vel her sitter jeg nå og det verker i kroppen. Når man ikke har en pc som duger så må man jo finne på noe annet og jeg tenkte på jobben i dag at nå skulle jaggu denne kroppen få prøvd seg på litt asport (analog sport for uvitende).
Frisk av mot som kom fra steder jeg hadde glemt spadde jeg frem sportsundertøyet og motet som hadde vært der for 2 minutter siden rant av meg fortere enn de tapper øl på ringnes bryggeri. Satt ikke det undertøyet litt vel godt, her måtte det være noe galt, hadde jeg tatt på meg guttungens undertøy? nei det stod klart og tydelig XL på lappen, mulig det hadde krympa litt i vaska, jeg slo meg til ro med den tanken. Så var det på med HV buksene (utrolig hva man kan bruke de til) og en halvtynn jakke.
Så bar det ut i garasjen for å spore opp plankene, de var heldigvis ikke langt bak sommerdekk og annet skrot man sparer på men teksten var nesten uleselig på skiene, var det så mange år siden? gammel smørning satt som et skudd bak så her var det bare å finne stavene så var vi i gang.
I ensom majestet la jeg ut i marka, følte meg som en konge der jeg langet ut. Jøss denne kroppen hadde ikke glemt gamle kunstner..... en halvtime var gått og jeg var helt råtten i skroget, det verket i ryggen og knea og jeg hadde kramper i fotsålen, makan til nedtur, hadde noen sett meg da jeg kom tilbake til bilen hadde de antagelig ringt 113.
Nei takke meg til esport hvor man i ro og mak kan sporte foran skjermen!