Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

OLD/ Dedikerte baner

Go down 
+3
OLD/FastAss
Pebino
Usstan
7 posters
AvInnlegg
Usstan
Centurio
Centurio
Usstan

Antall Innlegg : 137
Registration date : 09.01.2007

OLD/ Dedikerte baner Empty
PosteTema: OLD/ Dedikerte baner   OLD/ Dedikerte baner EmptyFre Jan 12, 2007 11:28 am

Tenkte at jeg skulle la alle OLD/ TMU'ere og andre OLD/ wannabees teste en av mine første OLD/ dedikerte baner først og muligens få noe feedback før jeg evnetuelt laster den opp geek

OLD/SuperCross II - TMX - Oppdatert 16.01.2007
OLD/SuperCross V
OLD/SuperCross VI - TMX

Sist endret av den Ons Jan 17, 2007 10:58 am, endret 6 ganger
Til Toppen Go down
Pebino
Sesquiplicarius
Sesquiplicarius

Antall Innlegg : 46
Registration date : 07.12.2006

PosteTema: Re: OLD/ Dedikerte baner   OLD/ Dedikerte baner EmptyFre Jan 12, 2007 11:42 am

Til Toppen Go down
OLD/FastAss
Centurio
Centurio
OLD/FastAss

Antall Innlegg : 120
Registration date : 17.10.2006

PosteTema: Re: OLD/ Dedikerte baner   OLD/ Dedikerte baner EmptyFre Jan 12, 2007 1:20 pm

- Eeh... Hvor skal disse filene lagres på pcen?

Bjaas
Til Toppen Go down
http://home.online.no/~bjaas
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

Antall Innlegg : 500
Registration date : 18.10.2006

PosteTema: Re: OLD/ Dedikerte baner   OLD/ Dedikerte baner EmptyFre Jan 12, 2007 1:37 pm

Du kan legge filene hvor du vil mener jeg, så lenge det er i trackmania-mappa di, og du vet hvor du legger dem:-)
Du browser etter baner når du går til solo-mode i menyen.
Jeg legger mine i TM/Gamedata/ Tracks/ Challenges/ Downloaded.

Sist endret av den Fre Jan 12, 2007 1:51 pm, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Ranglepung
Rector Orbis
Rector Orbis
Ranglepung

Antall Innlegg : 564

PosteTema: Re: OLD/ Dedikerte baner   OLD/ Dedikerte baner EmptyFre Jan 12, 2007 1:51 pm

Men husk at i TMU er plassering for alle nedlastede filer (skins, biler, tracks) under mine dokumenter/my documents, alt ettersom.

Legger ved et bilde som viser min.

OLD/ Dedikerte baner PlasseringTMU
Til Toppen Go down
HyperNotActive
Centurio
Centurio
HyperNotActive

Antall Innlegg : 151
Registration date : 21.10.2006

PosteTema: Re: OLD/ Dedikerte baner   OLD/ Dedikerte baner EmptyFre Jan 12, 2007 11:55 pm

Hei usstan,har testa banen din. Fin bane med bra flyt men jeg synes du bør gjøre noe ned cuten i starten. er minst 2 sek å tjene der.

Har funnet en cut til og har kjørt den på 1.15.54 med dårlig kjøring og kan sikkert klare et par sekunder til. Det vil ikke overraske meg om noen vil klare under 1.10.

Jeg synes at disse cutene må fjernes før du laster opp banen.

Jeg kan godt sende en replay så du får se hvor cutene er.

Sist endret av den Lør Jan 13, 2007 5:08 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
OLD/FastAss
Centurio
Centurio
OLD/FastAss

PosteTema: Re: OLD/ Dedikerte baner   OLD/ Dedikerte baner EmptyLør Jan 13, 2007 1:02 am

Tok litt tid å få med at det var under Mine Dokumenter....

OLD/SuperCross II er variert og god; så langt sølv i en liten jobbepause.

Bjaas
Til Toppen Go down
Usstan
Centurio
Centurio
Usstan

PosteTema: Re: OLD/ Dedikerte baner   OLD/ Dedikerte baner EmptyLør Jan 13, 2007 2:32 pm

Takk for tester og feedback så langt.

Oppdatert versjon er nå tilgjengelig, har blokkert cut'en i starten og tror nok jeg fant den andre cut'en også. (I den doserte sløyfen på slutten.) Hvis det er flere så bare si ifra Smile

Har også lagt på en liten startup video snutt ( er lenge siden jeg laget baner nå, mange måneder, så jeg er litt ute av trening tongue )

Flere baner kommer nok, noen ønsker for enviroment?
Til Toppen Go down
HyperNotActive
Centurio
Centurio
HyperNotActive

PosteTema: Re: OLD/ Dedikerte baner   OLD/ Dedikerte baner EmptyLør Jan 13, 2007 10:12 pm

Hei igjen usstan, har kjørt den nye versjonen.
Cut nummer en er fortsatt kjørbar, men det er mye mindre å tjene på den.Foreslår at du legger til et cp på den første rettstrekningen.
Cut nummer to er uforandra så den du fant har jeg oversett.
Ta til venstre rett etter cp 6, det er første cp etter den derre hallen og rett over sletta og ta til høyre i bånn av den lille nedoverbakken.

Har kjørt 1.16.51 på den nye verjonen
Til Toppen Go down
Pebino
Sesquiplicarius
Sesquiplicarius

PosteTema: Re: OLD/ Dedikerte baner   OLD/ Dedikerte baner EmptyLør Jan 13, 2007 10:41 pm

Ingen som har testa mine baner? Razz
Til Toppen Go down
HyperNotActive
Centurio
Centurio
HyperNotActive

PosteTema: Re: OLD/ Dedikerte baner   OLD/ Dedikerte baner EmptyLør Jan 13, 2007 11:20 pm

Nå har jeg testa banene dine pebino. Begge er bra baner som jeg synes du bør laste opp på tmx det samme gjelder usstans sin når han får fjerna cutene.

Hva med å prøve mine
http://united.tm-exchange.com/get.aspx?action=trackgbx&id=32115
http://united.tm-exchange.com/get.aspx?action=trackgbx&id=55026
Til Toppen Go down
OLD/FastAss
Centurio
Centurio
OLD/FastAss

PosteTema: Re: OLD/ Dedikerte baner   OLD/ Dedikerte baner EmptySøn Jan 14, 2007 11:12 am

HnA: It's hot today klarte jeg på 45:79 på sjette forsøk. Artig, men litt lett, untatt målgangen?

Time for bed 1:12:39 etter å ha slått kolbøtte over "kamelpuklene". Artig med en ren cross-bane, men kanskje medaljene er litt for lette å ta? (Mener; når jeg tar author på andre gjennomkjøring...)

Pebino: Alzheimer er vanedannende; liker den banen. kommer meg ikke under 45:00, kanskje fordi jeg glemmer hvordan banen går...? Siste 90-graders svingen før "unnarennet" er vrien men avgjørende.

Old #1 er bra; men klarer bare 58:11. Irriterer meg over plasseringa på kontrollport 2; når jeg misser hoppet og skal respawne er det så kort fram at det er umulig å komme over. Flytt den bakover, evt legg til et turbofelt før hoppet. Og personlig synes jeg det blir litt mye sikk-sakk etter hullet i brua mot slutten. Men denne banen er også vanedannende!

Får så lyst til å lage baner selv! Må ikke bruke tid på det Må ikke bruke tid på det Må ikke bruke tid på det Må ikke bruke tid på det. Men har så veldig lyst.....

Bjaas
Til Toppen Go down
Usstan
Centurio
Centurio
Usstan

PosteTema: Re: OLD/ Dedikerte baner   OLD/ Dedikerte baner EmptyTir Jan 16, 2007 10:20 am

Da var OLD/Super Cross II oppdatert igjen, og prøver du cut'en denne gangen HnA så tror jeg du må ta med deg bade utstyr jocolor

Har ikke modifisert den siste siden det er så lite eller ingen ting å tjene på den Cool nå.

Har også sluppet litt opp på den doserte svingen for å tillate litt mer fart og for å få plass til en ekstra cp.

Venter på et siste sett med tilbakemeldinger før jeg laster den opp på TMX og TM.no
Til Toppen Go down
Pebino
Sesquiplicarius
Sesquiplicarius

PosteTema: Re: OLD/ Dedikerte baner   OLD/ Dedikerte baner EmptyTir Jan 16, 2007 5:14 pm

Takker FastAss, nå har jeg ikke banene mer.. Og jeg har ikke tenkt å ha de på TMX, du får se om du retter de selv Smile
Til Toppen Go down
Usstan
Centurio
Centurio
Usstan

PosteTema: Re: OLD/ Dedikerte baner   OLD/ Dedikerte baner EmptyTir Jan 16, 2007 11:05 pm

Usstan skrev:
OLD/SuperCross VI

Da er OLD/SuperCross VI lastet opp for evaluering old1 Husk vis dere tester den at dere skal kjøre banen, ikke se på OLD skiltene Cool
Til Toppen Go down
OLD/FastAss
Centurio
Centurio
OLD/FastAss

PosteTema: Re: OLD/ Dedikerte baner   OLD/ Dedikerte baner EmptyOns Jan 17, 2007 1:13 am

Usstan skrev:
Husk vis dere tester den at dere skal kjøre banen, ikke se på OLD skiltene Cool
Variert og god; og selvfølgelig en liten triumf at jeg perset på 1:04:65 old1
Det var nok skiltene som inspirerte....

(Hvem har finni de gromme smileysene? Makan til veltilpassede kommentarer på sidene våre har jeg ikke sett!)

Bjaas
Til Toppen Go down
Ranglepung
Rector Orbis
Rector Orbis
Ranglepung

Antall Innlegg : 564

PosteTema: Re: OLD/ Dedikerte baner   OLD/ Dedikerte baner EmptyOns Jan 17, 2007 1:27 am

Jeg lette etter noen smilies med rullator, men fant disse i stedet.

Hvis dere savner noen, så har lagt de jeg ikke har sett brukt noe særlig i en annen katalog, smilies2.

Den velges på nedtrekksmenyen til venstre, der det står "Vis flere Smil"

Det ble så langt å scrolle ellers, kommer nok til å flytte flere etterhvert.
Til Toppen Go down
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756
Registration date : 16.10.2006

PosteTema: Re: OLD/ Dedikerte baner   OLD/ Dedikerte baner EmptyOns Jan 17, 2007 2:18 am

old1 <---- han er best old2

Holdt på å le meg i hjæl når jeg så disse gutta lol! lol! lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
HyperNotActive
Centurio
Centurio
HyperNotActive

PosteTema: Re: OLD/ Dedikerte baner   OLD/ Dedikerte baner EmptyOns Jan 17, 2007 2:51 am

Da finner jeg ikke flere cut på sc II. Ligger nå rundt 15 sek dårligere en før cuten ble fjerna. Jeg likte den løsninga med vannet. Sc VI har jeg ikke annet å si enn Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy .Sc II får Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Smile. Liker sc VI ørlite grann bedre enn sc II, men det er bare en smakssak.
Venter med spenning på sc I III og IV og V.
Til Toppen Go down
Usstan
Centurio
Centurio
Usstan

PosteTema: Re: OLD/ Dedikerte baner   OLD/ Dedikerte baner EmptyOns Jan 17, 2007 10:57 am

Takk for feedback HnA og FastAss old2 Bør ikke legge for mye i å slå author, da han er old4 litt ute av trening. (Anskaffet Rumble Pad i går og har bare ca 2-3 timers trening med pad før jeg laget SC VI Embarassed

Begge banene er nå lastet opp på TMX og tm.no

HyperNotActive skrev:
Venter med spenning på sc I III og IV og V.

Hehe, jeg ventet på det spørsmålet HnA. Jeg kommer nok til å blanke ut I og III, IV må jeg se nærmere på og V kommer her, den er lastet opp igjennom TMU så den kan også lastes ned ingame, men det er vel litt random og koster coppers old2 .

Et problem med V er at når du lager en bane i en Slot så kan du ikke benytte media tracker og endre view mode, så wall-riden og loopen er litt ekkel grumpy
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: OLD/ Dedikerte baner   OLD/ Dedikerte baner Empty

Til Toppen Go down

OLD/ Dedikerte baner
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» OLD Baner
» Baner av ICE