Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

OnD arrangerer TMN Cup

Go down 
+3
karmakoma
WizKid
Ranglepung
7 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131
Registration date : 17.10.2006

OnD arrangerer TMN Cup - Page 2 Empty
PosteTema: Re: OnD arrangerer TMN Cup   OnD arrangerer TMN Cup - Page 2 EmptySøn Jan 07, 2007 9:51 pm

Hintet er mottat Rangle Smile. Har vært opptatt gjennom helgen, men her er noen ord om hvordan det gikk for meg. Hadde jr. på besøk denne helgen, og han var også påmeldt. Hadde fått ordnet med Stanley slik at vi ikke kom i samme pulje, men når lørdagen kom skulle det vise seg at det ble litt styr uansett. Per Henrik skulle starte med pulje 1 kl 15, men det varte og rakk før de kom igang. Jeg skjønte at tidsplanen min fort kom til å ryke da jeg skulle kjøre på en annen server, men Bergie og Stanley var greie, slik at Fantomas og jeg byttet pulje (synd for Fantomas skulle det vise seg). Etter mye om men ble pulje en ferdig langt over tiden, og pulje 3 kunne starte (Per Henrik ble nr 8 eller 9 og røk ut). Da startskuddet gikk for pulje 3 var det kun 6 som hadde møtt opp... alle gikk derfor videre (og det hadde fantomas nok også gjort om han hadde kjørt med pulje 3). Var mye sterke folk med der, men jeg ble tilslutt nr 5 med Smeagol og 3 inj foran meg. I runde 2 møtte jeg Sinclare som tidligere hadde knust meg i pulja mi, så forhåpningene var ikke all verdens Smile . Jumping GP var første bane, og her var det rått parti. Han kjørte jevnt på 41,xx på de seks første løpene, og all den tid det er bedre enn persen min så skjønner dere tegningen. På runde 7 "bommet" han litt og kom inn på 43,xx, men jeg bommet mer og saken var grei. 7-0!

Neste bane var en jeg likte bra og her begynte det jevnt, etter 6 løp sto det 3-3, men derfra og inn var det kort prosess og med Sinclare's tider på 46 og 47 hadde jeg ikke nubbsjans. 7-3! Kampen var tapt men for gøy kjørte vi tensar også. Den banen har jeg ikke likt noe særlig og aldri kjørt bedre en på 58 tallet. Blir ikke mye å stille opp med når han kjørte jevne 56/57 runder. Tok en seier, slik at sluttres ble 7-1.

Artig lell Cool

OLD/Rommel
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756
Registration date : 16.10.2006

OnD arrangerer TMN Cup - Page 2 Empty
PosteTema: Re: OnD arrangerer TMN Cup   OnD arrangerer TMN Cup - Page 2 EmptyMan Jan 08, 2007 12:17 am

bra ref rommel... så finalen nå og kanye vant første banen over bergie og det stod 6-6 i andre og så vinner jaggu kanye med 1/100.... det var det sjukeste jeg har sett på lenge Razz synes nesten synd på bergie... en fææhl opplevelse å tape med så knapp margin på den stillinga...
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no

OnD arrangerer TMN Cup
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2