Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

OLD vs BB

Go down 
+5
BBBeast
OWN|w00p
Vebbo
ICE
OLD/Rommel
9 posters
AvInnlegg
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131
Registration date : 17.10.2006

OLD vs BB Empty
PosteTema: OLD vs BB   OLD vs BB EmptyTor Mar 22, 2007 1:32 am

Endelig en kamp mellom to av de hyggeligste klanene i tmn. Som runner up fra TNL 1 så var ikke oddsene for OLD seier gode, men vi skred til verket med tro på oss selv. 9 mann deltok på kvalet og etter en halvtime var linupen klar. OLD stilte med følgende: Reo, Slarti, Jotne, 007 og undertegnede på alle tre mapene.

Logga meg tidlig inn på BB sin server og det første som møtte meg var "rekorden på Math er 53.06 og holdt av BB Fosco".... herregud 2 sek foran egen pb...
Var likedan på de andre to banene... Smile

Her lå det ann til skikkelig mos.....

Vi begynte med cy9c sin bane, og for å gjøre en massaker kort.... 7-0 til BB

Deretter gikk det slag i slag på begge de to neste banene.... BB hadde førstemann i mål på samtlige run (hvertfall som jeg fikk med meg) og tilslutt sto det 21-1 og 3-0.

Var det så ingen lyspunkt for oss?

Jo det var det faktisk. Det var liksom ikke 5 BB foran 5 OLD. Vi hadde ett par 2. plasser og en god del 3. plasser, og på en god del løp var det ikke mye som skilte fra poeng til oss. Personlig satte jeg rek på alle banene, og det tror jeg en god del av de andre gjorde også. Men BB var generelt hakket bedre, samt at de kapra toppplassene som gir mye poeng. I tillegg er de mer stabile enn oss. Men som trening mot runde 1 så var det en fin gjennomkjøring. La oss bare håpe at vi ikke møter BB da Razz

Sist endret av den Tor Mar 22, 2007 3:41 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
ICE
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
ICE

Antall Innlegg : 266

OLD vs BB Empty
PosteTema: Re: OLD vs BB   OLD vs BB EmptyTor Mar 22, 2007 3:26 am

kjempejobb gutta Smile
old1 old3 old4

her er pitnurse2 klar til å myke opp støle ledd jubel
Til Toppen Go down
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756
Registration date : 16.10.2006

OLD vs BB Empty
PosteTema: Re: OLD vs BB   OLD vs BB EmptyTor Mar 22, 2007 10:39 am

Jeg ga kvalet et forsøk men måtte bare gi opp da jeg hadde en snittframerate på ca 12-15 lol den maskinen jeg har servern på klarer jo så vidt å kjøre tmn uten andre programmer oppe og når det da samtidig kjøres server på den og 9 stykker er inne på den og jeg skal kjøre samtidig så går det som det gikk... Men jeg logget meg inn på BB serveren og da litt for sent for jeg kom inn når det stod 5 eller 6-0 i første kamp så den gikk jeg glipp av. Men jeg fikk med meg de siste 2 banene og for å være helt ærlig så syns jeg vi klarte oss ganske bra med tanke på at banene ikke er så godt innkjørt enda, fortsatt noe å hente for alle sammen. Hadde ikke BB hatt fosco så hadde vi sanka flere poeng i går kveld lol!

Alt i alt en bra gjennomkjøring.
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
OWN|w00p
Tiro
Tiro

Antall Innlegg : 9
Registration date : 09.03.2007

OLD vs BB Empty
PosteTema: Re: OLD vs BB   OLD vs BB EmptyTor Mar 22, 2007 11:33 am

Meget flott kamp dette gutter Smile gl og hf i tnl2 Very Happy
ja hadde ikke Fosco tatt 1 plassen hver gang, så hadde kampen blitt mye gjevnere :p
Til Toppen Go down
http://www.nsimo.be
BBBeast
Tiro
Tiro

Antall Innlegg : 2
Registration date : 22.03.2007

OLD vs BB Empty
PosteTema: GG OLD/   OLD vs BB EmptyTor Mar 22, 2007 2:28 pm

For meg så er kampene mot OLD de artigste! old4

Bra kjørt alle sammen, jeg rakk akkurat hjem til map2, og var så heldig å fikk kjøre map3. Dette var slettes ingen utkassering! Dere fulge sporet meget bra, og det lå alltid 2-3 kjappe OLDiser bak våre 1 eller 2 første. Nivået var rett og slett bra! Lykke til i TNL2 gutta! pitnurse1
Til Toppen Go down
Slartibartfast
Praefectus castrorum
Praefectus castrorum
Slartibartfast

Antall Innlegg : 363
Registration date : 02.02.2007

OLD vs BB Empty
PosteTema: Re: OLD vs BB   OLD vs BB EmptyTor Mar 22, 2007 3:03 pm

Må gjentas engang. Morsomt og lærerikt å kjøre mot noen som er så gode som dere. Man kan bare bli bedre av sånne kamper. Smile

Personlig så kjørte jeg langt under pari, noe som nok skyldes litt nerver og at jeg ikke kjører så altfor mye rounds ellers, blir for stresset. Embarassed
Slet litt med horribel sving-kjøring på slutten av en av banene. joystick Mistet kanskje et par seiere pga det. Frustrasjon
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131

OLD vs BB Empty
PosteTema: Re: OLD vs BB   OLD vs BB EmptyTor Mar 22, 2007 3:22 pm

Slartibartfast skrev:
Personlig så kjørte jeg langt under pari, noe som nok skyldes litt nerver og at jeg ikke kjører så altfor mye rounds ellers, blir for stresset. Embarassed

hehe kjenner meg igjen fra det der.... heldigvis for meg så har det blitt bedre (mindre nerver) jo flere matcher vi kjørt. Eller så kjører jeg i min egen verden uten forstyrelser https://teamold.norwegianforum.net/Tips-Triks-c6/Kjoretips-og-sporsmal-f7/Fant-en-guide-til-a-stille-opponents-til-zero-t107.htm og det hjalp betraktelig på konsentrasjonen også. Litt kjedelig og ensomt Smile i starten, men etterhvert så "ser" jeg de andre på CP sjekkpunkt listen.
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
Fosco
Miles
Miles
Fosco

Antall Innlegg : 21
Registration date : 01.12.2006

OLD vs BB Empty
PosteTema: Re: OLD vs BB   OLD vs BB EmptyTor Mar 22, 2007 5:03 pm

GG og takk for kampen OLD. Alltid like hyggelig og kjøre med\mot dere. Very Happy
Til Toppen Go down
Baspen
Quaestor sacri palatii
Quaestor sacri palatii
Baspen

Antall Innlegg : 274
Registration date : 16.10.2006

OLD vs BB Empty
PosteTema: Re: OLD vs BB   OLD vs BB EmptyTor Mar 22, 2007 5:45 pm

Fosco skrev:
GG og takk for kampen OLD. Alltid like hyggelig og kjøre medmot dere. Very Happy

Det var vel ingen som hadde følelse av å kjøre mot deg i går da Fosco, da du var en halvtime før de andre i mål Razz
Til Toppen Go down
karmakoma
Centurio
Centurio
karmakoma

Antall Innlegg : 149

OLD vs BB Empty
PosteTema: Re: OLD vs BB   OLD vs BB EmptyTor Mar 22, 2007 11:56 pm

Fikk ikke sett kampen Sad men etter det jeg har lest her så syns jeg OLD gjorde det veldig bra selv om BB er hakke bedre. Stå på olds lol!
Til Toppen Go down
Sponsored content

OLD vs BB Empty
PosteTema: Re: OLD vs BB   OLD vs BB Empty

Til Toppen Go down

OLD vs BB
Til Toppen 
Side 1 av 1