Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

må ha, må ha, bare må ha......

Go down 
2 posters
AvInnlegg
ICE
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
ICE

Antall Innlegg : 266
Registration date : 17.10.2006

må ha, må ha, bare må ha...... Empty
PosteTema: må ha, må ha, bare må ha......   må ha, må ha, bare må ha...... EmptyOns Mar 21, 2007 11:25 am

http://www.dingz.no/php/art.php?id=373650

juppp da er fars bursdagsgave / julegave for de neste 10 årene bestilt (ihvertfall på ønskelisten)
Donasjoner mottas med takk Razz

PS: se på videoen litt nede på siden, har bare ett problem, må nok bestille nytt bosted også :S
Til Toppen Go down
OLD/FastAss
Centurio
Centurio
OLD/FastAss

Antall Innlegg : 120
Registration date : 17.10.2006

må ha, må ha, bare må ha...... Empty
PosteTema: Re: må ha, må ha, bare må ha......   må ha, må ha, bare må ha...... EmptyTor Mar 29, 2007 3:33 pm

Besøkte Telenors fremtidshus på Fornebu med noen elever for noen år siden. De hadde hengt opp lett mattede glassplater og projiserte tv- og databilder på dem. Bildet hang i løse lufta, og følelsen var bare at dette må jeg ha! Sånn var det silikon-guden hadde ment at alle skjermer skulle være!

Trøbbelet er at jeg må ominnrede så mye av huset for å få hengt opp glasskjermen at jeg like gjerne kan bygge nytt. Og det blir litt dyrt bare for å få kul nok skjerm i stua.....

- Men hvis jeg skal bygge nytt hus en gang.....!king

Bjaas

P.S. Kjørte den videoen for elevene mine for et par uker siden. De sikla de også!
Til Toppen Go down
http://home.online.no/~bjaas

må ha, må ha, bare må ha......
Til Toppen 
Side 1 av 1