Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

TNL <flyttet>

Go down 
+6
Raggtass
ICE
URDA
Vebbo
Baspen
Ranglepung
10 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
ICE
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
ICE

Antall Innlegg : 266
Registration date : 17.10.2006

TNL <flyttet> - Page 2 Empty
PosteTema: Re: TNL <flyttet>   TNL <flyttet> - Page 2 EmptyFre Nov 03, 2006 10:36 am

Da har baneoppsettet kommet:

Banene til runde 1 ligger her.

Dette er banene:

TNL-Fez-A (av Fez)
TNL-Razor-Donkey Kick (av Razor)
TNL-Lost’n'Rebuild (av NBAA)

kjenner ingen av de, men får bare øve Smile
Til Toppen Go down
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756
Registration date : 16.10.2006

PosteTema: Re: TNL <flyttet>   TNL <flyttet> - Page 2 EmptyFre Nov 03, 2006 2:53 pm

Banene er allerede lagt inn på OLDMengeleZoo (stadig navnebytter på serveren).

Så da er det bare å trene. Vi kjører da kval onsdag 8. november med vanlige rounds regler kl. 21.00.
Hvis du ikke kan kjøre torsdag 9. november er det liten vits i å være med på kvalet.

Vi har mulighet til å bytte innbyrdes mellom hver bane så da blir det de 3 beste på hver bane som kjører. Reservene blir da henholdsvis nr. 4 og 5 i kvalet.

Have Fun guys, i know i will.... lol!

jocolor
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131

PosteTema: Re: TNL <flyttet>   TNL <flyttet> - Page 2 EmptyFre Nov 03, 2006 3:29 pm

Antar det betyr at det er 3 vs 3. Hadde håpet på at de hadde en serie med 5 vs 5 for store klaner, men pytt pytt. Det blir vel nok til alle.

OLD/Rommel
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
Ranglepung
Rector Orbis
Rector Orbis
Ranglepung

Antall Innlegg : 564

PosteTema: Hardt på toppen   TNL <flyttet> - Page 2 EmptyFre Nov 03, 2006 4:07 pm

Det er så hardt å være sjef for dette TNL virvaret.

Jeg forlanger lønnspålegg!

Very Happy

Bare tuller, bra jobba.

Men sånn seriøst sett, så forelå jo forslaget om 2 lag, men ser det blir for tungvint, da vi faktisk må splitte OLD på tm.no, og ha 10 stk som må stille hver uke.
Tror det er å be om masse stress.

Så det blir 1 lag.

Men vi skal få prøvd det slik at så mange som vil skal kjøre, og kanskje det hadde vært en ide med "kurskvelder"?
På den måten kan de beste på en bane holde kurs og lære opp andre.
Mye raskere det en å prøve og feile på egen hånd.
Til Toppen Go down
Raggtass
Consularis
Consularis
Raggtass

Antall Innlegg : 227

PosteTema: Re: TNL <flyttet>   TNL <flyttet> - Page 2 EmptyFre Nov 03, 2006 5:20 pm

Du gjør en kjempegod jobb Rangle, så du skal få din lønn i himmelen... Glede

Det der med kurskvelder høres veldig bra ut. Jeg har kjørt rimelig mye, men føler at det ikke er noe fremgang. Har spillt sammen med de fleste av OLD`sa, og ser jo at det er noen som kjører som noen svin ( pig )Hadde vært moro å fått noen tips sånn at man kanskje kunne fått forbedret seg som sjåfør. På pallen moro en gang i blandt hadde sikkert vært artig.
Til Toppen Go down
Ranglepung
Rector Orbis
Rector Orbis
Ranglepung

Antall Innlegg : 564

PosteTema: Ny sjef   TNL <flyttet> - Page 2 EmptyMan Nov 06, 2006 2:00 am

Nå viser det seg at jeg sitter på et hotell på Gardermoen på torsdags kveld og kan da ikke lede dere staute karer inn i kamp. Vebbo har tappert stilt opp som vise- admiral, og skal prøve å fylle hatten min så godt han bare kan.Da mannen er gløggere og kjekkere enn meg, skulle dette gå over enhver forventning.Jeg regner med dere vil gjøre pryd på klanen, og kjempe tappert.Videre satser vi på å holde kvallik til onsdag, nærmere info kommer.Jeg har bestandig trodd at hvert lag skal stille med 5 mann, men nå først leser jeg det faktisk står "minimum 5 mann".Så hvis det viser seg på kvalliken at det er stor spredning på de som har best tid på de forskjellige banene, så tar vi med så mange som trengs, ellers tror jeg det er best å begrense det til 6.Men dette er til syvende og sist i denne omgang opp til Admiral Vebbo.
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: TNL <flyttet>   TNL <flyttet> - Page 2 Empty

Til Toppen Go down

TNL <flyttet>
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» OLD HAR FLYTTET!
» BB vs OLD