Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

OLD vs DoN

Go down 
+10
Raggtass
ICE
jotne
Usstan
old/jos
OLD/Reo
Baspen
Vebbo
Ranglepung
OLD/Rommel
14 posters
AvInnlegg
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131
Registration date : 17.10.2006

OLD vs DoN Empty
PosteTema: OLD vs DoN   OLD vs DoN EmptyMan Jan 15, 2007 12:23 am

Hei alle tilskuere. Velkommen til dagens kamp mellom OLD/ og DoN. Det er en fin dag på alle banene som skal kjøres idag. OLD/ har nå drevet å varmet opp i noen minutter. Det trengs skal de klare å hamle opp med en av de nye fremadstormende klanene idag. Før vi presenterer de ulike lagene litt om dagens baner. DoN har valgt en rask techbane Black Curves II. En tricky bane hvor små feil kan gi store utslag. Spesielt sjikanen på slutten av banen kan være vrien i stor fart. På bOLD er det OLD/Rommel som har banerekorden før dagens match, men vi kan forvente at DoN vil kjøre bra her idag. Følg spesielt med Zakrino på denne banen.

OLD/ har valgt som sin bane Angelmouth av Razer. En rask bane som de kjørte i fjor under TNL. Her gjorde OLD det ganske bra og vant den da de kjørte den i fjor. Banerekorden på bOLD er 57.28 og satt av OLD/Rommel. Om vi kan forvente tider ned mot 57 idag skal vell holde hardt selv om Rommel har vist bra form under trening. Reo har også kjørt bra her tidligere. Hva DoN kan prestere her skal bli spennende, men de deltok ikke i TNL, så de har ikke utstrakt trening på banen.

Golden Map idag kan fort bli det som avgjør denne matchen. Technical Madness 2 er som navnet sier en tech bane. Den bør være kjent for alle da den har figurert på OWN serveren en lang periode. Her er det ikke godt å vite hvordan utfallet blir. Rommel har kjørt bra på trening og har 3 rekorden på serveren med 43.68. Klarer han å nå de tidene i matchen skal han bli vanskelig å slå.

Matchen idag spilles 4 vs 4. For OLD stiller følgende spillere:
OLD/Rommel, OLD/Reo, OLD/vebbo og OLD/Baspen
DoN stiller med følgende mannskap:
DoN Zakrino, DoN Zrg, Don RIDER og DoN cy9c.

Da har etterhvert alle lagene kommet seg ut på banene og de har kjørt alle mapsa noen runder nå. De som har utmerket seg under warm up må være Rommel på angelmouth, med tid på 57 tallet. Zakrino på Black curves. Satte ny bane rekord med lave 33. På TM2 var det uhyre jevnt, selv om Rommel satte pb med 43.66 under warm up. Dette kan bli jevnt kjære publikum...

Da starter vi og første bane idag er Angelmouth.
OLD/ drar avgårde i ett bra tempo her. kun Cy9c som klarer å følge OLD/ gutta. Raskt opp i 3-0 til OLD her nå. Tviler på at gutta i DoN har trent nok på denne. Jevn kjøring på hele OLD laget nå. 5-0 nå. Rommel drar en tid på 57 tallet... rundens raskeste sålangt. 6-0 nå. Dette drar OLD i land hur lett som helst. 7-0 på Angelmouth- EID!

Da skal det bli spennende med Black Curves II , her må da DoN klare å gi mer. Kampen er igang. Oi, oi her har de trent ja. 1-0 til DoN. 3 første plassene i første løp. Skal de valse over OLD gutta her? Andre race er igang og OLD gir gass. Litt feil fra DoN gutta også. Ikke enkel denne banen. 1-1! Da har de kjørt noen runder og DoN er i ledelsen med 6-2. Rommel har tryna vel ofte. Endel ganger fra tet, men hva hjelper det. Vebbo, Reo og baspen er best for OLD her. Mye jevnere enn Rommel, selv om han har raskeste OLD tid. Oi... en liten opphenting fra OLD nå. Nå står det 6-3. OLD gir virkelig gass nå. 6-4. Begynner DoN å merke presset?? 6-5. Dette er spennende. Men der kjører Rommel i veggen med ett smell. Klarte ikke den vanskelige sjikanen. DoN vinner 7-5. Kampen står nå 1-1.

Da ble det som jeg spådde avgjørelse på golden map. Lurer på hvem som klarer å holde nervene mest i sjakk nå. Blir det rutine eller ungdomelig mot som vinner? Uansett så trengs det skills på denne banen.

Da er kampen igang. OLD vinner første lett. 1,3,4 og 5 i mål. 2-0 kommer raskt. DoN gjør endel feil nå. Kampen bølger frem og tilbake. DoN tar en monsterrunde med to stk på 33 tallet. 3-2 til OLD nå. 4-2 til OLD. 4-3.
5-3 til OLD, de kjører jevnt. Kun 2 DoN spillere som leverer nå, og det er ikke godt nok. 6-3. Dette drar OLD i land virker det som. Men nei. DoN tok seg sammen. Litt nerver i OLD nå. Pulsklokken vi har montert på Rommel har lagt jevnt på 140 i kveld, men nå er den oppe i 170. Her er det nerver ute å går gitt. 6-4 nå. Kom igjen nå OLD!!! Dizz, ICE og alle de andre OLD's på tribunen biter negler nå. DoN tar også neste. 6-5 nå. Dette er spennende. Skal OLD tape det på slutten. Der er neste race igang. Bra start på Rommel og Rider. De drar ifra de andre. Rider litt foran. Bak dem er det jevnt, med DoN i snitt litt foran OLD's gutta. Her kan det stå om hvem som blir en eller to i mål. Rommel ligger like bak Rider, klarer seg bra forbi stolpene begge to. Hvordan takler de hoppet? Bra på begge. Rommel er0.19 bak på siste cp, men tar en bedre sving en RIDER begge stormer mot mål. Rommel har bedre fart og kommer bakfra. Kan han ta igjen RIDER på de siste meterne? Dette blir fotofinish.... Rommel med ett hundredel.... de bak holder stand mot DoN. OLD vinner racet såvidt det er. Kampen er vunnet. 2-1 til OLD. 19 -12 sammenlagt.

For en kamp vi har vært vitne til i kveld.... OLD fortsetter seiersrekken sin. Kan de klare å opprettholde den? Neste søndag er det tøff motstand på banen i form av en gammel gjennoppstått klan: TTKS. De som blir med neste søndag får se, samt oppleve en spennende match.

Da takker vi for i kveld. En spennende sådann.

OLD/Rommel
Utavdegsjælopplevelse

Sist endret av den Man Jan 15, 2007 3:04 pm, endret 1 gang
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
Ranglepung
Rector Orbis
Rector Orbis
Ranglepung

Antall Innlegg : 564

OLD vs DoN Empty
PosteTema: Re: OLD vs DoN   OLD vs DoN EmptyMan Jan 15, 2007 1:06 am

Suverent referat Rommel.
Suverent. Very Happy
Til Toppen Go down
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756
Registration date : 16.10.2006

OLD vs DoN Empty
PosteTema: Re: OLD vs DoN   OLD vs DoN EmptyMan Jan 15, 2007 1:55 am

UTROLIG KULT..... tar av meg hatten rommel, noe av det bedre referatet jeg har lest Razz mange detaljer der jeg ikke fikk med meg da jeg lå laaangt bak i enkelte tilfeller ..... men jeg syns vi alle kjørte ganske stabilt.... gjorde sjøl noen stygge feil innimellom men skit au, det endte bra. STRÅLENDE FORNØYD VEBBO lol!
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
Baspen
Quaestor sacri palatii
Quaestor sacri palatii
Baspen

Antall Innlegg : 274

OLD vs DoN Empty
PosteTema: Re: OLD vs DoN   OLD vs DoN EmptyMan Jan 15, 2007 2:22 am

queen referat!

Synes OLD gjorde en kjempeinnsats i dag, eller nei i går....Smile
Til Toppen Go down
OLD/Reo
Praefectus
Praefectus
OLD/Reo

Antall Innlegg : 541
Registration date : 14.11.2006

OLD vs DoN Empty
PosteTema: Re: OLD vs DoN   OLD vs DoN EmptyMan Jan 15, 2007 7:50 am

Fremtidig sports "journalist"... Rommel ?

Vel dette ble spennende. Jeg var overalt fra topp til bånn på lista men, mest midt på og over.

En Ting!!! Selv om man får en dårlig start eller en miss. KJØR til mål, og sats litt. Kan ta viktige poeng og til å med ta igjen andre forde de feiler også.

Takk for igår det var knall!!

Reo
Til Toppen Go down
old/jos
Optio Centuriae
Optio Centuriae
old/jos

Antall Innlegg : 54

OLD vs DoN Empty
PosteTema: Re: OLD vs DoN   OLD vs DoN EmptyMan Jan 15, 2007 10:29 am

GRATULERER!!!!!
synd jeg ikke fikk se racet. skal prøve å få de med meg neste gang.Stå på old`s Very Happy Kjempe bra referat ROMMEL
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

OLD vs DoN Empty
PosteTema: Re: OLD vs DoN   OLD vs DoN EmptyMan Jan 15, 2007 10:38 am

old/jos skrev:
GRATULERER!!!!!
synd jeg ikke fikk se racet. skal prøve å få de med meg neste gang.Stå på old`s Very Happy Kjempe bra referat ROMMEL

Håper du stiller neste gang jos. Vi prøver å stable på beina så mange som mulig mot TTKS. De er såpass eplekjekke at vi kan stille så mange vi vil mot deres 3. Så jeg håper du og stiller opp og deltar på banen fremfor tribunen. Neste søndag kl 2130.
Til Toppen Go down
Usstan
Centurio
Centurio
Usstan

Antall Innlegg : 137
Registration date : 09.01.2007

OLD vs DoN Empty
PosteTema: Re: OLD vs DoN   OLD vs DoN EmptyMan Jan 15, 2007 11:17 am

Gratulerer, jeg ser at de gamle er forsatt har ett og annet å vise de unge Twisted Evil

Supert referat Rommel og jeg kjenner igjen det med høy puls i spennede race cheers
Til Toppen Go down
jotne
Consularis
Consularis
jotne

Antall Innlegg : 335

OLD vs DoN Empty
PosteTema: Re: OLD vs DoN   OLD vs DoN EmptyMan Jan 15, 2007 11:39 am

Gratulerer OLD, kjempe ref Rommel. skal prøve å smiske litt med kona så kansje jeg kan stille til start mot TTKS, vi får se. Det hadde hvert gøy å sette guttungen på plass Twisted Evil .
Til Toppen Go down
ICE
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
ICE

Antall Innlegg : 266

OLD vs DoN Empty
PosteTema: Re: OLD vs DoN   OLD vs DoN EmptyMan Jan 15, 2007 12:14 pm

Herlig referat rommel....
Føltes nesten som jeg var tilbake i gårkveld og så kampen igjen Smile

Gratulerer til alle som kjørte for OLD, det var kjempegøy å se på, bare en liten ting jeg stusset over...

Trengte dere å gjøre det så spennende i siste banen, har ikke en hel negl igjen som kan brukes til å klø meg med :S

Stå på videre gutta dette var kjempegøy Very Happy
Til Toppen Go down
Raggtass
Consularis
Consularis
Raggtass

Antall Innlegg : 227

OLD vs DoN Empty
PosteTema: Re: OLD vs DoN   OLD vs DoN EmptyMan Jan 15, 2007 1:52 pm

Bra gutter! Gratulerer. Og Rommel, du burde vurdere å leie deg ut til å skrive referat for de andre clanene, for da hadde du garantert fått deg noen extra slanter, for dette var knallbra...
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

OLD vs DoN Empty
PosteTema: Re: OLD vs DoN   OLD vs DoN EmptyMan Jan 15, 2007 2:30 pm

Raggtass skrev:
Bra gutter! Gratulerer. Og Rommel, du burde vurdere å leie deg ut til å skrive referat for de andre clanene, for da hadde du garantert fått deg noen extra slanter, for dette var knallbra...

He he.... ser jeg ett karrierebytte i det fjerne Smile

Takker så mye for hyggelige tilbakemeldinger alle sammen. Blir vel kanskje noen flere referater på meg etter dette lol!
Til Toppen Go down
Baspen
Quaestor sacri palatii
Quaestor sacri palatii
Baspen

Antall Innlegg : 274

OLD vs DoN Empty
PosteTema: Re: OLD vs DoN   OLD vs DoN EmptyMan Jan 15, 2007 2:50 pm

Hehe, dumt å skrive så bra referat Rom Smile
Blir fast referent du nå vettu lol!
Til Toppen Go down
-cy9c
Tiro
Tiro

Antall Innlegg : 4
Registration date : 09.01.2007

OLD vs DoN Empty
PosteTema: Re: OLD vs DoN   OLD vs DoN EmptyMan Jan 15, 2007 6:36 pm

Jaja.... Nå har jeg noe å lære Razz:P:P Og så langt også Razz:P

Nice Referat Rommel... Alt stemmer også Razz:P

Takk for kampen gutter.... Bra kjørt alle sammen Wink
Til Toppen Go down
SumS
Centurio
Centurio

Antall Innlegg : 164

OLD vs DoN Empty
PosteTema: Re: OLD vs DoN   OLD vs DoN EmptyMan Jan 15, 2007 7:03 pm

oi faen... blir skremt av sånt :S
har ALDRI vært nervøs før en TMN kamp noen gang, men kjenner det kommer nå... =/
*be til gud at OLD ikke kan stille med alt for mange*

Konge referat Rommel =D
Til Toppen Go down
http://www.Klanen.no
OLD/FastAss
Centurio
Centurio
OLD/FastAss

Antall Innlegg : 120

OLD vs DoN Empty
PosteTema: Re: OLD vs DoN   OLD vs DoN EmptyMan Jan 15, 2007 7:13 pm

OLD-B/SumS skrev:
*be til gud at OLD ikke kan stille med alt for mange*
- Og hvilket lag trur du den OLDingen holder med?

lol! Bjaas
Til Toppen Go down
http://home.online.no/~bjaas
SumS
Centurio
Centurio

Antall Innlegg : 164

OLD vs DoN Empty
PosteTema: Re: OLD vs DoN   OLD vs DoN EmptyMan Jan 15, 2007 7:32 pm

ikke meg og pebz i allefall, banner for mye tror e Razz
Til Toppen Go down
http://www.Klanen.no
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

Antall Innlegg : 500
Registration date : 18.10.2006

OLD vs DoN Empty
PosteTema: Re: OLD vs DoN   OLD vs DoN EmptyMan Jan 15, 2007 9:28 pm

Vakkert referat Rommel cheers
Typisk at jeg ikke fikk sett runde to, virka som en skikkelig killer!
Måtte historien gjenta seg neste søndag Very Happy
Til Toppen Go down
Sponsored content

OLD vs DoN Empty
PosteTema: Re: OLD vs DoN   OLD vs DoN Empty

Til Toppen Go down

OLD vs DoN
Til Toppen 
Side 1 av 1