| STC-3 - Vil vi være med? | |
|
|
STC-3 | Konge... dette vil jeg være med på | | 29% | [ 2 ] | Nope... holder med TNL 2 | | 71% | [ 5 ] |
| Antall stemmer : 7 | | Poll closed |
|
Av | Innlegg |
---|
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: STC-3 - Vil vi være med? Tir Mar 27, 2007 2:38 pm | |
| STC-3 starter opp hvert øyeblikk. Påmelding er ikke lukket enda. Dette er en internasjonal turnering ala det TNL er her hjemme. Sjekk link for info: http://www.electronictournaments.com/index.phpKampene er på mandager og det er 4 vs 4, 2 roundmap og ett multilap map. Dette vil "kollidere" med TNL, men er jo en fin mulighet for oss å vise oss utenfor Norges grenser. Ønsker at de som er interessert svarer på poll'en, samt poster navn videre i tråden. | |
|
| |
ICE Tribuni Angusticlavii
Antall Innlegg : 266 Age : 62 Localisation : Drammen Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: STC-3 - Vil vi være med? Tir Mar 27, 2007 2:40 pm | |
| Hadde jo vært artig dette, men aner ikke hvordan det ser ut fremover for meg så jeg tør ikke å vote ja | |
|
| |
Turtle Ephemera Baetidae Rhodanii
Antall Innlegg : 372 Registration date : 18.01.2007
| Tema: Re: STC-3 - Vil vi være med? Tir Mar 27, 2007 2:49 pm | |
| Samme med meg som med ICE. Hadde vært kult, men.... | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: STC-3 - Vil vi være med? Tir Mar 27, 2007 3:24 pm | |
| Kjenner jeg har veldig lyst men som nevnt ovenfor så er jo sommeren på anmars og da er det t-shirt (hint hint) vær. Jeg må tenke meg litt om på denne før jeg stemmer... | |
|
| |
WizKid Praefectus
Antall Innlegg : 500 Age : 49 Registration date : 18.10.2006
| Tema: Re: STC-3 - Vil vi være med? Tir Mar 27, 2007 4:45 pm | |
| Enig med de over her. Hadde vært moro, men det kan skorte på tid. Kan jo også resultere i at vi får for liten tid til å få inn alle banene, og at vi ikke kjører så godt som vi kan i noen av turneringene. kvalitet fremfor kvantitet og alt det der | |
|
| |
OLD/Reo Praefectus
Antall Innlegg : 541 Age : 51 Localisation : Hilton Registration date : 14.11.2006
| Tema: Re: STC-3 - Vil vi være med? Tir Mar 27, 2007 9:16 pm | |
| Det blir enten eller isåfall. Å nå er det TNL! Hadde vært morro å prøvd seg der ute, men ikke nå. | |
|
| |
Antall Innlegg : 266 Age : 62 Localisation : Drammen Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: STC-3 - Vil vi være med? Søn Apr 08, 2007 4:05 pm | |
| er vi påmeldt denne.... så på tm.no denne artikkelen og der er det en mulighet for at OLD står oppført division 14... Sier en mulighet siden tm.no ikke nevner oss som Norskt lag, men trekker frem crossed i samme division.. http://www.et-leagues.com/stc3/poulelist.phpgikk deretter til demses hjemmeside og der er OLD riktig nok i division 14.. http://www.et-leagues.com/stc3/poulelist.phpLurer da på om det er ett annet laf som bruker OLD sammen med oss, eller er det oss det er snakk om her ? Hvis det er oss OLD så begynner kampene til uka.... Noen som vet noe mer om dette ? | |
|
| |
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: STC-3 - Vil vi være med? Søn Apr 08, 2007 4:15 pm | |
| Interessen var såpass laber at jeg ikke har meldt oss på ihvertfall.. Tror det er ett lag fra ett annet land som også heter OLD | |
|
| |
| Tema: Re: STC-3 - Vil vi være med? Søn Apr 08, 2007 4:31 pm | |
| takk for tilbakemeldingen ble bare litt nysgjerrig her jeg satt og så dette | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: STC-3 - Vil vi være med? | |
| |
|
| |
| STC-3 - Vil vi være med? | |
|