| Har laget et baneforslag til TNL2 | |
|
+7Baspen ICE Ranglepung OLD/Rommel Raggtass OLD/Reo Vebbo 11 posters |
Av | Innlegg |
---|
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Har laget et baneforslag til TNL2 Man Jan 22, 2007 2:23 pm | |
| | |
|
| |
OLD/Reo Praefectus
Antall Innlegg : 541 Age : 51 Localisation : Hilton Registration date : 14.11.2006
| Tema: Re: Har laget et baneforslag til TNL2 Man Jan 22, 2007 10:45 pm | |
| ikke så værst denne vebbo. har en tid på 54.58 nuh.. | |
|
| |
Raggtass Consularis
Antall Innlegg : 227 Age : 53 Localisation : Kragerø Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Har laget et baneforslag til TNL2 Man Jan 22, 2007 10:52 pm | |
| Likte banen jeg også. Tiden skal jeg ikke nevne, når jeg så hva Reo har klart... Er vel mere på jeg... | |
|
| |
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Har laget et baneforslag til TNL2 Man Jan 22, 2007 11:41 pm | |
| Har spilt den endel nå. Liker den bedre og bedre. 54.85 nå | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: Har laget et baneforslag til TNL2 Man Jan 22, 2007 11:44 pm | |
| takk for tilbakemeldingene gutter . Me very happy . Gi den en award hvis dere gidder | |
|
| |
Ranglepung Rector Orbis
Antall Innlegg : 564 Age : 51 Localisation : Fredrikstad Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Har laget et baneforslag til TNL2 Tir Jan 23, 2007 12:40 am | |
| Har juka den masse på Inj- Legends i kveld Syns det er veldig morsom bane. Min tid er så bra at den kan ikke røpes fordi da vil folk bare miste motet og legge rattet på hylla for godt Anbefales! | |
|
| |
ICE Tribuni Angusticlavii
Antall Innlegg : 266 Age : 62 Localisation : Drammen Registration date : 17.10.2006
| |
| |
Baspen Quaestor sacri palatii
Antall Innlegg : 274 Age : 57 Localisation : Nesodden Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: Har laget et baneforslag til TNL2 Tir Jan 23, 2007 10:49 am | |
| Har prøvd den jeg også. Tiden er så bra at den ikke kan nevnes. Dere vil jo bare bli grønne av misunnelse. | |
|
| |
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Har laget et baneforslag til TNL2 Tir Jan 23, 2007 11:00 am | |
| 54,76 etter mye prøving. Har betydelig mer inne, men sliter med hoppet ned fra plattformen 1. gang. | |
|
| |
Turtle Ephemera Baetidae Rhodanii
Antall Innlegg : 372 Registration date : 18.01.2007
| Tema: Re: Har laget et baneforslag til TNL2 Tir Jan 23, 2007 12:46 pm | |
| 53.29 så langt. Har en fight om wr gående med OWN/Fosco og han vant andre runde. Men jeg gir meg ikke så lett... Og hvorfor har vi denne fighten? Fordi banen er helt hemningsløst morsom og krevende. Dessverre er jeg litt inhabil så det er vel ingen som tror meg, men fyttikattaforenartigbane Vebbo!!! | |
|
| |
WizKid Praefectus
Antall Innlegg : 500 Age : 49 Registration date : 18.10.2006
| Tema: Re: Har laget et baneforslag til TNL2 Tir Jan 23, 2007 1:25 pm | |
| Kjørte denne noen runder igår. Knall bane Vebbo, og forøvrig,fantastisk navn og poster I begynnelsen skjønte jeg ikke hvardan i h... Reo og Rommel hadde klart 54x, før jeg fant ut at det fantes en kjappere vei ned fra plattformen,hehe. - OLD/Rommel skrev:
- 54,76 etter mye prøving. Har betydelig mer inne, men sliter med hoppet ned fra plattformen 1. gang.
Turtle har kanskje noen tips her? Må teste denne mere ikveld! | |
|
| |
| Tema: Re: Har laget et baneforslag til TNL2 Tir Jan 23, 2007 6:05 pm | |
| - WizKid skrev:
- Kjørte denne noen runder igår. Knall bane Vebbo, og forøvrig,fantastisk navn og poster
I begynnelsen skjønte jeg ikke hvardan i h... Reo og Rommel hadde klart 54x, før jeg fant ut at det fantes en kjappere vei ned fra plattformen,hehe.
- OLD/Rommel skrev:
- 54,76 etter mye prøving. Har betydelig mer inne, men sliter med hoppet ned fra plattformen 1. gang.
Turtle har kanskje noen tips her?
Må teste denne mere ikveld! Det jeg gjør er å kline så å si helt opp til venstre vegg før jeg kaster bilen til høyre for å få så mye vinkel som mulig. Når jeg forlater kanten slipper jeg gassen og stabiliserer bilen med en touch på bremsen i lufta. Dermed lander jeg (forhåpentligvis) med alle fire samtidig og kan gi full pinne med èn gang. Vanskelig å beregne ettersom det ikke er noe holdepunkt for retning. Så enterknappen må nok snart byttes ut... Uansett - Beste tips er å laste ned wr og se replay. Husk at du kan kjøre sammen med replay på wr (også flere samtidig). Gjøres så enkelt som dette: Gå til editor/replay/. Finn riktig replay og merk av (1 eller flere av samme bane). Så OK/ play (view dersom du bare vil se). Nå kan du kjøre sammen med f.eks. OnD.Nexove og se hvor du taper. Når du slår ham har du WR. Bare å trykke "save" og laste opp på TMX som den nye mester! Jeg har hatt mye moro med å se på min beste og wr samtidig. Da kan du se forskjellen hele veien og kanskje bli bedre. Men det hender også at jeg bare finner meg en annen bane, hehe... | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: Har laget et baneforslag til TNL2 Tir Jan 23, 2007 9:10 pm | |
| Ok, turtle. Har testa litt nå og skjønner tegninga, da gjenstår det bare og treffe Sliter litt vanligvis med krevende svinger på plattformer da det ofte ikke er referansepunkter, som jeg liker å ha i forhold til f.eks å slippe opp, starte sving, starte ps osv. Det er bare å prøve og feile Det med å laste ned wr er noe jeg har gjort endel, og som funker for meg så lenge jeg ikke kjører mot replayen for lenge, da kan jeg plutselig finne på å bare kjøre dårligere og dårligere,hehe. Lasta forresten ned replayen av deg, kjørte litt mot den nå. Holder følge helt til det berømte hoppet fra plattformen. Lå faktisk litt over 0.2 forran deg på det meste til cp1, hadde vel 13:65 da tror jeg Må øve mer på den siste og vanskelige delen av bana. Igjen, kongebane Vebbo Turtle skal vel ha litt av æren han og! | |
|
| |
| Tema: Re: Har laget et baneforslag til TNL2 Tir Jan 23, 2007 9:59 pm | |
| Skal neimen ikke ha særlig store æren her gitt. Gjorde ikke annet enn å komme med noen små forslag. Så all ære og berømmelse må gå til Vebbo Du har helt rett WizKid, skummelt å kjøre for lenge mot wr. Så det jeg stort sett gjør er å kjøre mot den til jeg har det noenlunde inne. Resten går da mot spøkelset. Men noen ganger er det faktisk knall å høre motoren fra wr bak seg. Hadde dessverre en litt bitter opplevelse med Disco Queen i går kveld. Lå -0.41 til siste sving og så svikta tastaturet og bilen føyk rett frem i veggen. Resultat - +0.05. Lapen ble klappa sammen og ikke åpnet igjen før alle i huset var borte vekk. Ingenting vil glede meg mer enn om en annen tar wr. Men uansett: Last opp rec som du har. Det gir faktisk poeng. Dessuten påvirker det positivt ratingen til Vebbo hvis mange registrerer pb. | |
|
| |
karmakoma Centurio
Antall Innlegg : 149 Age : 51 Localisation : Nesodden Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Har laget et baneforslag til TNL2 Tir Jan 23, 2007 11:54 pm | |
| Veldig fin bane vebbo , skal kjøre den mer når jeg får tid | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: Har laget et baneforslag til TNL2 Ons Jan 24, 2007 12:20 am | |
| - Turtle skrev:
-
Hadde dessverre en litt bitter opplevelse med Disco Queen i går kveld. Lå -0.41 til siste sving og så svikta tastaturet og bilen føyk rett frem i veggen. Resultat - +0.05. Hehe, den feelingen kjenner jeg alt for godt! Men forskjellen er at jeg roter det til selv,hehe. Enten blir jeg alt for anspent, eller for oppsatt på å kjøre fortere enn jeg kan, om jeg har gode mellomtider Fikk tidligere ikveld pb på 54:15. Runden etterpå lå jeg -0,6 forran på 2.cp. økte til -0,75 på cp før plattformen. den etter landinga så jeg ikke helt, men det var -0,8x. Så før den siste krappe svingen på toppen av oppoverbakken helt mot slutten, skulle jeg pushe max før flata, det endte selvsagt med at jeg hverken fikk lagt opp sving eller sladd, men hoppa rett i kanten og utfor bana Måtte forlate åstedet med en gang og roe meg med litt tv,hehe. | |
|
| |
TMKjetil Optio Centuriae
Antall Innlegg : 90 Registration date : 19.11.2006
| Tema: Re: Har laget et baneforslag til TNL2 Ons Jan 24, 2007 4:43 pm | |
| håper ikke vi møter OLD den runden denne banen skal kjøres :p
Visst det blir plukket ut da... | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Har laget et baneforslag til TNL2 | |
| |