Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Kampref OLD vs FMN TNL2 runde 1

Go down 
+4
ICE
WizKid
URDA
Vebbo
8 posters
AvInnlegg
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756
Registration date : 16.10.2006

Kampref OLD vs FMN TNL2 runde 1 Empty
PosteTema: Kampref OLD vs FMN TNL2 runde 1   Kampref OLD vs FMN TNL2 runde 1 EmptyMan Mar 26, 2007 11:03 am

Så var vi igang igjen.... gjett om jeg gleda meg Very Happy. Kvalet ble sparket i gang 20.00 noe wizkid ikke klarte å få med seg da Viasat ikke hadde stilt klokka på tv'en eller noe i den duren (husker ikke helt hva som ble meldt Razz) Torress fant ikke passordet til servern med en gang så alt var ved det normale Very Happy. Første map ut var calibrate og der stemte plutselig ingen ting, kjørte i kanter og timeinga var helt elendig, men det gjør jo ingenting når vi har en stall som er så full av steroide kjørere for tiden her kom Slarti, Rommel og 007 med. Så at Reo også sleit så det var ikke bare meg. De neste mapene stemte ting litt bedre og jeg klora meg inn på de mapene sammen med Slarti og Reo.

En halvtime til kampstart... så merkverdig rolig jeg var nå da, hadde jeg endelig klart å mestre nervespøkelset?

FMN ramla inn og det ble blåst i fløyta, oooh hvilken fryd det var å komme igang igjen, men hva skjer? joda, nervespøkelset hadde sniki seg inn bakdøra og bolta seg fast i hjerterota og dro pulsen opp i faretruende omdreininger igjen, men nå var jeg forberedt, har jo opplevd dette et par ganger før. Øllen jeg hadde åpna strategisk under kvalet fungerte som et mildt nervedempende dop. Her var det bare å kline til og det gjorde vi til gangs... FMN kjempet tappert men klarte ikke stå i mot eldrebølgen som valset over de, det kom et par hjertekjærende hyl og klynk fra FMN men de oppførte seg bra og vi takker de for bra sportsånd og opptreden.

Når kampen var over lyste det 3x7-0 på tavla. (tror det ble 2 eller 3 draw rounds)

Da kan vi alle ta påskeferie med god samvittighet.
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
URDA
Praefectus castrorum
Praefectus castrorum
URDA

Antall Innlegg : 337
Registration date : 17.10.2006

PosteTema: Re: Kampref OLD vs FMN TNL2 runde 1   Kampref OLD vs FMN TNL2 runde 1 EmptyMan Mar 26, 2007 11:31 am

jeg bøyer meg i støvet.. fantastisk kjøring.. fikk ikke sett for linja mi sa €#%&€"#€ men men..
En ting er sikkert, jeg kommer mye bedre forberedt til neste kval hvor jeg SKAL ha en plass :-g:

God påsk til dere alle!
Til Toppen Go down
http://www.ladruurdal.net
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

Antall Innlegg : 500
Registration date : 18.10.2006

PosteTema: Re: Kampref OLD vs FMN TNL2 runde 1   Kampref OLD vs FMN TNL2 runde 1 EmptyMan Mar 26, 2007 12:56 pm

Vebbo skrev:

"Så var vi igang igjen.... gjett om jeg gleda meg Very Happy. Kvalet ble sparket i gang 20.00 noe wizkid ikke klarte å få med seg da Viasat ikke hadde stilt klokka på tv'en eller noe i den duren (husker ikke helt hva som ble meldt Razz) "

Hehe, ja, har parabol og menylinja nederst på skjermen sa 19:45 og jeg lå og kosa meg med lille Signe i fanget og så på tv'en. Stod opp, gikk på kjøkkenet for å sette på kaffen så jeg var skjerpa og klar til kvallik.
Men hva f**..., tenkte jeg da jeg så på klokka som hang på veggen over presskanna, 20:50!!!
Utrolig kjipt, det er visst ikke bare mor som blir ramma av ammetåka,hehe.
Men når jeg specca kampen og så den ene imponerende runden etter den andre, så jeg at jeg skulle kjempa rimelig bra for å klart kvallik.
Utrolig bra og ikke minst stabil kjøring alle!
Som kommentert av en FMN kjører, det var bare å trykke enter om han krasja, for OLDsa krasja ALDRI,hehe Very Happy
Til Toppen Go down
ICE
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
ICE

Antall Innlegg : 266

PosteTema: Re: Kampref OLD vs FMN TNL2 runde 1   Kampref OLD vs FMN TNL2 runde 1 EmptyMan Mar 26, 2007 1:23 pm

Kjempejobb gutta, dette står det respekt av king
At de gamle er eldst er bevist igjen og igjen old2

Vi fikk 3 poeng vi også men det var helt uten kamp da :S, men vi fikk en vennskapskamp mot HT da de også fikk en WO, så treningen var ikke helt bortkastet....
Til Toppen Go down
Petter
Procurator
Procurator
Petter

Antall Innlegg : 413
Registration date : 02.03.2007

PosteTema: Re: Kampref OLD vs FMN TNL2 runde 1   Kampref OLD vs FMN TNL2 runde 1 EmptyMan Mar 26, 2007 1:27 pm

Imponert.... Fortsett sånn cool1
Til Toppen Go down
OLD/Reo
Praefectus
Praefectus
OLD/Reo

Antall Innlegg : 541
Registration date : 14.11.2006

PosteTema: Re: Kampref OLD vs FMN TNL2 runde 1   Kampref OLD vs FMN TNL2 runde 1 EmptyMan Mar 26, 2007 4:29 pm

ja, dette gikk veien! nå vet ikke jeg hvor gode FMN er men... Don som vi møter neste runde har vel mer å bypå vil jeg tru.

Bra kjørt!
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131

PosteTema: Re: Kampref OLD vs FMN TNL2 runde 1   Kampref OLD vs FMN TNL2 runde 1 EmptyMan Mar 26, 2007 4:48 pm

OLD/Reo skrev:
Don som vi møter neste runde har vel mer å bypå vil jeg tru.

Helt klart.
DoN Cy9c
DoN Zrq
DoN Zakrino
DoN XriderX
DoN Ragnar
DoN Abid
DoN JIGGI
DoN Fanto
DoN Hardkore
DoN koford

er en bra lineup. Blir tøffere denne gangen, men ikke umulig. Vi får bare stille godt forberedt Smile
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
Down
Optio Centuriae
Optio Centuriae
Down

Antall Innlegg : 60
Registration date : 26.10.2006

PosteTema: Re: Kampref OLD vs FMN TNL2 runde 1   Kampref OLD vs FMN TNL2 runde 1 EmptyMan Mar 26, 2007 7:40 pm

Flotte greier dette!

Jeg stilte uten forventninger til kvalet ettersom jag har slitt litt med overtrening i det siste Sad Laughing , men ramlet inn kl 20.00 presis for å konstatere at jeg var den eneste "gule" til stede tongue .

Rangle mente jeg burde skifte farge, men lazy som jeg er må jeg nok øve mer før dette blir veldig viktig. Gult er kult som dere vet.

Dett gav dog slik mersmak at jeg kommer til å legge meg i stormtrening framover for ikke å miste "plassen" i denne fornemme gruppen, og i den siste runden på siste bane i kvalet holdt jeg faktisk 3. plassen en stund - til jeg måtte innse at farten ikke stod i stil med evnene og dermed krasjet jeg i nærmeste vegg (jeg har det for meg at disse banene faktisk var i smaleste laget ...).

Bare vent til jeg lærer meg powerslide affraid
Til Toppen Go down
OLD/Reo
Praefectus
Praefectus
OLD/Reo

Antall Innlegg : 541
Registration date : 14.11.2006

PosteTema: Re: Kampref OLD vs FMN TNL2 runde 1   Kampref OLD vs FMN TNL2 runde 1 EmptyMan Mar 26, 2007 10:40 pm

så en gammel post at FMN kom på 14. i forrige TNL. å vi på 9. Er vel noen lag som har forsvunnet og gjort om slik at FMN kom med i div1 nå? skulle jo være de 12 beste.

sitat fra trackmania.no når FMN kom med i div1:

bkLife skrev:

Du, larsi.. Ikke begynn å klage da Kampref OLD vs FMN TNL2 runde 1 Icon_smile Dette er jo bare knall! Nå får vi sjansen til å vise hva som ligger i oss Kampref OLD vs FMN TNL2 runde 1 Icon_wink

Skal vise gamlingene i OLD1 at FMN kan sparke fra seg minst like hardt som det gode gamle Burn2 gjorde i TNL1. Bare å holde spiriten oppe og kjempe til siste runde! Kampref OLD vs FMN TNL2 runde 1 Icon_razz

Enig der Bk! nå skal vi få vist det som bor i oss.. Kampref OLD vs FMN TNL2 runde 1 Icon_biggrin
Til Toppen Go down
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

Antall Innlegg : 500
Registration date : 18.10.2006

PosteTema: Re: Kampref OLD vs FMN TNL2 runde 1   Kampref OLD vs FMN TNL2 runde 1 EmptyMan Mar 26, 2007 11:07 pm

Det er mulig, det ble hvertfall bestemt at ett av lagene som i utgangspunktet ikke kvalifiserte seg til 1.div i år skulle få sjansen, og FMN ble vurdert som det sterkeste av de lagene.
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131

PosteTema: Re: Kampref OLD vs FMN TNL2 runde 1   Kampref OLD vs FMN TNL2 runde 1 EmptyOns Apr 25, 2007 6:03 pm

Fant noen bilder fra denne matchen:

Klarer ikke å lime de inn, men de skal være mulig å se her:

http://foto.vg.no/show_image.php?bid=68043602
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
Sponsored content

PosteTema: Re: Kampref OLD vs FMN TNL2 runde 1   Kampref OLD vs FMN TNL2 runde 1 Empty

Til Toppen Go down

Kampref OLD vs FMN TNL2 runde 1
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Baner til TNL2 - Runde 1
» baner til runde 2, TNL2
» TNL2 OLD vs BS*
» TNL2 - BB vs. OLD