Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Velkommen til Overaged Lucky Drivers
 
IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Trofast medlemsmasse.

Go down 
+11
WizKid
ICE
Pebino
Raggtass
SumS
TMKjetil
OLD/FastAss
Vebbo
OLD/Reo
Sinner
OLD/Rommel
15 posters
AvInnlegg
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel


Antall Innlegg : 1131
Age : 56
Localisation : Kristiansand
Registration date : 17.10.2006

Trofast medlemsmasse. Empty
PosteTema: Trofast medlemsmasse.   Trofast medlemsmasse. EmptyOns Jan 10, 2007 12:16 pm

Etter å ha spilt TMN i ett halvt år nå, så har man etter hvert fått ett brukbart bilde over forholdende, og en ting som overrasker meg litt, dog på en gledelig måte, er at så langt jeg har registrert, er vi den eneste klanen som ikke har medlemmer som driver å bytter klan i ett sett. At noen går i Lazy mode eller blir inaktive i kortere eller lengre perioden er forståelig, men bank i bordet, vi har ikke hatt en eneste som har byttet til en annen klan etter at de først har blitt medlem.

Stolt av det jeg Smile

Dere er en fin gjeng alle sammen.

Drive On.

OLD/Rommel
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
Sinner
Centurio
Centurio
Sinner


Antall Innlegg : 126
Age : 51
Registration date : 17.11.2006

Trofast medlemsmasse. Empty
PosteTema: Re: Trofast medlemsmasse.   Trofast medlemsmasse. EmptyOns Jan 10, 2007 5:35 pm

Det er jo godt å høre.

Men det er jo ikke så rart... OLD er jo best, om ikke på banen, så i alle fall i moralen, og "temperaturen" oss medlemmer imellom.
Jeg vet ikke om alle, men mange med meg er jo vel etablete mennesker og ønsker stabillitet. Det får vi jo akkurat her i OLD.
Jeg kom fra Brilleklanen og hit. Selv om jeg ikke visste så mye om OLD i utgangspungtet ble jeg fort klar over at dette er den eneste som jeg kunne passe inn i.
Jeg er veldig takknemmlig får at jeg ble en OLD'ing til slutt. Og her akter jeg å bli.

Grow OLD...
Til Toppen Go down
http://www.vidark.com/
OLD/Reo
Praefectus
Praefectus
OLD/Reo


Antall Innlegg : 541
Age : 51
Localisation : Hilton
Registration date : 14.11.2006

Trofast medlemsmasse. Empty
PosteTema: Re: Trofast medlemsmasse.   Trofast medlemsmasse. EmptyOns Jan 10, 2007 5:55 pm

ja, en fin gjeng her. Går opp å ned for meg også hvor mye jeg får kjørt. Men ny klan blir det ikke.

Kos dere! Smile


Reo
Til Toppen Go down
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo


Antall Innlegg : 756
Age : 55
Localisation : Lørenskog
Registration date : 16.10.2006

Trofast medlemsmasse. Empty
PosteTema: Re: Trofast medlemsmasse.   Trofast medlemsmasse. EmptyOns Jan 10, 2007 8:53 pm

Bra dere trives gutter. Stortrives jeg også. Utrolig bra miljø og er ikke redd for at det blir borte... er som jeg har nevnt tidligere i en post at det går i bølger for alle mann... vi sneiks kara

jocolor
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
OLD/FastAss
Centurio
Centurio
OLD/FastAss


Antall Innlegg : 120
Age : 69
Localisation : Palmekysten
Registration date : 17.10.2006

Trofast medlemsmasse. Empty
PosteTema: Re: Trofast medlemsmasse.   Trofast medlemsmasse. EmptyOns Jan 10, 2007 8:58 pm

Ja, OLD er et godt sted å være. Akkurat nå er jeg midt i noen bølger med arbeid som jeg helst bør klare å komme meg opp å surfe på; da kommer jeg langt for dette har tårnet seg opp.

Men etter at moms-oppgaven er levert uti februar kan det bli litt mer aktivitet; nå må jeg skrive eksamensoppgave som skal være levert innen natten er omme.

Vi treffes i et friminutt!

Bjaas
Til Toppen Go down
http://home.online.no/~bjaas
TMKjetil
Optio Centuriae
Optio Centuriae



Antall Innlegg : 90
Registration date : 19.11.2006

Trofast medlemsmasse. Empty
PosteTema: Re: Trofast medlemsmasse.   Trofast medlemsmasse. EmptyOns Jan 10, 2007 9:38 pm

du har så fryktelig rett Rommel. Alle lag har liksom "en kjerne" av spillere som har hvert med fra starten av. Sånn som hos oss så er det 5-6 som har hvert med siden starten også er det ut og inn med andre medlemer alt for ofte. De fleste forlater vel sine lag for å søke lykken i andre lag.
Dere og BadBoys er vel de lagene der medlemene er mest trofast. Dere har så bra miljø og dere er jo alle i samme båt når det kommer til arbeids situasjon, unger og lignende.
Til Toppen Go down
SumS
Centurio
Centurio



Antall Innlegg : 164
Age : 35
Localisation : Lillesand
Registration date : 17.10.2006

Trofast medlemsmasse. Empty
PosteTema: Re: Trofast medlemsmasse.   Trofast medlemsmasse. EmptyOns Jan 10, 2007 10:09 pm

så har du jo OWN da Wink det er få som stikker fra OWN når de først kommer inn... andre enn meg da ;P
---
ontopic:

OLD er den desidert kuleste clanen på TMN, jeg har blitt kjent med en del av dere og veldig godt kjent med Vebbo, alle er hyggelige å blide hele tia, skulle ønske jeg å var sånn, men det er jeg nok ikke Razz hehe
og dere har det kuleste navnet, etter TTKS såklart ;P
Til Toppen Go down
http://www.Klanen.no
Raggtass
Consularis
Consularis
Raggtass


Antall Innlegg : 227
Age : 53
Localisation : Kragerø
Registration date : 17.10.2006

Trofast medlemsmasse. Empty
PosteTema: Re: Trofast medlemsmasse.   Trofast medlemsmasse. EmptyOns Jan 10, 2007 11:16 pm

Helt klart en respektert og hyggelig klan Very Happy ...og en gjeng med mye erfaring... 857 år tilsammen +/- noen feiringer. Folk spør og graver om klanen, og mange spør om gjennomsnittsalderen, og da blir den ca 37,3 år, og det er jo moro at vi eldre kan bidra litt i det hyggelige raceingmiljøet....
Til Toppen Go down
Pebino
Sesquiplicarius
Sesquiplicarius



Antall Innlegg : 46
Registration date : 07.12.2006

Trofast medlemsmasse. Empty
PosteTema: Re: Trofast medlemsmasse.   Trofast medlemsmasse. EmptyTor Jan 11, 2007 12:10 am

OLD er brilliant, garantert den kosligste clanen i Norge..
Nå har jeg starta TTKS igjen, å her akter jeg å bli.. Har sett spillere komme å gå både en å 10 ganger, men denne gangen skal jeg bli selv Smile
Til Toppen Go down
ICE
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
ICE


Antall Innlegg : 266
Age : 61
Localisation : Drammen
Registration date : 17.10.2006

Trofast medlemsmasse. Empty
PosteTema: Re: Trofast medlemsmasse.   Trofast medlemsmasse. EmptyTor Jan 11, 2007 1:04 pm

Må bare få si at OLD er en klan etter min smak. Voksne mennesker som gjennom en felles interesse har funnet en platform og stå på ( med TMU blir det vel to platformer).

Angående klanjumping tror jeg mye av fenomenet kommer av at mange yngre mennesker ikke har den samme stoltheten og ydmykheten det vil si å være stolt av å tilhøre noe, pluss at mange velger seg en klan på impuls uten å sette seg inn i hvem som er der fra før og / eller hva som er drivkraften bak klanen.
Jeg mener vi leste i chatten ihvertfall tidligere når en eller annen gjorde ett par gode løp, så var det alltid noen som ropte " hei xxx bli med i klanen min", klanmedlemskap var nok ekstremt hypet en overgang.

Litt om min egen klanjumping Rolling Eyes

Begynte å spille TMN i februar i fjor, tidlig i mars kom jeg i snakk med Tengel i BCR, og ble etterhvert rimelig godt kjent med han, og ble medlem av BCR i april samme år. En stund etter det traff jeg da vår alles gode Jotne Very Happy, som hadde funnet ut av jeg var av den eldre sorten Embarassed og han begynte da å sende meg tilfeldige stikkpiller om at OLD måtte være plassen for meg.
Vi snakket en del sammen da til å begynne med, og jeg fortalte ham at min plass var i BCR, men så fort jeg var tilgjengelig skulle jeg se på en plass i OLD.
Så dabbet kontakten litt, vi spilte litt hver for oss men var hyggelige og snakket sammen hver gang vi møttes.
Husker fremdeles flere ganger jeg kom inn på trackmania serveren og Jotne sto i hjørnet og skrek " ICE vi har fremdeles en plass i OLD til deg gammern Razz "

Så skjedde det som jeg og mange med meg syntes var synd, Tengel fikk personlige problemer og forsvant fra TMN Sad .
BCR hanglet da litt videre utover sommeren og vi (kjernen i BCR både trodde og håpet at Tengel skulle vise seg igjen) prøvde med variert hell å holde BCR flytende.

Deretter sluttet den ene etter den andre (fult forståelig at de ville videre) så midt i oktober ca. bestemmer Onkel Tom og Jeg oss for at det er liten vits i å holde BCR flytende lenger Sad, og tror dere ikke at faktisk, jo der stod han Jotne lent opp i ett hjørne og ropte ut til hele verden (ok bare til en hel server da Razz) " ICE, nå har du ingen unskyldning lenger plassen din er fremdeles ledig Smile"
og resten av historien min kjenner dere Smile
Kommer til å bli gammel i OLD da jeg her har funnet mange av de tingene som jeg mener jeg fortjener på mine gamle dager. Her har jeg en kjempeklan ledet av kjempemennesker, har funnet nye venner og ett miljø som jeg setter stor pris på.

Ett par tanker på slutten om klan og klantilhørighet....

Til deg som søker klan:
Finn først ut av hva du vil ha ut av ett klanmedlemskap..
Dette kan være så ymse fra person til person, noen vil ha sammholdet og kameratskapet, andre vil ha konkuransen etc. Ingen grunn til å ville være med i en klan er feil, bare du selv er sikker på hvorfor du vil.
Når du har funnet din egen grunn til å søke klan, begynn med å se på hvilken klan kan tilby meg det jeg vil ha....
Snakk litt rundt med de forskjellige klanene, medlemmer og evt. ledere, og gjør deg opp en mening om hvilke du føler passer for deg..

Til deg som vil starte en klan:
Første bud for å starte en klan er å finne ut av hvorfor vil du starte en klan. Hvorfor vil du utsette deg for så mye jobb, kjeft og uttaknemlighet for den jobben du skal prøve å gjøre..
En ting de fleste klanleder ikke var klar over når de begynte var hvor mye jobb det egentlig er å drive en klan (på en ordentlig måte).



ps. huff og huff, beklager lengden på dette inspillet men inspirasjonen bare tok meg Embarassed
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel


Antall Innlegg : 1131
Age : 56
Localisation : Kristiansand
Registration date : 17.10.2006

Trofast medlemsmasse. Empty
PosteTema: Re: Trofast medlemsmasse.   Trofast medlemsmasse. EmptyTor Jan 11, 2007 1:23 pm

ICE skrev:
ps. huff og huff, beklager lengden på dette inspillet men inspirasjonen bare tok meg Embarassed

Ingen grunn til å beklage noe som helst ICE. Meget bra det innlegget ditt OK
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid


Antall Innlegg : 500
Age : 48
Registration date : 18.10.2006

Trofast medlemsmasse. Empty
PosteTema: Re: Trofast medlemsmasse.   Trofast medlemsmasse. EmptyTor Jan 11, 2007 1:52 pm

Henger meg på resten her jeg!
Priser stort den dagen Rangle informerte meg om OLD på Dataguard OWNs serveren, ble medlem her kort tid etter. Må si jeg straks ble meget positivt overrasket, hadde ikke drømt om at det eksisterte et så unikt og bra samhold i noen klan.
Jeg var en periode medlem av NDT, følte meg vel litt for gammal der og var ikke spes aktiv, så det var ingen overraskelse at Reyes som var klanleder da ville ha spillere som var litt mere aktiv i klanen da han med flere starta opp Inj.
Uansett, OLD består av en fantastisk gjeng cheers

PS: hjelp meg å huske på en muntlig avtale jeg har med BBFrode, om at han kommer over hit når han fyller 30 om 2 år, hehe Very Happy
Til Toppen Go down
Ranglepung
Rector Orbis
Rector Orbis
Ranglepung


Antall Innlegg : 564
Age : 51
Localisation : Fredrikstad
Registration date : 17.10.2006

Trofast medlemsmasse. Empty
PosteTema: Re: Trofast medlemsmasse.   Trofast medlemsmasse. EmptyTor Jan 11, 2007 3:15 pm

Bra du trives Wiz, bra at alle trives må jeg si.
Men skvatt litt da jeg så posten din i portalen ..."Melder overgang" Very Happy
Heldigvis ikke så alvorlig da.
Til Toppen Go down
jotne
Consularis
Consularis
jotne


Antall Innlegg : 335
Age : 59
Registration date : 17.10.2006

Trofast medlemsmasse. Empty
PosteTema: Re: Trofast medlemsmasse.   Trofast medlemsmasse. EmptyTor Jan 11, 2007 3:19 pm

dette har jeg vært klar over helt fra starten OLD RULER
men det som er viktigst er at andre på TMN sier at OLD er hyggelige og bra spillere, og er morro å kjøre sammen med. Takk til dere alle sammen for at dere er akkurat dem dere er.
Til Toppen Go down
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid


Antall Innlegg : 500
Age : 48
Registration date : 18.10.2006

Trofast medlemsmasse. Empty
PosteTema: Re: Trofast medlemsmasse.   Trofast medlemsmasse. EmptyTor Jan 11, 2007 4:24 pm

Hehe Rangle Very Happy
Ingen alvorlig overgang nei, meldte meg som lazy da det ikke blir kamper på meg på en stund, da jeg satser på å ikke ha avtaler om faste tidspunkt til spillingen før ei stund etter familieforøkelsen Very Happy
Kommer nok sterkere tilbake Cool
Til Toppen Go down
SumS
Centurio
Centurio



Antall Innlegg : 164
Age : 35
Localisation : Lillesand
Registration date : 17.10.2006

Trofast medlemsmasse. Empty
PosteTema: Re: Trofast medlemsmasse.   Trofast medlemsmasse. EmptyTor Jan 11, 2007 4:34 pm

WizKid skrev:

Jeg var en periode medlem av NDT, følte meg vel litt for gammal der og var ikke spes aktiv, så det var ingen overraskelse at Reyes som var klanleder da ville ha spillere som var litt mere aktiv i klanen da han med flere starta opp Inj.

der har du vell bomma litt? Inj = CareClan + GTD ... og reyes var vell aldri CL i GTD, og kom aldri til Inj...
Til Toppen Go down
http://www.Klanen.no
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid


Antall Innlegg : 500
Age : 48
Registration date : 18.10.2006

Trofast medlemsmasse. Empty
PosteTema: Re: Trofast medlemsmasse.   Trofast medlemsmasse. EmptyTor Jan 11, 2007 5:58 pm

Ehh, mente GTD ja:-)
Mente ikke Reyes heller, men Cyrus var det vel, hehe.
Har sittet litt for lenge på jobb nå,hehe, går litt i surr da.
NDT= Non Destructive Testing, jobber litt med det, utrolig hvordan hjernen kan gå litt i surr for en gammal mann av og til lol!
Til Toppen Go down
TMKjetil
Optio Centuriae
Optio Centuriae



Antall Innlegg : 90
Registration date : 19.11.2006

Trofast medlemsmasse. Empty
PosteTema: Re: Trofast medlemsmasse.   Trofast medlemsmasse. EmptyTor Jan 11, 2007 6:24 pm

ICE skrev:

Til deg som vil starte en klan:
Første bud for å starte en klan er å finne ut av hvorfor vil du starte en klan. Hvorfor vil du utsette deg for så mye jobb, kjeft og uttaknemlighet for den jobben du skal prøve å gjøre..
En ting de fleste klanleder ikke var klar over når de begynte var hvor mye jobb det egentlig er å drive en klan (på en ordentlig måte).

Du aner ikke hvor rett du har. Var veeeeeldig mye jobbing med Burn for meg i starten og hvor vidt jeg har drevet klanene skikkelig kan vel diskuteres, men at jeg har fått opp en klan som passer meg skills messig er det ikke tvil om.
Nå gjenstår det bare å se hvor lenge jeg holder ut og Burn varer. Blir vel en kraftig opprydding i Burn før TNL 2 og for se om jeg orker å samle sammen nye spillere etter det
Til Toppen Go down
SumS
Centurio
Centurio



Antall Innlegg : 164
Age : 35
Localisation : Lillesand
Registration date : 17.10.2006

Trofast medlemsmasse. Empty
PosteTema: Re: Trofast medlemsmasse.   Trofast medlemsmasse. EmptyFre Jan 12, 2007 12:29 am

TMKjetil skrev:
ICE skrev:

Til deg som vil starte en klan:
Første bud for å starte en klan er å finne ut av hvorfor vil du starte en klan. Hvorfor vil du utsette deg for så mye jobb, kjeft og uttaknemlighet for den jobben du skal prøve å gjøre..
En ting de fleste klanleder ikke var klar over når de begynte var hvor mye jobb det egentlig er å drive en klan (på en ordentlig måte).

Du aner ikke hvor rett du har. Var veeeeeldig mye jobbing med Burn for meg i starten og hvor vidt jeg har drevet klanene skikkelig kan vel diskuteres, men at jeg har fått opp en klan som passer meg skills messig er det ikke tvil om.
Nå gjenstår det bare å se hvor lenge jeg holder ut og Burn varer. Blir vel en kraftig opprydding i Burn før TNL 2 og for se om jeg orker å samle sammen nye spillere etter det

så rett så rett... er glad i å starte claner, men blir så fort lei Razz deilig å ikke være CL lengre Razz
---
men har e forslag til deg kjetil, ta med deg din bror og kom til oss Wink
Til Toppen Go down
http://www.Klanen.no
TMKjetil
Optio Centuriae
Optio Centuriae



Antall Innlegg : 90
Registration date : 19.11.2006

Trofast medlemsmasse. Empty
PosteTema: Re: Trofast medlemsmasse.   Trofast medlemsmasse. EmptyFre Jan 12, 2007 6:30 am

hehe, vet vi sitter på et tilbud der ja;p
Å bare være i en klan og få all infoen servert på et sølvfat frister. Men skal som sagt gjøre en opprydding i Burn også for vi se hvor mange vi sitter igjen med etter det og om jeg orker en tnl til.

Grunnen til at jeg tror at OLD er en så koselig og bra clan er noen få enkle ting.
Det at dere ikke har en spesiell leder som gjør det meste av grov arbeid for dere er bra. Alle er likestilte og alle tar i et tak når det trengs. Dette gjør at dere for et såpass bra samhold og det styrker uten tvil laget veldig mye.
Til Toppen Go down
Usstan
Centurio
Centurio
Usstan


Antall Innlegg : 137
Age : 55
Localisation : Oslo
Registration date : 09.01.2007

Trofast medlemsmasse. Empty
PosteTema: Re: Trofast medlemsmasse.   Trofast medlemsmasse. EmptyFre Jan 12, 2007 12:55 pm

Må si meg helt enig med deg ICE. OLD er en av de beste klanene/guild som jeg har vert borte i online. Da jeg ble medlem av OLD første gang (sluttet vel aldri, men ble satt inaktiv) var grensen 35+ Cool, og Jotne var akkurat tilbake fra en liten pause (var det bryllups reise? husker ikke helt).

OLD har vokst siden da og spesielt i tiden da jeg var borte. Men det er veldig hyggelig å komme tilbake og forsatt se en klan med godt samhold.

I TM er OLD min første klan, og blir nok min siste. OLD for alltid.

Jeg hadde noen forespørsler fra andre men som sagt ovenfor så er det viktig å føle at man er og ikke minst kan være en naturlig del av en klan. Her i OLD kan jeg føle meg hjemme, noe som kan være vanskelig for oss "gamle" i klaner som er ledet av og består av "ungdom", men misforstå meg ikke, der er mange andre gode klaner. De bare passer ikke for en "gamling" som meg. (hvor er smilyen i rullestol? Twisted Evil )

OLD/Usstan
Til Toppen Go down
Bj
Procurator
Procurator
Bj


Antall Innlegg : 299
Age : 53
Localisation : Sveg i Sverige
Registration date : 27.10.2006

Trofast medlemsmasse. Empty
PosteTema: Re: Trofast medlemsmasse.   Trofast medlemsmasse. EmptyLør Jan 13, 2007 11:50 pm

Kan jo ikke annet enn si meg enige om at OLD er den mest
stabile klanen jeg vet om.

For min egen del så begynte jeg og spille sommeren 2006 og
så ble jeg medlem i eh~, problemet var att jeg var den eneste i hele eh som
kjørte tmn alle andre kjørte tms så det var ganske ensomt rundt om på serverne
jeg spiller på.

Jeg er også ett nattmenneske så jeg kjører veldig mye på nattestid,
og så kjører jeg en del på z-rounds sin server hvor jeg også så en del til Ranglepung.
Vi småpratet litt men ingenting om OLD, men så til slutt tok nysgjerrigheten
over og jeg søkte opp OLD og fant så forumet. Leste en del som sto der og da
vart alt helt klart for meg….. dette var klanen hvor jeg kunne passe som hånd i
hanske i. Jeg skrev ett PM til Vebbo og forklarte hvem jeg var og at jeg
selvsagt hadde lyst å komme med i OLD.

Jeg er i dag meget glad for at jeg sjekket hva OLD var og
att jeg var så heldig å fikk være med, jeg kommer nok ikke til å bytte noen
klan da jeg overhode ikke ser noe poeng i det. Gresset er faktisk ikke grønnere på den andre siden.

Tusen takk for att jeg får være medlem her i OLD, og tusen
takk for det gode samholdet som vi har i OLD.
Til Toppen Go down
http://www.bjsmodellflyg.se
Sponsored content





Trofast medlemsmasse. Empty
PosteTema: Re: Trofast medlemsmasse.   Trofast medlemsmasse. Empty

Til Toppen Go down
 
Trofast medlemsmasse.
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Overaged Lucky Drivers :: Generelt :: Generelt forum-
Gå Til: