Da var lørdagen kommet for å møte Jotne og evt. flere OLD medlemmer på Buddys i Drammen.
Planen var at vi skulle møtes klokken 17:00, men undertegnede tenkte å være litt tidlig ute for å få ett lite overtak
.
Jeg ankomm da Buddys ca klokken 16:45 og trodde jeg var smart, men dengang ei, bortgjemt i ett hjørne satt Jotne og gliste fra øre til øre
Det første jeg da la merke til var at Jotne satt da i en stilig blå skjorte med en haug merker på, der var Pitnurse, Personlig logo, Navn og en del andre merker. Jeg uttalte da noe sånt som "dæggern den var stilig, rålekker (og som guttungen ville sagt, helt kuul). Hvorpå Jotne da bare smilte og sa glad du likte den, her er en til deg også, God Jul
Da ble det klesskift mitt i baren og med rette kledningen var det bort og få tak i ett par toppa bayer....
Skjortene gjorde stort inntrykk på det andre klientellet og vi hadde besøk av flere som lurte på hva dette var
Etter litt godt drikke ble det bestemt at vi skulle prøve biljardbordet da Jotne påstod at han var en tidligere hai i dette spillet, jeg sa som sant var at joda det kan vi godt jeg har jo sett litt biljard på tvn, men er sikkert ikke så god som Jotne
Første gamet begynte rimelig bra, jeg traff med første ballen, lot deretter Jotner få overtaket men satte inn en superspurt og vant, hvorpå Jotne utbryter " hmmm lurer på hvem som er hai egentlig her.
I game 2 ble jeg da rett og slett gruset
(kan ha noe med at Jotne konsentrerte seg litt ekstra.....
Det stod da uavgjort etter 2 game og vi ble enige om å la det være resultatet for kvelden.
Tilbake til bordet og ett par brune til og litt mere snakk og skravling. Sjakk er ett greit spill somn vi da bare måtte prøve oss i (gutter og menn har litt konkuranseinstink).
Første gamet, undertegnede spilte med sorte brikker. Var en utrolig god og javnspilt kamp som jeg utrolig nok klarte å hale i land.
Andre gamet slo Jotne til og dro i land seieren etter bare noen få trekk
Dette utløste da en utrolig konsentrasjon fra min side og herifra var det bare envegskjøring frem til vi ga oss etter ett par spill til..
Vi dro da fra Buddys og over torget og bort til Unik, hvor vi helte i oss en kaffe og ett glass vann. (jada jada er en årsak til at vi er i OLD
)
Så var det på tide med litt for i påsan, neste stopp var da Narvesen som hadde både pizza og pølser, så da var det reddet.
Neste stoppested var Pigen, hvor vi fikk plasert oss i annen etage i en hjørnesalong. Det var av med jakker og frem med skjorter
.
Det viste seg at dette hjørnet vi fant plass i, var en god plass for ett par oldisser. Det var en gjeng med fine og koselige fruntimmer som brukte salongen som privat danseplass med oss oldinger som tilskuere på orkesterplass. Disse fruene danset tett og godt (med tanke på at vi har barn inne på forumet lar vi beskrivelsen stoppe med dette).
Vi satt der vel ett par tre timer og koste oss og ventet på Jotnes bedre halvdel som var på julebord og skulle komme bortom etter det.
Jotnes bedre halvdel kom og vi satt en liten stund til, før vi delte en taxi på veg hjem....
Alt i alt en kjempekveld, takker så mye til Jotne og sier til dere andre at hvis det er en mulighet må vi treffes flere stykker en gang.......
Under følger ett par bilder jeg tok når jeg kom hjem med skjorta, kvaliteten er ikke helt bra men tror dere får ett lite inntrykk alikevel....
Takker for en kjempekveld og kan nesten ikke vente på neste gang