| Hva fikk du til jul? | |
|
+6jotne TMKjetil Vebbo SumS OLD/FastAss OLD/Rommel 10 posters |
Av | Innlegg |
---|
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Hva fikk du til jul? Man Des 25, 2006 3:22 am | |
| Hva fikk du til jul som du satte stor pris på? Jeg fikk gamepad av min sønn. Nå ligger jeg i trening for å takle den:) . Antar det gjør meg dårligere i starten, men forhåpentligvis bedre etterhvert. Uansett så blir ikke de tre midterste fingrene på høyrehånden så ødelagte.... . Blir vel helst tommelen på venstre nå.... | |
|
| |
OLD/FastAss Centurio
Antall Innlegg : 120 Age : 70 Localisation : Palmekysten Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Hva fikk du til jul? Man Des 25, 2006 11:17 am | |
| Billetter til Elton Johns konsert i Kristiansand til sommeren! Det blir fett. Julegaven fra Far til Far er et Hauppauge! WinTV-HVR4000, Hybrid Card, PCI, Analog & DVB-T & DVB-S, DVB-S2/HDTV. Takket være Postens fabelaktige pålitelighet er det ute på tur ett eller annet sted, så jeg bare håper at det kommer på denne siden av dette nyttåret. (Ellers har jeg lånt en prosjektør på jobben som er koblet opp i kjellerstua. Gjett hva jeg skal bedrive mens kona fordyper seg i julekrimmene hun "tilfeldigvis" fikk et par stykker av!) Fortsatt god jul! Bjaas
Sist endret av OLD/FastAss den Man Des 25, 2006 2:55 pm, endret 1 gang | |
|
| |
SumS Centurio
Antall Innlegg : 164 Age : 35 Localisation : Lillesand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Hva fikk du til jul? Man Des 25, 2006 1:53 pm | |
| Min Liste: - Alt For mange par sokker og en bokser - 3800 i gavekort - 1500 (eller 2000) i penger - et par gensere - Parfyme/derodorant - Regntøy ------------------ så ikke alt for spennende, men dagen ble redda av at lillebror fikk masse Lego som e måtte bygge for han | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: Hva fikk du til jul? Man Des 25, 2006 3:22 pm | |
| ikke så alt for spennende gitt .... det vanlige... litt cash sammen men kona, sokker, en genser, toalettmappe, deodorant (hmm)... pondus bok nr. 6 + pondus kalender 2007..... jaggu bra jeg kan lese litt inn i fremtiden da den nye pc'en som jeg kjøpte meg var fra far til far | |
|
| |
SumS Centurio
Antall Innlegg : 164 Age : 35 Localisation : Lillesand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Hva fikk du til jul? Man Des 25, 2006 3:26 pm | |
| Glemte å si at jeg også fikk ei pakke brelett | |
|
| |
TMKjetil Optio Centuriae
Antall Innlegg : 90 Registration date : 19.11.2006
| Tema: Re: Hva fikk du til jul? Man Des 25, 2006 7:55 pm | |
| My list: Twin Tipp(slalomski med alt utstyr;p) Dvd'er blåsebobbler sofa Den digitale festning(Dan Brown Litt ullundertøy En del penger masse godteri og en del små ting til som en cd her og der;) | |
|
| |
jotne Consularis
Antall Innlegg : 335 Age : 60 Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Hva fikk du til jul? Man Des 25, 2006 9:51 pm | |
| Mye fint alle har fått ser jeg, litt fikk vel jeg også som boka Vin for dummies, par filmer kom nissen med også: Biler ( ja den barnefilmen )og Miami vice. litt penger og klær fant jeg under treet også. Men unga fikk masse kule ting som pappa måtte hjelpe dem med . Ellers må jeg få ønske alle en fortsatt god jul. | |
|
| |
URDA Praefectus castrorum
Antall Innlegg : 337 Age : 49 Localisation : Oslo Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Hva fikk du til jul? Tir Des 26, 2006 8:59 pm | |
| Mye morro til jul gitt Det beste må vel være den trådløse routern.... kan da endelig ha en pc for meg selv på nett uten å måtte sloss mot dattern og kona det ble da også masse annet rart som sykkelsko, bok, hårklipper osv osv osv osv osv.... dere får ha en fortsatt fin jul.. sitter forøvrig via mobilen her nå.. går faktisk ganske bra.. har kabel denne gangen og ikke blåtann, så da er det faktisk mulig å spelle litt også GO OLD/ | |
|
| |
WizKid Praefectus
Antall Innlegg : 500 Age : 49 Registration date : 18.10.2006
| Tema: Re: Hva fikk du til jul? Ons Des 27, 2006 2:09 am | |
| Må si meg kjempeforøyd med gavene her også. Alt jeg/vi fikk var storveist, ingen gaver nevnt, ingen glemt, hehe. I morgen setter vi kursen hjemover, skal bli godt med noen rolige dager hjemme før arbeidsdagen starter opp som vanlig. Også Tm da, det klør i fingra kjenner jeg, hehe. Hvordan går det med gamepaden Rommel? Noe å anbefale? | |
|
| |
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Hva fikk du til jul? Ons Des 27, 2006 8:14 am | |
| - WizKid skrev:
- Også Tm da, det klør i fingra kjenner jeg, hehe.
Hvordan går det med gamepaden Rommel? Noe å anbefale? Jepp, setter rekorder på løpende bånd , eneste "men'et" er at tomlene får kjørt seg skikkelig..... | |
|
| |
SumS Centurio
| Tema: Re: Hva fikk du til jul? Ons Des 27, 2006 1:48 pm | |
| tastatur t e dør <3 | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: Hva fikk du til jul? Ons Des 27, 2006 1:58 pm | |
| Høres bra ut Rommel:D Finner jeg gamepader i de fleste el-sjapper, eller hvor bør jeg dra for å kjøpe? Må ha en slik,hehe. | |
|
| |
SumS Centurio
| Tema: Re: Hva fikk du til jul? Ons Des 27, 2006 3:08 pm | |
| se om du får tak på "Logitech Rumblepad II"... den skal vis være den beste =) og for all del ikek kjøp xbox360 kontroll, analogen i den er alt for dårlig men vis du bare skal ha for powerslide, så kjøper du hvilken som helst... men som sagt, Logitech Rumblepad II =) | |
|
| |
| Tema: Re: Hva fikk du til jul? Ons Des 27, 2006 3:59 pm | |
| Antar de har det i de fleste el butikker ja. Har logitech precision selv. Helt ok. Slipper "risting" i rattet på den hvertfall. | |
|
| |
TMKjetil Optio Centuriae
| Tema: Re: Hva fikk du til jul? Ons Des 27, 2006 5:13 pm | |
| hva er egentlig fordelene med Pad i forhold til tastatur når man kan power slide helt fint på tastatur? | |
|
| |
ICE Tribuni Angusticlavii
Antall Innlegg : 266 Age : 62 Localisation : Drammen Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Hva fikk du til jul? Ons Des 27, 2006 5:26 pm | |
| - TMKjetil skrev:
- hva er egentlig fordelene med Pad i forhold til tastatur når man kan power slide helt fint på tastatur?
vet ikke om andre har dette problemet, men jeg klarer bare å PS til høyre og ikke til venstre, så der er muligens paden bedre.. | |
|
| |
Pebino Sesquiplicarius
Antall Innlegg : 46 Registration date : 07.12.2006
| Tema: Re: Hva fikk du til jul? Ons Des 27, 2006 7:54 pm | |
| Jeg har Rumblepad2, å gud hvor jeg elsker den Synd jeg ødelag fingeren min igår, blir nok ikke TM på det første for meg.. 7 sting i speede\bremse fingeren | |
|
| |
TMKjetil Optio Centuriae
| Tema: Re: Hva fikk du til jul? Tor Des 28, 2006 12:07 am | |
| Hva har skjedd da Pebino?
ICE: Når du nevner det så tror jeg faktisk at jeg har litt problemmer med ps til venstre jeg og. hmmm | |
|
| |
SumS Centurio
| Tema: Re: Hva fikk du til jul? Tor Des 28, 2006 12:21 am | |
| med mad blir det lettere å ra PS, som sagt, også lettere å beregne sliden... også lettere/raskere å ta en lang svak sving =) | |
|
| |
Pebino Sesquiplicarius
| Tema: Re: Hva fikk du til jul? Tor Des 28, 2006 12:49 am | |
| Jeg gikk så evig på trynet, oppi et kabinett som var skrudd ifra hverandre.. MASSE SPISSE PLASSER!? 7 sting, blod overalt.. Legene fortalte at de så både sener og bein.. Ikke vet jeg, jeg så bort | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: Hva fikk du til jul? Tor Des 28, 2006 1:58 pm | |
| Da blir det rumblepad på meg og Skal kjøpe ved første anledning. Nå gleder jeg meg bare villt til å få spilt litt igjen, fingra har kjentes uforskamma bra ut etter noen dagers pause, det er på tida å tirre leddgikta igjen,hehe. | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: Hva fikk du til jul? Tor Des 28, 2006 2:03 pm | |
| ..Eller, forresten. Tror jeg går for precision som Rommel. Vil jeg holde i noe som rister, kan jeg lete opp vibratoren til fruen | |
|
| |
Pebino Sesquiplicarius
| Tema: Re: Hva fikk du til jul? Tor Des 28, 2006 2:19 pm | |
| Det vibrerer ikke i TM.. Bare så det er sagt Men, vibratoren til kona er sikkert fin den | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Hva fikk du til jul? | |
| |
|
| |
| Hva fikk du til jul? | |
|