Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Aaargh im OFF for a while Ons Feb 21, 2007 2:06 am | |
| Som noen sikkert har fått med seg så kjøpte jeg deler til en ny pc i begynnelsen av desember. Jeg var særdeles nøye med utvalget og leste mange tester før jeg bestemte meg for hvilke komponenter som skulle inn i kabinettet. Alt har fungert utmerket, men jeg har fulgt utviklingen på hovedkortet mitt da det har fått en del kritikk i ettertid på produsentens hjemmeside (forumet der). Jeg syntes faktisk synd på mange av de som hadde problemer (masse problemer hadde mange) og nå kom turen til meg. Nå har det bedritne hovekortet mitt paia og jeg får ikke starta windows i safemode engang... den hadde et drypp tidligere i dag så jeg måtte "rense" CMOS og fikk den opp igjen, men nå gikk den ned i gjen... resultatet av det er at jeg kommer til å være off på banen en god stund fremover da jeg nå må demontere hele maskinen og sende HK i retur til komplett for at de skal verifisere problemet og så sende meg et nytt i retur. Jeg aner ikke hvor lenge det vil ta. Komplett vil få en telefon i morra så jeg får se.... | |
|
ICE Tribuni Angusticlavii
Antall Innlegg : 266 Age : 62 Localisation : Drammen Registration date : 17.10.2006
| |
Usstan Centurio
Antall Innlegg : 137 Age : 56 Localisation : Oslo Registration date : 09.01.2007
| Tema: Re: Aaargh im OFF for a while Ons Feb 21, 2007 11:22 am | |
| Håper dette ikke tar for lenge Vebbo. Men siden du må sende det så går det vel minimum 2 dager i postgang | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: Aaargh im OFF for a while | |
| |
|