| Not a kid anymore.. | |
|
+12jotne URDA Usstan karmakoma Ranglepung Raggtass Baspen Turtle ICE Vebbo OLD/Reo WizKid 16 posters |
Av | Innlegg |
---|
WizKid Praefectus
Antall Innlegg : 500 Age : 49 Registration date : 18.10.2006
| Tema: Not a kid anymore.. Tor Feb 22, 2007 12:15 pm | |
| Så har man blitt voksen her også Den 19.feb ble en ny tidsalder startet for meg og min samboer, da den jenta vi har venta på kom til verden. Det ble keisersnitt til slutt, men alt gikk bra med begge to. Litt av en opplevelse. Satt ved siden av samboeren min og forsøkte å trøste så godt jeg kunne under operasjoen, for det var ikke fritt for at jeg måtte jobbe mye med meg selv for å holde den rolige trygge maska, hehe. Når da vi plutselig hørte barnegråten, må situasjonen beskrives som totalt uvirkelig. All mental forberedning hadde ingen virkning, for et fantastisk øyeblikk! Hun er selsagt den mest fantastiske skapningen vi har sett. Blir stort å få jentene hjem til helga. Må vel ut og litt da,hehe. | |
|
| |
OLD/Reo Praefectus
Antall Innlegg : 541 Age : 51 Localisation : Hilton Registration date : 14.11.2006
| Tema: Re: Not a kid anymore.. Tor Feb 22, 2007 1:13 pm | |
| GRATULERER!! Mye å se fremtil nå! hehe, de vokser fort til! Bare å henge med så godt man kan. Husk å ta litt film av den lille på veien. Artig å se på i ettertid. | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: Not a kid anymore.. Tor Feb 22, 2007 1:45 pm | |
| Ja det er helt uvirkelig Wiz... husker godt mine 2 fødsler som jeg har vært med på og hvilke følelser det satt igang når ungen var ute..... jeg grein, lo og skalv om hverandre ... Jeg GRATULERER så mye... ta også masse bilder ikke bare film... deilig med digitalfotografering... invester i et speilrefleks digitalkamera, da får du fatt i øyeblikkene.... sånne småkameraer er så trege og motivet kan fort bli borte
Sist endret av den Tor Feb 22, 2007 2:46 pm, endret 1 gang | |
|
| |
ICE Tribuni Angusticlavii
Antall Innlegg : 266 Age : 62 Localisation : Drammen Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Not a kid anymore.. Tor Feb 22, 2007 2:07 pm | |
| Gratulerer så mye WizKid. kjempespennende og som du sa, må nok regne med en del fremover, men det er jo bare koselig det da.... Denne tiden kommer ikke igjen så ta vare på den nå mens du har den.. | |
|
| |
Turtle Ephemera Baetidae Rhodanii
Antall Innlegg : 372 Registration date : 18.01.2007
| Tema: Re: Not a kid anymore.. Tor Feb 22, 2007 2:23 pm | |
| Gratulerer så mye! Får nesten tårer i øya sjøl når jeg tenker tilbake. En kjempefin tid som det virkelig verdt å ta vare på. Og er sinnsykt mye mer moro enn noen gang kan bli. Er ikke farta det kommer an på serru. | |
|
| |
Baspen Quaestor sacri palatii
Antall Innlegg : 274 Age : 57 Localisation : Nesodden Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: Not a kid anymore.. Tor Feb 22, 2007 3:01 pm | |
| | |
|
| |
Raggtass Consularis
Antall Innlegg : 227 Age : 53 Localisation : Kragerø Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Not a kid anymore.. Tor Feb 22, 2007 4:26 pm | |
| Ja gratulerer så mye. Det blir nok både og og og og og og og og , men kanskje litt mindre ,men det gjør ingenting, for det er jo helt | |
|
| |
Ranglepung Rector Orbis
Antall Innlegg : 564 Age : 51 Localisation : Fredrikstad Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Not a kid anymore.. Tor Feb 22, 2007 4:31 pm | |
| Gratulerer Wiz. Det er nå livet begynner! | |
|
| |
karmakoma Centurio
Antall Innlegg : 149 Age : 51 Localisation : Nesodden Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Not a kid anymore.. Tor Feb 22, 2007 5:03 pm | |
| Gratulerer så mye WizKid eller skal vi si WizDad | |
|
| |
Usstan Centurio
Antall Innlegg : 137 Age : 56 Localisation : Oslo Registration date : 09.01.2007
| Tema: Re: Not a kid anymore.. Tor Feb 22, 2007 5:13 pm | |
| Gratulerer Wiz Nå er vel spørsmålet hvor lenge du klarer å vente før du kjøper den første bilbanen til jenta di? (Har hørt om de som klarer å vente til 1 års dagen) | |
|
| |
ICE Tribuni Angusticlavii
Antall Innlegg : 266 Age : 62 Localisation : Drammen Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Not a kid anymore.. Tor Feb 22, 2007 5:19 pm | |
| - Usstan skrev:
- Gratulerer Wiz
Nå er vel spørsmålet hvor lenge du klarer å vente før du kjøper den første bilbanen til jenta di? (Har hørt om de som klarer å vente til 1 års dagen) nå er ikke jeg jente men jeg fikk faktisk min første bilbane allerede når jeg var 2 mnd. gammel. Den var 19 meter lang totalt og montert på en finerplate som kunne heises opp til taket når den ikke var i bruk.... Ps. Har bare hørt om denne da jeg selv ikke kan huske så mye fra den tiden, men jeg er sikker på at min far hadde det mye moro med den... | |
|
| |
URDA Praefectus castrorum
Antall Innlegg : 337 Age : 49 Localisation : Oslo Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Not a kid anymore.. Tor Feb 22, 2007 9:07 pm | |
| GRATTIS WIZman.... det virker som om tryllestaven har gjort jobben sin lykke til med ....... morro blir det uansett | |
|
| |
jotne Consularis
Antall Innlegg : 335 Age : 60 Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Not a kid anymore.. Tor Feb 22, 2007 10:35 pm | |
| jeg stiller meg i rekken med gratulanter, husk bare å la ungen få pupp ikke flaske så slipper du å mate om natten, funka som bare det med meg. når ungen skreik så tok jeg henne opp av vogga og la henne på puppen så la jeg meg til å sove igjen, . Gratulerer så mye Wiz og lykke til fremover til dere alle tre | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: Not a kid anymore.. Fre Feb 23, 2007 3:37 pm | |
| Takk alle sammen for oppmerksomheten og tips:cheers: Fortsatt noe uvirkelig hverdag, tror faktisk ikke jeg har vært helt sikker på hvilken dag det har vært i noen av ukedagene som er gått, hehe. Har ikke videokamera, men dig.speilrefleks. Det er blitt endel bilder allerede, nesten litt flaut at jeg oppfører meg som modern første gang hun ble bestemor til mine nevøer, blitsen gikk i ett sett:D Bilbane blir det nok om ikke så alt for lenge, hehe! | |
|
| |
Slartibartfast Praefectus castrorum
Antall Innlegg : 363 Age : 56 Localisation : Hammerfest Registration date : 02.02.2007
| Tema: Re: Not a kid anymore.. Fre Feb 23, 2007 5:22 pm | |
| Gratulerer med . Det blir mye og lite . Men det er sånn det skal være. Selv har jeg 3 gutter; en 12-åring og to 3-åringer. | |
|
| |
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Not a kid anymore.. Fre Feb 23, 2007 8:06 pm | |
| Gratulerer så mye Wizkid Har vært en uke på fjellet og lurt p¨å hvordan det har godt. Så bra det gikk bra med både mor og barn og fødsel. Til lykke alle tre. | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: Not a kid anymore.. Fre Feb 23, 2007 9:25 pm | |
| Thx Rommel og Slarti | |
|
| |
JanOngen Centurio
Antall Innlegg : 106 Age : 60 Registration date : 30.10.2006
| Tema: Re: Not a kid anymore.. Lør Feb 24, 2007 8:16 pm | |
| Gratulerer så mye med den nye verdensborger, så nå blir det mer kjøring med enn fremover, men vi ses vel på en bane etterhvert. MVH JanOngen | |
|
| |
Bj Procurator
Antall Innlegg : 299 Age : 54 Localisation : Sveg i Sverige Registration date : 27.10.2006
| Tema: Re: Not a kid anymore.. Søn Feb 25, 2007 4:56 am | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Not a kid anymore.. | |
| |
|
| |
| Not a kid anymore.. | |
|