Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Replay fra trening

Go down 
+2
URDA
WizKid
6 posters
AvInnlegg
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

Antall Innlegg : 500
Registration date : 18.10.2006

Replay fra trening Empty
PosteTema: Replay fra trening   Replay fra trening EmptyFre Okt 20, 2006 8:46 pm

Hei gutter!
Innså en ting nå mens jeg så replayen min etter å ha tatt author for 1. gang på tiny tech:
Det hadde vært knall om vi kunne delt disse replayfilene, etter at noen hadde gjort en god runde.
På replayen ser vi linjevalg, samt sladding og bremsing ikke minst.
Kan være til stor hjelp når vi lurer på hvor det er lurt å klipe inn bremsa på rullatoren for fullt..
Eller hva tror dere?
Til Toppen Go down
URDA
Praefectus castrorum
Praefectus castrorum
URDA

Antall Innlegg : 337
Registration date : 17.10.2006

Replay fra trening Empty
PosteTema: Re: Replay fra trening   Replay fra trening EmptyLør Okt 21, 2006 2:45 am

høres ut som en plan... hva med å sette portaldelen av forumet i drift Vebbo?? afro
Til Toppen Go down
http://www.ladruurdal.net
Ranglepung
Rector Orbis
Rector Orbis
Ranglepung

Antall Innlegg : 564

Replay fra trening Empty
PosteTema: Portal er oppe   Replay fra trening EmptyLør Okt 21, 2006 9:11 am

Da er portalen i drift, men ser ikke helt hvorfor den har nye med fildeling å gjøre.
Eller kanskje det var et helt separat spørsmål.

Okkesom, portal is go, repeat, portal is go!
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131

Replay fra trening Empty
PosteTema: Re: Replay fra trening   Replay fra trening EmptyTor Mar 01, 2007 2:17 pm

WizKid skrev:

Det hadde vært knall om vi kunne delt disse replayfilene, etter at noen hadde gjort en god runde.
På replayen ser vi linjevalg, samt sladding og bremsing ikke minst.
Kan være til stor hjelp når vi lurer på hvor det er lurt å klipe inn bremsa på rullatoren for fullt..
Eller hva tror dere?

Har begynt å ta i bruk replays mer og mer for å lære baner. Spesielt wr replayene er nyttige å se. Legg gjerne inn tidene deres på tmx slik at vi andre kan se de (de har også egen ranking for replays i solomode).

Men til dere banebyggere så er det en fordel at replayen er filmet i cam 1,2 eller 3 posisjon (fortrinnsvis cam 2 for mitt vedkommende). Endel replays har cameraposisjon plassert de underligste, men dog kule steder, men er ikke like lett å lære noe av å se replayen.

For min egen del så ser jeg gjerne wr replayen en 3-4 ganger på en ny bane før jeg begynner å kjøre den. Sparer en del tid på det lol! , samt mye frustrasjon.
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
Turtle
Ephemera Baetidae Rhodanii
Turtle

Antall Innlegg : 372
Registration date : 18.01.2007

Replay fra trening Empty
PosteTema: Re: Replay fra trening   Replay fra trening EmptyTor Mar 01, 2007 3:01 pm

OLD/Rommel skrev:
Men til dere banebyggere så er det en fordel at replayen er filmet i cam 1,2 eller 3 posisjon (fortrinnsvis cam 2 for mitt vedkommende). Endel replays har cameraposisjon plassert de underligste, men dog kule steder, men er ikke like lett å lære noe av å se replayen.
Itt'no problem det Rommel. Åpne replay med edit istedenfor så kan du selv velge kamera. Bare å lagre som ny fil og kjøre i vei.
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131

Replay fra trening Empty
PosteTema: Re: Replay fra trening   Replay fra trening EmptyTor Mar 01, 2007 3:08 pm

Turtle skrev:
Itt'no problem det Rommel. Åpne replay med edit istedenfor så kan du selv velge kamera. Bare å lagre som ny fil og kjøre i vei.

Hmm det viste jeg ikke Embarassed takk for tipset.. Burde nok fremdeles stått "Er noob" Under navnet mitt til venstre lol! .
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
Turtle
Turtle

Replay fra trening Empty
PosteTema: Re: Replay fra trening   Replay fra trening EmptyTor Mar 01, 2007 4:05 pm

Burde vel være ganske ydmyk jeg også - "Har vunnet en runde på tm.no"
Til Toppen Go down
Usstan
Centurio
Centurio
Usstan

Antall Innlegg : 137
Registration date : 09.01.2007

Replay fra trening Empty
PosteTema: Re: Replay fra trening   Replay fra trening EmptyTor Mar 01, 2007 4:09 pm

Hehe, du går jo fort opp i "gradene" here Turtle old2 Har jo allerede tatt igjen meg old1
Til Toppen Go down
Turtle
Turtle

Replay fra trening Empty
PosteTema: Re: Replay fra trening   Replay fra trening EmptyTor Mar 01, 2007 4:25 pm

Derfor jeg kommer med sånne korte innlegg. Vil gjerne vinne flere runder lol!
Til Toppen Go down
Sponsored content

Replay fra trening Empty
PosteTema: Re: Replay fra trening   Replay fra trening Empty

Til Toppen Go down

Replay fra trening
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Trening :D