Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Aaargh im OFF for a while

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756
Registration date : 16.10.2006

Aaargh im OFF for a while Empty
PosteTema: Aaargh im OFF for a while   Aaargh im OFF for a while EmptyOns Feb 21, 2007 2:06 am

Som noen sikkert har fått med seg så kjøpte jeg deler til en ny pc i begynnelsen av desember. Jeg var særdeles nøye med utvalget og leste mange tester før jeg bestemte meg for hvilke komponenter som skulle inn i kabinettet. Alt har fungert utmerket, men jeg har fulgt utviklingen på hovedkortet mitt da det har fått en del kritikk i ettertid på produsentens hjemmeside (forumet der). Jeg syntes faktisk synd på mange av de som hadde problemer (masse problemer hadde mange) og nå kom turen til meg. Nå har det bedritne hovekortet mitt paia og jeg får ikke starta windows i safemode engang... den hadde et drypp tidligere i dag så jeg måtte "rense" CMOS og fikk den opp igjen, men nå gikk den ned i gjen... resultatet av det er at jeg kommer til å være off på banen en god stund fremover da jeg nå må demontere hele maskinen og sende HK i retur til komplett for at de skal verifisere problemet og så sende meg et nytt i retur. Jeg aner ikke hvor lenge det vil ta. Komplett vil få en telefon i morra så jeg får se.... Evil or Very Mad
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
ICE
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
ICE

Antall Innlegg : 266
Registration date : 17.10.2006

PosteTema: Re: Aaargh im OFF for a while   Aaargh im OFF for a while EmptyOns Feb 21, 2007 3:27 am

Så kjedelig da vebbo Sad
Håper det fixer seg og at du snart er tilbake.

drive2 old4
Til Toppen Go down
Usstan
Centurio
Centurio
Usstan

Antall Innlegg : 137
Registration date : 09.01.2007

PosteTema: Re: Aaargh im OFF for a while   Aaargh im OFF for a while EmptyOns Feb 21, 2007 11:22 am

Håper dette ikke tar for lenge Vebbo. Men siden du må sende det så går det vel minimum 2 dager i postgang Evil or Very Mad
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Aaargh im OFF for a while   Aaargh im OFF for a while Empty

Til Toppen Go down

Aaargh im OFF for a while
Til Toppen 
Side 1 av 1