| OLD/ Dedikerte baner | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Usstan Centurio
Antall Innlegg : 137 Age : 56 Localisation : Oslo Registration date : 09.01.2007
| Tema: OLD/ Dedikerte baner Fre Jan 12, 2007 11:28 am | |
|
Sist endret av den Ons Jan 17, 2007 10:58 am, endret 6 ganger | |
|
| |
Pebino Sesquiplicarius
Antall Innlegg : 46 Registration date : 07.12.2006
| |
| |
OLD/FastAss Centurio
Antall Innlegg : 120 Age : 70 Localisation : Palmekysten Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: OLD/ Dedikerte baner Fre Jan 12, 2007 1:20 pm | |
| - Eeh... Hvor skal disse filene lagres på pcen?
Bjaas | |
|
| |
WizKid Praefectus
Antall Innlegg : 500 Age : 49 Registration date : 18.10.2006
| Tema: Re: OLD/ Dedikerte baner Fre Jan 12, 2007 1:37 pm | |
| Du kan legge filene hvor du vil mener jeg, så lenge det er i trackmania-mappa di, og du vet hvor du legger dem:-) Du browser etter baner når du går til solo-mode i menyen. Jeg legger mine i TM/Gamedata/ Tracks/ Challenges/ Downloaded.
Sist endret av den Fre Jan 12, 2007 1:51 pm, endret 1 gang | |
|
| |
Ranglepung Rector Orbis
Antall Innlegg : 564 Age : 51 Localisation : Fredrikstad Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: OLD/ Dedikerte baner Fre Jan 12, 2007 1:51 pm | |
| Men husk at i TMU er plassering for alle nedlastede filer (skins, biler, tracks) under mine dokumenter/my documents, alt ettersom. Legger ved et bilde som viser min. | |
|
| |
HyperNotActive Centurio
Antall Innlegg : 151 Age : 62 Localisation : Oslo Registration date : 21.10.2006
| Tema: Re: OLD/ Dedikerte baner Fre Jan 12, 2007 11:55 pm | |
| Hei usstan,har testa banen din. Fin bane med bra flyt men jeg synes du bør gjøre noe ned cuten i starten. er minst 2 sek å tjene der.
Har funnet en cut til og har kjørt den på 1.15.54 med dårlig kjøring og kan sikkert klare et par sekunder til. Det vil ikke overraske meg om noen vil klare under 1.10.
Jeg synes at disse cutene må fjernes før du laster opp banen.
Jeg kan godt sende en replay så du får se hvor cutene er.
Sist endret av den Lør Jan 13, 2007 5:08 am, endret 1 gang | |
|
| |
OLD/FastAss Centurio
Antall Innlegg : 120 Age : 70 Localisation : Palmekysten Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: OLD/ Dedikerte baner Lør Jan 13, 2007 1:02 am | |
| Tok litt tid å få med at det var under Mine Dokumenter....
OLD/SuperCross II er variert og god; så langt sølv i en liten jobbepause.
Bjaas | |
|
| |
Usstan Centurio
Antall Innlegg : 137 Age : 56 Localisation : Oslo Registration date : 09.01.2007
| Tema: Re: OLD/ Dedikerte baner Lør Jan 13, 2007 2:32 pm | |
| Takk for tester og feedback så langt. Oppdatert versjon er nå tilgjengelig, har blokkert cut'en i starten og tror nok jeg fant den andre cut'en også. (I den doserte sløyfen på slutten.) Hvis det er flere så bare si ifra Har også lagt på en liten startup video snutt ( er lenge siden jeg laget baner nå, mange måneder, så jeg er litt ute av trening ) Flere baner kommer nok, noen ønsker for enviroment? | |
|
| |
HyperNotActive Centurio
Antall Innlegg : 151 Age : 62 Localisation : Oslo Registration date : 21.10.2006
| Tema: Re: OLD/ Dedikerte baner Lør Jan 13, 2007 10:12 pm | |
| Hei igjen usstan, har kjørt den nye versjonen. Cut nummer en er fortsatt kjørbar, men det er mye mindre å tjene på den.Foreslår at du legger til et cp på den første rettstrekningen. Cut nummer to er uforandra så den du fant har jeg oversett. Ta til venstre rett etter cp 6, det er første cp etter den derre hallen og rett over sletta og ta til høyre i bånn av den lille nedoverbakken.
Har kjørt 1.16.51 på den nye verjonen | |
|
| |
Pebino Sesquiplicarius
| Tema: Re: OLD/ Dedikerte baner Lør Jan 13, 2007 10:41 pm | |
| Ingen som har testa mine baner? | |
|
| |
HyperNotActive Centurio
| Tema: Re: OLD/ Dedikerte baner Lør Jan 13, 2007 11:20 pm | |
| | |
|
| |
OLD/FastAss Centurio
| Tema: Re: OLD/ Dedikerte baner Søn Jan 14, 2007 11:12 am | |
| HnA: It's hot today klarte jeg på 45:79 på sjette forsøk. Artig, men litt lett, untatt målgangen?
Time for bed 1:12:39 etter å ha slått kolbøtte over "kamelpuklene". Artig med en ren cross-bane, men kanskje medaljene er litt for lette å ta? (Mener; når jeg tar author på andre gjennomkjøring...)
Pebino: Alzheimer er vanedannende; liker den banen. kommer meg ikke under 45:00, kanskje fordi jeg glemmer hvordan banen går...? Siste 90-graders svingen før "unnarennet" er vrien men avgjørende.
Old #1 er bra; men klarer bare 58:11. Irriterer meg over plasseringa på kontrollport 2; når jeg misser hoppet og skal respawne er det så kort fram at det er umulig å komme over. Flytt den bakover, evt legg til et turbofelt før hoppet. Og personlig synes jeg det blir litt mye sikk-sakk etter hullet i brua mot slutten. Men denne banen er også vanedannende!
Får så lyst til å lage baner selv! Må ikke bruke tid på det Må ikke bruke tid på det Må ikke bruke tid på det Må ikke bruke tid på det. Men har så veldig lyst.....
Bjaas | |
|
| |
Usstan Centurio
| Tema: Re: OLD/ Dedikerte baner Tir Jan 16, 2007 10:20 am | |
| Da var OLD/Super Cross II oppdatert igjen, og prøver du cut'en denne gangen HnA så tror jeg du må ta med deg bade utstyr Har ikke modifisert den siste siden det er så lite eller ingen ting å tjene på den nå. Har også sluppet litt opp på den doserte svingen for å tillate litt mer fart og for å få plass til en ekstra cp. Venter på et siste sett med tilbakemeldinger før jeg laster den opp på TMX og TM.no | |
|
| |
Pebino Sesquiplicarius
| Tema: Re: OLD/ Dedikerte baner Tir Jan 16, 2007 5:14 pm | |
| Takker FastAss, nå har jeg ikke banene mer.. Og jeg har ikke tenkt å ha de på TMX, du får se om du retter de selv | |
|
| |
Usstan Centurio
| Tema: Re: OLD/ Dedikerte baner Tir Jan 16, 2007 11:05 pm | |
| - Usstan skrev:
- OLD/SuperCross VI
Da er OLD/SuperCross VI lastet opp for evaluering Husk vis dere tester den at dere skal kjøre banen, ikke se på OLD skiltene | |
|
| |
OLD/FastAss Centurio
| Tema: Re: OLD/ Dedikerte baner Ons Jan 17, 2007 1:13 am | |
| - Usstan skrev:
- Husk vis dere tester den at dere skal kjøre banen, ikke se på OLD skiltene
Variert og god; og selvfølgelig en liten triumf at jeg perset på 1:04:65 Det var nok skiltene som inspirerte.... (Hvem har finni de gromme smileysene? Makan til veltilpassede kommentarer på sidene våre har jeg ikke sett!) Bjaas | |
|
| |
Ranglepung Rector Orbis
Antall Innlegg : 564 Age : 51 Localisation : Fredrikstad Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: OLD/ Dedikerte baner Ons Jan 17, 2007 1:27 am | |
| Jeg lette etter noen smilies med rullator, men fant disse i stedet.
Hvis dere savner noen, så har lagt de jeg ikke har sett brukt noe særlig i en annen katalog, smilies2.
Den velges på nedtrekksmenyen til venstre, der det står "Vis flere Smil"
Det ble så langt å scrolle ellers, kommer nok til å flytte flere etterhvert. | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: OLD/ Dedikerte baner Ons Jan 17, 2007 2:18 am | |
| | |
|
| |
HyperNotActive Centurio
| Tema: Re: OLD/ Dedikerte baner Ons Jan 17, 2007 2:51 am | |
| | |
|
| |
Usstan Centurio
| Tema: Re: OLD/ Dedikerte baner Ons Jan 17, 2007 10:57 am | |
| Takk for feedback HnA og FastAss Bør ikke legge for mye i å slå author, da han er litt ute av trening. (Anskaffet Rumble Pad i går og har bare ca 2-3 timers trening med pad før jeg laget SC VI Begge banene er nå lastet opp på TMX og tm.no - HyperNotActive skrev:
- Venter med spenning på sc I III og IV og V.
Hehe, jeg ventet på det spørsmålet HnA. Jeg kommer nok til å blanke ut I og III, IV må jeg se nærmere på og V kommer her, den er lastet opp igjennom TMU så den kan også lastes ned ingame, men det er vel litt random og koster coppers . Et problem med V er at når du lager en bane i en Slot så kan du ikke benytte media tracker og endre view mode, så wall-riden og loopen er litt ekkel | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: OLD/ Dedikerte baner | |
| |
|
| |
| OLD/ Dedikerte baner | |
|