Antall Innlegg : 500 Age : 49 Registration date : 18.10.2006
Tema: Egne bilder Tir Feb 13, 2007 10:05 pm
Har testa ut å laste opp bildefiler på servimg.com, for så å legge inn url i urlfeltet der hvor man velger skins til reklameskiltene, men har ikke fått det til å funke. Noen som vet hvordan man kan legge inn egne skins til skiltene i editor?
Usstan Centurio
Antall Innlegg : 137 Age : 56 Localisation : Oslo Registration date : 09.01.2007
Tema: Re: Egne bilder Tir Feb 13, 2007 10:43 pm
Hei Wiz Et par spørsmål
Hvilken størrelse har du på bildene dine?
Er ikke servimg.com reklame basert, og kan du i så tilfelle hente bilde filen direkte uten at noe reklame etc vises?
Det jeg gjør når jeg legger inn skilt er at jeg bare skriver inn url'en til bilde, men jeg hoster de selv. Størrelsen som jeg benytter er 320x160 piksler.
Dersom du ikke får det til, så gi meg link til bildene og så kan jeg legge de på serveren min, og hvis noen vil lage flere OLD bilder (hint hint Vebbo) så kan jeg legge de opp også.
Usstan
WizKid Praefectus
Tema: Re: Egne bilder Tir Feb 13, 2007 11:06 pm
Hei Usstan. Svar til spørsmålene er 1: har ikke sjekka 2: veit ikke Jeg testa nettopp url'en din, fikk ikke funk på den heller. Den kommer opp i oversikten, men når jeg velger den så faller markeringen bort med det samme jeg slipper musknappen. hmm
jotne Consularis
Antall Innlegg : 335 Age : 60 Registration date : 17.10.2006
Tema: Re: Egne bilder Ons Feb 14, 2007 9:34 am
hei WizKid jeg er ikke flink til å forklare hva jeg gjør når det kommer til data men jeg tar kopi av blidene som jeg vil ha på plakatene i spillet og legger de mappen til TMN. Program Files/tmn/GameData/Skins/Any/Advertisement vet ikke om andre ser bildene det har jeg ikke fått noe tilbakemelding på ennå, du får prøve deg frem
WizKid Praefectus
Tema: Re: Egne bilder Ons Feb 14, 2007 10:42 am
OK, thx Jotne, skal teste ut litt ikveld:)
Usstan Centurio
Antall Innlegg : 137 Age : 56 Localisation : Oslo Registration date : 09.01.2007
Tema: Re: Egne bilder Ons Feb 14, 2007 1:11 pm
Hvis du legger bildene lokalt kan ikke andre personer se bildene siden de ikke blir inkludert i .gbx filen.
Skal andre se filen må de ligge på en web server og du må legge inn full URL til bilde.
I editor klikk på malings spannet, velg "board" og klikk på URL. Skriv eller paste url'en til bilde og klikk Ok to ganger. Dersom du nå ser bildet på "board"'en så skal i utgangspunktet andre kunne se det også.