Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Har laget et baneforslag til TNL2

Go down 
+7
Baspen
ICE
Ranglepung
OLD/Rommel
Raggtass
OLD/Reo
Vebbo
11 posters
AvInnlegg
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756
Registration date : 16.10.2006

Har laget et baneforslag til TNL2 Empty
PosteTema: Har laget et baneforslag til TNL2   Har laget et baneforslag til TNL2 EmptyMan Jan 22, 2007 2:23 pm

Fikk litt hjelp av Turtle underveis, takk og pris for det Razz.

Synes resultatet ble ganske bra, for de som har lyst på å prøvekjøre kan ta en titt her:

http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=734119#auto

Har laget et baneforslag til TNL2 DiscoQueen1

er sånn passe krevende for å få en bra tid på den.... slit'n med helsa...
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
OLD/Reo
Praefectus
Praefectus
OLD/Reo

Antall Innlegg : 541
Registration date : 14.11.2006

PosteTema: Re: Har laget et baneforslag til TNL2   Har laget et baneforslag til TNL2 EmptyMan Jan 22, 2007 10:45 pm

ikke så værst denne vebbo.

har en tid på 54.58 nuh..
Til Toppen Go down
Raggtass
Consularis
Consularis
Raggtass

Antall Innlegg : 227
Registration date : 17.10.2006

PosteTema: Re: Har laget et baneforslag til TNL2   Har laget et baneforslag til TNL2 EmptyMan Jan 22, 2007 10:52 pm

Likte banen jeg også. Tiden skal jeg ikke nevne, når jeg så hva Reo har klart... Er vel mere på camp jeg...
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131

PosteTema: Re: Har laget et baneforslag til TNL2   Har laget et baneforslag til TNL2 EmptyMan Jan 22, 2007 11:41 pm

Har spilt den endel nå. Liker den bedre og bedre. 54.85 nå
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756

PosteTema: Re: Har laget et baneforslag til TNL2   Har laget et baneforslag til TNL2 EmptyMan Jan 22, 2007 11:44 pm

takk for tilbakemeldingene gutter old2 . Me very happy cool1 . Gi den en award hvis dere gidder OK
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
Ranglepung
Rector Orbis
Rector Orbis
Ranglepung

Antall Innlegg : 564

PosteTema: Re: Har laget et baneforslag til TNL2   Har laget et baneforslag til TNL2 EmptyTir Jan 23, 2007 12:40 am

Har juka den masse på Inj- Legends i kveld Very Happy
Syns det er veldig morsom bane.

Min tid er så bra at den kan ikke røpes fordi da vil folk bare miste motet og legge rattet på hylla for godt Rolling Eyes

Anbefales!
Til Toppen Go down
ICE
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
ICE

Antall Innlegg : 266

PosteTema: Re: Har laget et baneforslag til TNL2   Har laget et baneforslag til TNL2 EmptyTir Jan 23, 2007 12:42 am

har ikke fått prøvd den enda, men hva med å få den på serven vår nå, er ikke så glad i å kjøre solo mode, vi gamlinger liker selskap old1 når vi kjører old2 old4
Til Toppen Go down
Baspen
Quaestor sacri palatii
Quaestor sacri palatii
Baspen

Antall Innlegg : 274

PosteTema: Re: Har laget et baneforslag til TNL2   Har laget et baneforslag til TNL2 EmptyTir Jan 23, 2007 10:49 am

Har prøvd den jeg også. Tiden er så bra at den ikke kan nevnes. Dere vil jo bare bli grønne av misunnelse. Glede
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131

PosteTema: Re: Har laget et baneforslag til TNL2   Har laget et baneforslag til TNL2 EmptyTir Jan 23, 2007 11:00 am

54,76 etter mye prøving. Har betydelig mer inne, men sliter med hoppet ned fra plattformen 1. gang.
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
Turtle
Ephemera Baetidae Rhodanii
Turtle

Antall Innlegg : 372
Registration date : 18.01.2007

PosteTema: Re: Har laget et baneforslag til TNL2   Har laget et baneforslag til TNL2 EmptyTir Jan 23, 2007 12:46 pm

53.29 så langt. Har en fight om wr gående med OWN/Fosco og han vant andre runde. Men jeg gir meg ikke så lett...

Og hvorfor har vi denne fighten? Fordi banen er helt hemningsløst morsom og krevende. Dessverre er jeg litt inhabil så det er vel ingen som tror meg, men fyttikattaforenartigbane Vebbo!!! Very Happy
Til Toppen Go down
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

Antall Innlegg : 500
Registration date : 18.10.2006

PosteTema: Re: Har laget et baneforslag til TNL2   Har laget et baneforslag til TNL2 EmptyTir Jan 23, 2007 1:25 pm

Kjørte denne noen runder igår. Knall bane Vebbo, og forøvrig,fantastisk navn og poster cheers
I begynnelsen skjønte jeg ikke hvardan i h... Reo og Rommel hadde klart 54x, før jeg fant ut at det fantes en kjappere vei ned fra plattformen,hehe.

OLD/Rommel skrev:
54,76 etter mye prøving. Har betydelig mer inne, men sliter med hoppet ned fra plattformen 1. gang.
Turtle har kanskje noen tips her? Very Happy

Må teste denne mere ikveld!
Til Toppen Go down
Turtle
Turtle

PosteTema: Re: Har laget et baneforslag til TNL2   Har laget et baneforslag til TNL2 EmptyTir Jan 23, 2007 6:05 pm

WizKid skrev:
Kjørte denne noen runder igår. Knall bane Vebbo, og forøvrig,fantastisk navn og poster cheers
I begynnelsen skjønte jeg ikke hvardan i h... Reo og Rommel hadde klart 54x, før jeg fant ut at det fantes en kjappere vei ned fra plattformen,hehe.

OLD/Rommel skrev:
Turtle har kanskje noen tips her? Very Happy

Må teste denne mere ikveld!

Det jeg gjør er å kline så å si helt opp til venstre vegg før jeg kaster bilen til høyre for å få så mye vinkel som mulig. Når jeg forlater kanten slipper jeg gassen og stabiliserer bilen med en touch på bremsen i lufta. Dermed lander jeg (forhåpentligvis) med alle fire samtidig og kan gi full pinne med èn gang. Vanskelig å beregne ettersom det ikke er noe holdepunkt for retning. Så enterknappen må nok snart byttes ut...

Uansett - Beste tips er å laste ned wr og se replay. Husk at du kan kjøre sammen med replay på wr (også flere samtidig). Gjøres så enkelt som dette: Gå til editor/replay/. Finn riktig replay og merk av (1 eller flere av samme bane). Så OK/play (view dersom du bare vil se). Nå kan du kjøre sammen med f.eks. OnD.Nexove og se hvor du taper. Når du slår ham har du WR. Bare å trykke "save" og laste opp på TMX som den nye mester! Jeg har hatt mye moro med å se på min beste og wr samtidig. Da kan du se forskjellen hele veien og kanskje bli bedre. Men det hender også at jeg bare finner meg en annen bane, hehe...
Til Toppen Go down
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

PosteTema: Re: Har laget et baneforslag til TNL2   Har laget et baneforslag til TNL2 EmptyTir Jan 23, 2007 9:10 pm

Ok, turtle. Har testa litt nå og skjønner tegninga, da gjenstår det bare og treffe Very Happy Sliter litt vanligvis med krevende svinger på plattformer da det ofte ikke er referansepunkter, som jeg liker å ha i forhold til f.eks å slippe opp, starte sving, starte ps osv. Det er bare å prøve og feile Very Happy
Det med å laste ned wr er noe jeg har gjort endel, og som funker for meg så lenge jeg ikke kjører mot replayen for lenge, da kan jeg plutselig finne på å bare kjøre dårligere og dårligere,hehe.
Lasta forresten ned replayen av deg, kjørte litt mot den nå.
Holder følge helt til det berømte hoppet fra plattformen.
Lå faktisk litt over 0.2 forran deg på det meste til cp1, hadde vel 13:65 da tror jeg OK
Må øve mer på den siste og vanskelige delen av bana. Igjen, kongebane Vebbo king Turtle skal vel ha litt av æren han og!
Til Toppen Go down
Turtle
Turtle

PosteTema: Re: Har laget et baneforslag til TNL2   Har laget et baneforslag til TNL2 EmptyTir Jan 23, 2007 9:59 pm

Skal neimen ikke ha særlig store æren her gitt. Gjorde ikke annet enn å komme med noen små forslag. Så all ære og berømmelse må gå til Vebbo Very Happy

Du har helt rett WizKid, skummelt å kjøre for lenge mot wr. Så det jeg stort sett gjør er å kjøre mot den til jeg har det noenlunde inne. Resten går da mot spøkelset. Men noen ganger er det faktisk knall å høre motoren fra wr bak seg. Laughing

Hadde dessverre en litt bitter opplevelse med Disco Queen i går kveld. Lå -0.41 til siste sving og så svikta tastaturet og bilen føyk rett frem i veggen. Resultat - +0.05. Frustrasjon Lapen ble klappa sammen og ikke åpnet igjen før alle i huset var borte vekk. Laughing

Ingenting vil glede meg mer enn om en annen old2 tar wr. Men uansett: Last opp rec som du har. Det gir faktisk poeng. Dessuten påvirker det positivt ratingen til Vebbo hvis mange registrerer pb.
Til Toppen Go down
karmakoma
Centurio
Centurio
karmakoma

Antall Innlegg : 149

PosteTema: Re: Har laget et baneforslag til TNL2   Har laget et baneforslag til TNL2 EmptyTir Jan 23, 2007 11:54 pm

Veldig fin bane vebbo n1 , skal kjøre den mer når jeg får tid
Til Toppen Go down
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

PosteTema: Re: Har laget et baneforslag til TNL2   Har laget et baneforslag til TNL2 EmptyOns Jan 24, 2007 12:20 am

Turtle skrev:

Hadde dessverre en litt bitter opplevelse med Disco Queen i går kveld. Lå -0.41 til siste sving og så svikta tastaturet og bilen føyk rett frem i veggen. Resultat - +0.05. Frustrasjon
Hehe, den feelingen kjenner jeg alt for godt! Men forskjellen er at jeg roter det til selv,hehe.
Enten blir jeg alt for anspent, eller for oppsatt på å kjøre fortere enn jeg kan, om jeg har gode mellomtider Very Happy
Fikk tidligere ikveld pb på 54:15. Runden etterpå lå jeg -0,6 forran på 2.cp. økte til -0,75 på cp før plattformen. den etter landinga så jeg ikke helt, men det var -0,8x. Så før den siste krappe svingen på toppen av oppoverbakken helt mot slutten, skulle jeg pushe max før flata, det endte selvsagt med at jeg hverken fikk lagt opp sving eller sladd, men hoppa rett i kanten og utfor bana Frustrasjon
Måtte forlate åstedet med en gang og roe meg med litt tv,hehe.
Til Toppen Go down
TMKjetil
Optio Centuriae
Optio Centuriae

Antall Innlegg : 90
Registration date : 19.11.2006

PosteTema: Re: Har laget et baneforslag til TNL2   Har laget et baneforslag til TNL2 EmptyOns Jan 24, 2007 4:43 pm

håper ikke vi møter OLD den runden denne banen skal kjøres :p

Visst det blir plukket ut da...
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Har laget et baneforslag til TNL2   Har laget et baneforslag til TNL2 Empty

Til Toppen Go down

Har laget et baneforslag til TNL2
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» TNL4 - 1 runde sluttspill
» Kvallik runde 5
» TNL2 - laguttak
» OLD Rumble MMVII TA Baneforslag
» TNL2 - BB vs. OLD