebbo | |
|
| |
007 Centurio
Antall Innlegg : 179 Age : 49 Localisation : gjerdrum Registration date : 28.02.2007
| Tema: Re: Legger bort TMN for godt.. Søn Apr 01, 2007 5:15 pm | |
| ha ha den var fin den | |
|
| |
ICE Tribuni Angusticlavii
Antall Innlegg : 266 Age : 62 Localisation : Drammen Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Legger bort TMN for godt.. Søn Apr 01, 2007 6:47 pm | |
| | |
|
| |
WizKid Praefectus
Antall Innlegg : 500 Age : 49 Registration date : 18.10.2006
| Tema: Re: Legger bort TMN for godt.. Søn Apr 01, 2007 9:58 pm | |
| LOL!! Må si jeg ble litt trist da jeg leste starten av innlegget nå, men da jeg kom til haremet i Kinshasa ble jeg litt i tvil ,og da jeg skjønte tegninga ble jeg lettet, hehe. Bra 1.april-spøk ICE | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: Legger bort TMN for godt.. Søn Apr 01, 2007 11:04 pm | |
| | |
|
| |
Bj Procurator
Antall Innlegg : 299 Age : 54 Localisation : Sveg i Sverige Registration date : 27.10.2006
| Tema: Re: Legger bort TMN for godt.. Man Apr 02, 2007 3:11 am | |
| ICE!!!!!!! Din første setning kaller jeg mordforsøk............gi en gammel man infarkt kan man jo gjøre med mindre alvorlige beskjeder enn dette.............. Var en lettelse å lese om haremet for da våknet den halvdøde cella som er igjen og mumla noe om 1 apiril. Kunne liksom ikke forstå at du skulle slutte og i tillegg virket det som om du hadde hatt en krangel med ledelsen i OLD.......kan jo ikke være mulig at noen i OLD er uenig.........bra denne ja Ice.... ....du hadde meg på kroken frem til kongo og harem.... Men som sagt dette er nesten mordforsøk..........fy deg............ | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Legger bort TMN for godt.. | |
| |
|
| |
| Legger bort TMN for godt.. | |
|