| OLD vs BS | |
|
+10007 Petter URDA Vebbo Slartibartfast ICE Baspen OLD/Rommel Ranglepung Amontar 14 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Ranglepung Rector Orbis
Antall Innlegg : 564 Age : 51 Localisation : Fredrikstad Registration date : 17.10.2006
| |
| |
Turtle Ephemera Baetidae Rhodanii
Antall Innlegg : 372 Registration date : 18.01.2007
| Tema: Re: OLD vs BS Ons Mar 14, 2007 5:15 am | |
| - OLD/Rommel skrev:
- Er du ikke lysten på en liten match her da turtle
Skulle gjerne kjørt, men må bort. Måtte jo prøve Raw Ready Rush. Da skjedde noe rart. Restarta den etter å ha kjørt dårlig og traff skikkelig på restarten - 46.80. Men hva skjer? Joda, blir ikke registrert med nick! Så da var det ut og inn igjen og nå hadde jeg ingen rec. På'n igjen. Med det resultat at jeg seff ikke klarte samme tid. Men det ble da 47.19, så nå har jeg 2 på lista. Sorry at jeg fucka opp ranken, men hadde ingen anelse. | |
|
| |
Baspen Quaestor sacri palatii
Antall Innlegg : 274 Age : 57 Localisation : Nesodden Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: OLD vs BS Ons Mar 14, 2007 9:32 am | |
| Hvis vi er flere enn 5 på matchen i dag, så ønsker jeg å være reserve på RRR, da denne banen ikke vil være venn med meg. (jaja, når jeg tenker meg om så sliter jeg visst med alle baner for tiden ) | |
|
| |
Ranglepung Rector Orbis
Antall Innlegg : 564 Age : 51 Localisation : Fredrikstad Registration date : 17.10.2006
| Tema: Oppdatering Ons Mar 14, 2007 11:59 am | |
| OK, da er status slik: Påmeldte: Rangle Rommel Baspen Petter 007 WizKidEn hel reserve.... Basp er reserve på RRR, og jeg kan godt være på BS sin bane, har ikke fått trent noe særlig på den. Noen som føler at Genocide ikke sitter helt? OK videre, Vebbo har i stupfylla klart å ta feil av routeren og dassen sin IGJEN, så han er nettløs. Så jeg tenkte å be Bj pent om å stille opp igjen som han har gjort mange ganger før...? Pretty please | |
|
| |
Petter Procurator
Antall Innlegg : 413 Age : 57 Localisation : Utskarpen/Nordland Registration date : 02.03.2007
| Tema: Re: OLD vs BS Ons Mar 14, 2007 12:11 pm | |
| RRR sitter bra (til å være meg). Vært nede på 47.47. Genocide kommer seg... 42.71 etter coaching fra 007. BS' bane sliter jeg med. 50.61 Edit:Genocide 42.39 nå Edit igjen..GOLD!! 41.90. En times trening....
Sist endret av den Ons Mar 14, 2007 1:06 pm, endret 2 ganger | |
|
| |
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: OLD vs BS Ons Mar 14, 2007 12:17 pm | |
| Har kjørt RRR på 47.01, Compactech på 48,5x, og Genocide på 41,4x. Sliter på Compatech, er ikke bra bane for padtommelen min . Gjør vondt som f... Men er stabil på rundt 49,5-50,5 så det er ikke så halvgale. Skal jeg stå over noen så får det bli compactech. | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: OLD vs BS Ons Mar 14, 2007 12:40 pm | |
| turtle skulle blitt med her på Genocide vettu... har jo WR der sist jeg titta vaffal... | |
|
| |
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| |
| |
Bj Procurator
Antall Innlegg : 299 Age : 54 Localisation : Sveg i Sverige Registration date : 27.10.2006
| Tema: Re: OLD vs BS Ons Mar 14, 2007 1:16 pm | |
| Ettersom Vebbo fikk litt modemproblemer har jeg satt om min server til OLD vs BS.......serveren er i time atack nå.......endrer den til team like för jeg må gå i kveld.
PW som kommer senere i kveld finner dere i klubbhuset så kan kampleder kontakte BS og gi de PW også | |
|
| |
Ranglepung Rector Orbis
| |
| |
ICE Tribuni Angusticlavii
Antall Innlegg : 266 Age : 62 Localisation : Drammen Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: OLD vs BS Ons Mar 14, 2007 6:56 pm | |
| wow 4 sec på din gamle rec, grattis Følger det med noe tips her eller | |
|
| |
Ranglepung Rector Orbis
| Tema: Re: OLD vs BS Ons Mar 14, 2007 9:03 pm | |
| Bare for å klarifisere; banen er Raw Ready Rush..... | |
|
| |
Petter Procurator
Antall Innlegg : 413 Age : 57 Localisation : Utskarpen/Nordland Registration date : 02.03.2007
| Tema: Re: OLD vs BS Ons Mar 14, 2007 9:32 pm | |
| | |
|
| |
OLD/Reo Praefectus
Antall Innlegg : 541 Age : 51 Localisation : Hilton Registration date : 14.11.2006
| Tema: Re: OLD vs BS Ons Mar 14, 2007 10:16 pm | |
| | |
|
| |
Ranglepung Rector Orbis
| Tema: Re: OLD vs BS Ons Mar 14, 2007 11:55 pm | |
| Jaja, nytt navn, samme gamle farten. Dette gikk ikke vår vei gutter, ble vel overkjøring til tider. Compac Tech #2 - 7-0 til Battlestar RRR - 7-4 til Battlestar Genocide - 7-2 til Battlestar. Gratulerer med seieren BS og takk for kampen. Det var moro, bestandig god stemning med dere gutter fra BS. Men vi har litt trening foran oss, skal vi hevde oss i TNL2! | |
|
| |
OLD/Reo Praefectus
Antall Innlegg : 541 Age : 51 Localisation : Hilton Registration date : 14.11.2006
| Tema: Re: OLD vs BS Tor Mar 15, 2007 12:12 am | |
| Bra kjempet! må regne med noen tap, så lenge det er pga at andre er bedre! Trudde det var rift om å kjøre kamp jeg?? ble nesten presset til å kjøre siste banen ikveld jo... | |
|
| |
007 Centurio
Antall Innlegg : 179 Age : 49 Localisation : gjerdrum Registration date : 28.02.2007
| Tema: Re: OLD vs BS Tor Mar 15, 2007 12:35 am | |
| ja det ble noen misforsåelser på siste og spørsmålet ingen vil bytte ? kom opp og siden jeg hadde kjørt to baner så tenkte at noen andre kunne få min plass og da var det i gang men selv om vi fikk et knusende nederlag noe vi vell var klarover og jeg fortsatt var litt prega av konkeranse nerver så synes jeg at det gikk litt bedre for min egen del i hvertfall får satse på at progresjonen fortsetter MEN GØY DET ER DET | |
|
| |
Petter Procurator
| Tema: Re: OLD vs BS Tor Mar 15, 2007 12:57 am | |
| Kjempegøy. Men misfornøyd med min egen prestasjon da. Kjørte jo MYE bedre på trening Blir vel en del konkuransenerver for min del også. | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: OLD vs BS Tor Mar 15, 2007 1:44 am | |
| Ikke dårlig kjempa gutter... ikke glem at BS er en av de beste klubbene i tm... Tapet mot BS/inj forrige gang var større, da ble det 21-2 mot 21-6 nå EDIT: fant referat fra forrige kampen på inj sine gamle sider moro å lese så jeg poster det her så det ikke forsvinner for evig når inj tm sine sider forsvinner - Sitat :
- Inj- vs OLD
24.10.2006 kl 21.00
Injections Server (Injection vs. Gamlingene)
-----
Matchen startet som planlagt klokken 21 selv om injection sleit med 2 CL'r og 1 MA som ikke kunne komme. Men vi fikk løst dette på en fin måte =) Sums tokk seg av kvallen før han gikk på jobb, og Lynet rakk akuratt tilbake til matchen fra sin Fars 50års dag=) (Gratulerer med dagen Torstein Alm, fra alle oss i Injection-Gaming).
Referat:
eXtreme (OLDs Bane) 7-1
Vi startet med vår motstanders bane, eXtreme. Fra tidligere så hadde vi sett at vi kunne banen og kjørte sånn nogenlunde stabilt her. Og det viste seg at vi var bedre enn OLD på denne banen og stakk av med en solid 7-1 seier. Vi kjørte et bra løp, selv om alle datt ut av banen en gang eller to. tOad kjørte som en helt og var vår beste spiller på denne banen =)
>Lineup:
tOad (BB)
[CsR]
Sinclare
Whippi
Pebino
Pro A-9 (Inj-s Bane) 7-1
Så var det vår bane, Nadeo Pro A-9. OLD kjørte bedre enn vi forventet, selv om det kansje ikke ser sånn ut på resultatet. Under hele kampen var toppen dominert av Injection, selfølgelig unntak den runda OLD greide å stjele fra oss. Pebino kjørte en imponerende 1:19.xx tid og lå så godt som alltid og dro resten av toget.
>Lineup:
Pebino (BB)
[CsR]
tOad
Sinclare
SKB
TinyTech(Golden Map) 7-0
Siste bane var TinyTech. Ikke stort å si her, selv om vi allerede hadde vunnet kampen slappet vi ikke av, og tok en fortjent 7-0 seier. vi kjørte et gjevnt og stabil løp, alle kjørte bra, men alikavell stakk tOad (IGJEN!) av meg tittelen som banens-beste etter å ha leda mye og skaffa seg en ny pen PB.
>Lineup:
Pebino
Sinclare
[CsR]
tOad (BB)
Whippi
Oppsumering: 21-2
Vi kjørte som F*** og dette viste seg at vi fikk betalt for, Veldig fin førstekamp gutter, dette viser at vi har et stabilt fint lag, og tror vi kan ta et langt bedre lag en OLD vis vi vill.
GG OLD =) ser frem til revangen fra deres side
Memorable ppl:
tOad - Man Of The Match
Pebino - 1:19:43
Torstein Alm - 50 År
Vebbo Og Cyrus - For planlegging av kampen
Skrevet av sums den October 24 2006 23:02:08 | |
|
| |
Amontar Miles
Antall Innlegg : 16 Age : 38 Localisation : Oslo/Tromsø Registration date : 04.02.2007
| Tema: Re: OLD vs BS Tor Mar 15, 2007 10:21 am | |
| Tusen takk for kampen OLD! Alltid artig å spille mot dere, selv om det går litt i mot dere så mister dere ikke motet og fatningen. (noen andre lag ville nok sitte å kjeftet på hverandre i noen tilfeller) Håper på flere kamper med dere i fremtiden:) Kanskje noen treningskamper på TNL2 banene under sesongen ? | |
|
| |
| Tema: Re: OLD vs BS Tor Mar 15, 2007 11:52 am | |
| Ja ja, så gikk det som det måtte gå... var vel ikke annet å forvente, men jeg synest nå vi viser stor fremgang siden vi spilte mot de forrige gang. Det var vel bare på compactech de egentlig utklasset oss. Kanskje ikke så rart all den tid det var banen til BS, og treningen vår var så som så. På de andre to banene var det mye mer jevnt, vi har tider som er like gode som BS sine om vi ser bort fra Sinclare og semska. Men vi er ikke stabile nok og taper vel de to siste banene på det. En artig kamp som viser klar fremgang for OLD. Ser lyst på TNL 2 jeg . Med litt trening i forkant så kan vi hevde oss bra tror jeg... GG BS & GG OLD | |
|
| |
WizKid Praefectus
Antall Innlegg : 500 Age : 49 Registration date : 18.10.2006
| Tema: Re: OLD vs BS Tor Mar 15, 2007 1:30 pm | |
| Enig med deg Rommel. Gleder meg masse til TNL2 nå. Kampen igår fikk meg til å innse at det må kjøres mer tm jevnt og trutt fra min side, er rimelig rusten, og når banene slippes skal det trenes Visste at BS ville gruse oss på CompacTech, likevel ble jeg skikkelig imponert over kjøringen deres til tider. En runde var det vel 3-4 stykker med 47xx tid om jeg ikke tar feil, rimelig bra det | |
|
| |
Amontar Miles
Antall Innlegg : 16 Age : 38 Localisation : Oslo/Tromsø Registration date : 04.02.2007
| Tema: Re: OLD vs BS Fre Mar 16, 2007 5:23 pm | |
| - WizKid skrev:
- Enig med deg Rommel.
Gleder meg masse til TNL2 nå. Kampen igår fikk meg til å innse at det må kjøres mer tm jevnt og trutt fra min side, er rimelig rusten, og når banene slippes skal det trenes Visste at BS ville gruse oss på CompacTech, likevel ble jeg skikkelig imponert over kjøringen deres til tider. En runde var det vel 3-4 stykker med 47xx tid om jeg ikke tar feil, rimelig bra det Var 1 runde det var 4 under 49, men bare max 2 var under 48, i den runden hadde vi også en på 48:03, så nesten 3 på 47xx Hvis dere vil se et lite referat finner dere det på BS.tmn sin forumdel på http://battlestar.no/ (et litt pro-BS* referat, men håper det går greit ) | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: OLD vs BS | |
| |
|
| |
| OLD vs BS | |
|