Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

ledelsen i OLD

Go down 
4 posters
AvInnlegg
jotne
Consularis
Consularis
jotne

Antall Innlegg : 335
Registration date : 17.10.2006

ledelsen i OLD Empty
PosteTema: ledelsen i OLD   ledelsen i OLD EmptyFre Okt 20, 2006 11:39 am

det er nå på tide å organisere ledelsen i OLD.
mitt forslad er som følger: VEBBOMANIA, har ansvaret for å ta i mot utfordringer og utfordre andre klaner,sette opp lag og baner, sjefen for de aktive og melde inn nye medlemer samt forfallende sjefs arbeid.
RANGLEPUNG, ansvaret for ligaen (TNL stemmer det?) styre dette så godt som han kan, sette opp lag og alt som hører med. melde inn nye medlemmer og forefallende sjefsjobber.( du får admin powers )
RAGGTASS: er sjef for "lazy" gruppa og " skalle jeger" for aktiv gruppa , melde inn nye medlemmer samt forefallende sjefs arbeid.
JOTNE: sitte lent tilbake og nyte fruktene av mitt harde arbeid og se de flinke sjefene i OLD arbeide, trekke litt i tråder hvis det trengs samt forefallende sjefsarbeid og melde inn nye medlemmer.
Ser dette greit ut?
Til Toppen Go down
Raggtass
Consularis
Consularis
Raggtass

Antall Innlegg : 227

ledelsen i OLD Empty
PosteTema: Re: ledelsen i OLD   ledelsen i OLD EmptyFre Okt 20, 2006 1:48 pm

Very Happy He,he dette ser bra ut. Vi må nok bli litt mere seriøse, nå som vi vokser inn i himmelen. sunny Kan fort bli litt mye surr dersom vi ikke har ansvarlige til de forskjellige oppgavene. I går fikk jeg en pm om ett nytt medlemskap, og etter at jeg hadde sendt svar og ønsket han velkommen, så så jeg at han allerede var lagt til laget....vi må være mere proffe en det. Blir nok mere ryddig scratch dersom vi vet hvem som har ansvaret for hva til enhver tid.
Til Toppen Go down
ICE
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
ICE

Antall Innlegg : 266

ledelsen i OLD Empty
PosteTema: Re: ledelsen i OLD   ledelsen i OLD EmptyFre Okt 20, 2006 5:14 pm

Da ønsker jeg alle "Sjefene" lykke til :party:

Stå på gutta, så skal vi andre prøve å gjøre dere stolte, er ikke direkte lett det heller , med rullator og krykker Razz

ps: En liten ting bare, ser at alle fire har ansvar for innmelding av nye medlemmer, dette krever samarbeid slik at ikke resultatet blir som raggtass skrev i ett tidligere innlegg
Til Toppen Go down
Ranglepung
Rector Orbis
Rector Orbis
Ranglepung

Antall Innlegg : 564

ledelsen i OLD Empty
PosteTema: Re: ledelsen i OLD   ledelsen i OLD EmptyFre Okt 20, 2006 5:54 pm

ICE skrev:
ps: En liten ting bare, ser at alle fire har ansvar for innmelding av nye medlemmer, dette krever samarbeid slik at ikke resultatet blir som raggtass skrev i ett tidligere innlegg

Jeg er enig, og mener at Vebbo, Raggtass og Jotne kan ha medlemsregginga.

Ellers må jeg si at vi skal være en demokratisk klan.
Er noen uenig i valg eller "ledere" så er det fritt frem for alle å holde avstemninger o.l.

Og feedback er veldig velkomment!
Hadde tenkt å lage en egen kategori på det, men jeg syns det blir så mange.
Men har noen noe å si, så fortsett som noen har gjort, og starte en tråd på det.
Til Toppen Go down
Sponsored content

ledelsen i OLD Empty
PosteTema: Re: ledelsen i OLD   ledelsen i OLD Empty

Til Toppen Go down

ledelsen i OLD
Til Toppen 
Side 1 av 1