Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Not a kid anymore..

Go down 
+12
jotne
URDA
Usstan
karmakoma
Ranglepung
Raggtass
Baspen
Turtle
ICE
Vebbo
OLD/Reo
WizKid
16 posters
AvInnlegg
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

Antall Innlegg : 500
Registration date : 18.10.2006

Not a kid anymore.. Empty
PosteTema: Not a kid anymore..   Not a kid anymore.. EmptyTor Feb 22, 2007 12:15 pm

Så har man blitt voksen her ogsåold2
Den 19.feb ble en ny tidsalder startet for meg og min samboer,
da den jenta vi har venta på kom til verden. Det ble keisersnitt til slutt,
men alt gikk bra med begge to. Litt av en opplevelse.
Satt ved siden av samboeren min og forsøkte å trøste så godt jeg kunne under operasjoen, for det var ikke fritt for at jeg måtte jobbe mye med meg selv for å holde den rolige trygge maska, hehe. Når da vi plutselig hørte barnegråten, må situasjonen beskrives som totalt uvirkelig. All mental forberedning hadde ingen virkning, for et fantastisk øyeblikk!
Hun er selsagt den mest fantastiske skapningen vi har sett.flower
Blir stort å få jentene hjem til helga. Må vel ut og pitnurse1 litt da,hehe.
Til Toppen Go down
OLD/Reo
Praefectus
Praefectus
OLD/Reo

Antall Innlegg : 541
Registration date : 14.11.2006

PosteTema: Re: Not a kid anymore..   Not a kid anymore.. EmptyTor Feb 22, 2007 1:13 pm

very exited GRATULERER!! jubel

Mye å se fremtil nå! hehe, de vokser fort til! Bare å henge med så godt man kan. Husk å ta litt film av den lille på veien. Artig å se på i ettertid.
Til Toppen Go down
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756
Registration date : 16.10.2006

PosteTema: Re: Not a kid anymore..   Not a kid anymore.. EmptyTor Feb 22, 2007 1:45 pm

Ja det er helt uvirkelig Wiz... husker godt mine 2 fødsler som jeg har vært med på og hvilke følelser det satt igang når ungen var ute..... jeg grein, lo og skalv om hverandre Very Happy...

Jeg GRATULERER så mye... ta også masse bilder ikke bare film... deilig med digitalfotografering... invester i et speilrefleks digitalkamera, da får du fatt i øyeblikkene.... sånne småkameraer er så trege og motivet kan fort bli borte old1

Sist endret av den Tor Feb 22, 2007 2:46 pm, endret 1 gang
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
ICE
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
ICE

Antall Innlegg : 266
Registration date : 17.10.2006

PosteTema: Re: Not a kid anymore..   Not a kid anymore.. EmptyTor Feb 22, 2007 2:07 pm

Gratulerer så mye WizKid.

kjempespennende og som du sa, må nok regne med en del pitnurse1 fremover, men det er jo bare koselig det da....
Denne tiden kommer ikke igjen så ta vare på den nå mens du har den..
Til Toppen Go down
Turtle
Ephemera Baetidae Rhodanii
Ephemera Baetidae Rhodanii
Turtle

Antall Innlegg : 372
Registration date : 18.01.2007

PosteTema: Re: Not a kid anymore..   Not a kid anymore.. EmptyTor Feb 22, 2007 2:23 pm

Gratulerer så mye! jubel

Får nesten tårer i øya sjøl når jeg tenker tilbake. En kjempefin tid som det virkelig verdt å ta vare på. Og pitnurse1 er sinnsykt mye mer moro enn drive2 noen gang kan bli. Er ikke farta det kommer an på serru.
Til Toppen Go down
Baspen
Quaestor sacri palatii
Quaestor sacri palatii
Baspen

Antall Innlegg : 274
Registration date : 16.10.2006

PosteTema: Re: Not a kid anymore..   Not a kid anymore.. EmptyTor Feb 22, 2007 3:01 pm

Grattis til deg og sambo'n Wiz jubel cool1jubel

Dere får en fin tid fremover very exited
Til Toppen Go down
Raggtass
Consularis
Consularis
Raggtass

Antall Innlegg : 227

PosteTema: Re: Not a kid anymore..   Not a kid anymore.. EmptyTor Feb 22, 2007 4:26 pm

Ja gratulerer så mye. Det blir nok både pitnurse1 og moro og Very Happy og old1 og lol! og Frustrasjon og cool1 og grrr og sunny , men kanskje litt mindre drive2 ,men det gjør ingenting, for det er jo helt king
Til Toppen Go down
Ranglepung
Rector Orbis
Rector Orbis
Ranglepung

Antall Innlegg : 564

PosteTema: Re: Not a kid anymore..   Not a kid anymore.. EmptyTor Feb 22, 2007 4:31 pm

Gratulerer Wiz.

Det er nå livet begynner! jente
Til Toppen Go down
karmakoma
Centurio
Centurio
karmakoma

Antall Innlegg : 149

PosteTema: Re: Not a kid anymore..   Not a kid anymore.. EmptyTor Feb 22, 2007 5:03 pm

Gratulerer så mye WizKid eller skal vi si WizDad pitnurse1
Til Toppen Go down
Usstan
Centurio
Centurio
Usstan

Antall Innlegg : 137
Registration date : 09.01.2007

PosteTema: Re: Not a kid anymore..   Not a kid anymore.. EmptyTor Feb 22, 2007 5:13 pm

Gratulerer Wiz jubel

Nå er vel spørsmålet hvor lenge du klarer å vente før du kjøper den første bilbanen til jenta di? (Har hørt om de som klarer å vente til 1 års dagen) old2
Til Toppen Go down
ICE
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
ICE

Antall Innlegg : 266

PosteTema: Re: Not a kid anymore..   Not a kid anymore.. EmptyTor Feb 22, 2007 5:19 pm

Usstan skrev:
Gratulerer Wiz jubel

Nå er vel spørsmålet hvor lenge du klarer å vente før du kjøper den første bilbanen til jenta di? (Har hørt om de som klarer å vente til 1 års dagen) old2

nå er ikke jeg jente men jeg fikk faktisk min første bilbane allerede når jeg var 2 mnd. gammel.
Den var 19 meter lang totalt og montert på en finerplate som kunne heises opp til taket når den ikke var i bruk....

Ps. Har bare hørt om denne da jeg selv ikke kan huske så mye fra den tiden, men jeg er sikker på at min far hadde det mye moro med den... Very Happy
Til Toppen Go down
URDA
Praefectus castrorum
Praefectus castrorum
URDA

Antall Innlegg : 337

PosteTema: Re: Not a kid anymore..   Not a kid anymore.. EmptyTor Feb 22, 2007 9:07 pm

GRATTIS WIZman.... det virker som om tryllestaven har gjort jobben sin old2

lykke til med sove1 ....... lol!

morro blir det uansett cheers
Til Toppen Go down
http://www.ladruurdal.net
jotne
Consularis
Consularis
jotne

Antall Innlegg : 335

PosteTema: Re: Not a kid anymore..   Not a kid anymore.. EmptyTor Feb 22, 2007 10:35 pm

jeg stiller meg i rekken med gratulanter, husk bare å la ungen få pupp ikke flaske så slipper du å mate om natten, funka som bare det med meg. når ungen skreik så tok jeg henne opp av vogga og la henne på puppen så la jeg meg til å sove igjen, old2 . Gratulerer så mye Wiz og lykke til fremover til dere alle tre
Til Toppen Go down
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

PosteTema: Re: Not a kid anymore..   Not a kid anymore.. EmptyFre Feb 23, 2007 3:37 pm

Takk alle sammen for oppmerksomheten og tips:cheers:
Fortsatt noe uvirkelig hverdag, tror faktisk ikke jeg har
vært helt sikker på hvilken dag det har vært i noen av ukedagene som er gått, hehe.
Har ikke videokamera, men dig.speilrefleks. Det er blitt endel bilder allerede, nesten litt flaut at jeg oppfører meg som modern første gang hun ble bestemor til mine nevøer, blitsen gikk i ett sett:D

Bilbane blir det nok om ikke så alt for lenge, hehe!
Til Toppen Go down
Slartibartfast
Praefectus castrorum
Praefectus castrorum
Slartibartfast

Antall Innlegg : 363
Registration date : 02.02.2007

PosteTema: Re: Not a kid anymore..   Not a kid anymore.. EmptyFre Feb 23, 2007 5:22 pm

Gratulerer med jente . Det blir mye moro og lite sove1 . Men det er sånn det skal være. Selv har jeg 3 gutter; en 12-åring og to 3-åringer.
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131

PosteTema: Re: Not a kid anymore..   Not a kid anymore.. EmptyFre Feb 23, 2007 8:06 pm

Gratulerer så mye Wizkid Smile Har vært en uke på fjellet og lurt p¨å hvordan det har godt. Så bra det gikk bra med både mor og barn og fødsel. Til lykke alle tre. cheers
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

PosteTema: Re: Not a kid anymore..   Not a kid anymore.. EmptyFre Feb 23, 2007 9:25 pm

Thx Rommel og Slarti sunny
Til Toppen Go down
JanOngen
Centurio
Centurio
JanOngen

Antall Innlegg : 106
Registration date : 30.10.2006

PosteTema: Re: Not a kid anymore..   Not a kid anymore.. EmptyLør Feb 24, 2007 8:16 pm

Gratulerer så mye med den nye verdensborger, så nå blir det mer kjøring med pitnurse1 enn drive2 fremover, men vi ses vel på en bane etterhvert.

MVH

JanOngen
Til Toppen Go down
Bj
Procurator
Procurator
Bj

Antall Innlegg : 299
Registration date : 27.10.2006

PosteTema: Re: Not a kid anymore..   Not a kid anymore.. EmptySøn Feb 25, 2007 4:56 am

Gratulerer så mye til dere begge, dette er det aller störste som kan skje i sitt liv så nyt hvert ett eneste sekund..........cheers cheers cheers
Til Toppen Go down
http://www.bjsmodellflyg.se
Sponsored content

PosteTema: Re: Not a kid anymore..   Not a kid anymore.. Empty

Til Toppen Go down

Not a kid anymore..
Til Toppen 
Side 1 av 1