| Saints vs Bears | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Ranglepung Rector Orbis
Antall Innlegg : 564 Age : 51 Localisation : Fredrikstad Registration date : 17.10.2006
| Tema: Saints vs Bears Man Jan 22, 2007 11:39 pm | |
| Bears 39 - Saints 14 !!!! Bears er i Superbowl for første gang siden 1989!! | |
|
| |
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Saints vs Bears Man Jan 22, 2007 11:46 pm | |
| - Ranglepung skrev:
- Bears 39 - Saints 14 !!!!
Bears er i Superbowl for første gang siden 1989!! Har de pussa støvet av "kjøleskapet" . Hadde håpet på New England til SB, men skal bli spennende å se P.M for Colts. Håper TV 3 sender i år. Lenge siden jeg booka avspassering mandagen etter :-) | |
|
| |
Ranglepung Rector Orbis
Antall Innlegg : 564 Age : 51 Localisation : Fredrikstad Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Saints vs Bears Tir Jan 23, 2007 12:02 am | |
| Hadde vært morsomst å møtt Patriots, men vi får se om PM har blitt kvitt play- off syndromet sitt nå da. Da vil han bli en av de store gjennom tidene. Men holder en knapp på Bears sitt D-fens. Nå må jeg bare finne ut hvordan jeg skal få sett kampen, har ikke kabel TV.... | |
|
| |
Baspen Quaestor sacri palatii
Antall Innlegg : 274 Age : 57 Localisation : Nesodden Registration date : 16.10.2006
| |
| |
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Saints vs Bears Tir Jan 23, 2007 11:49 am | |
| - Ranglepung skrev:
- Hadde vært morsomst å møtt Patriots, men vi får se om PM har blitt kvitt play- off syndromet sitt nå da.
Da vil han bli en av de store gjennom tidene.
Men holder en knapp på Bears sitt D-fens.
Nå må jeg bare finne ut hvordan jeg skal få sett kampen, har ikke kabel TV.... Må vel kunne si det nå når de endelig er i super bowl. Når det gjelder D-fens så er faktisk Indi sitt D.fens det tredje beste gjennom sesongen mens Bears sitt er 5.best, så her blir det avgjørende hvilket offence som har dagen, for ikke å snakke om hvilken QB som har kontroll på nervene. Baspen: Dette er sport for menn . | |
|
| |
SumS Centurio
Antall Innlegg : 164 Age : 35 Localisation : Lillesand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Saints vs Bears Tir Jan 23, 2007 1:56 pm | |
| [quote="OLD/Rommel"] - Ranglepung skrev:
- Baspen: Dette er sport for menn .
Er er en sport for folk som ikke tørr takle skikkelig uten ortlig beskyttelse! | |
|
| |
Ranglepung Rector Orbis
| Tema: Re: Saints vs Bears Ons Jan 24, 2007 5:49 pm | |
| - OLD-B/SumS skrev:
Er er en sport for folk som ikke tørr takle skikkelig uten ortlig beskyttelse! Det utsagnet der er en fin måte å se om folk har spilt amerikansk fotball eller ikke. Du SumS, har ikke spilt. | |
|
| |
SumS Centurio
Antall Innlegg : 164 Age : 35 Localisation : Lillesand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Saints vs Bears Ons Jan 24, 2007 6:04 pm | |
| Det kan stemme du :p I only play the real shit.. Football (soccer :p ) | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Saints vs Bears | |
| |
|
| |
| Saints vs Bears | |
|