Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Velkommen til Overaged Lucky Drivers
 
IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Jotne vs ICE

Go down 
+5
SumS
Raggtass
Pebino
OLD/Rommel
ICE
9 posters
AvInnlegg
ICE
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
ICE


Antall Innlegg : 266
Age : 61
Localisation : Drammen
Registration date : 17.10.2006

Jotne vs ICE Empty
PosteTema: Jotne vs ICE   Jotne vs ICE EmptySøn Des 17, 2006 4:57 am

Da var lørdagen kommet for å møte Jotne og evt. flere OLD medlemmer på Buddys i Drammen.
Planen var at vi skulle møtes klokken 17:00, men undertegnede tenkte å være litt tidlig ute for å få ett lite overtak Shocked .
Jeg ankomm da Buddys ca klokken 16:45 og trodde jeg var smart, men dengang ei, bortgjemt i ett hjørne satt Jotne og gliste fra øre til øre Evil or Very Mad

Det første jeg da la merke til var at Jotne satt da i en stilig blå skjorte med en haug merker på, der var Pitnurse, Personlig logo, Navn og en del andre merker. Jeg uttalte da noe sånt som "dæggern den var stilig, rålekker (og som guttungen ville sagt, helt kuul). Hvorpå Jotne da bare smilte og sa glad du likte den, her er en til deg også, God Jul santa

Da ble det klesskift mitt i baren og med rette kledningen var det bort og få tak i ett par toppa bayer....

Skjortene gjorde stort inntrykk på det andre klientellet og vi hadde besøk av flere som lurte på hva dette var Very Happy

Etter litt godt drikke ble det bestemt at vi skulle prøve biljardbordet da Jotne påstod at han var en tidligere hai i dette spillet, jeg sa som sant var at joda det kan vi godt jeg har jo sett litt biljard på tvn, men er sikkert ikke så god som Jotne Embarassed

Første gamet begynte rimelig bra, jeg traff med første ballen, lot deretter Jotner få overtaket men satte inn en superspurt og vant, hvorpå Jotne utbryter " hmmm lurer på hvem som er hai egentlig her. Smile

I game 2 ble jeg da rett og slett gruset Crying or Very sad (kan ha noe med at Jotne konsentrerte seg litt ekstra.....
Det stod da uavgjort etter 2 game og vi ble enige om å la det være resultatet for kvelden.

Tilbake til bordet og ett par brune til og litt mere snakk og skravling. Sjakk er ett greit spill somn vi da bare måtte prøve oss i (gutter og menn har litt konkuranseinstink).

Første gamet, undertegnede spilte med sorte brikker. Var en utrolig god og javnspilt kamp som jeg utrolig nok klarte å hale i land.
Andre gamet slo Jotne til og dro i land seieren etter bare noen få trekk Twisted Evil
Dette utløste da en utrolig konsentrasjon fra min side og herifra var det bare envegskjøring frem til vi ga oss etter ett par spill til..

Vi dro da fra Buddys og over torget og bort til Unik, hvor vi helte i oss en kaffe og ett glass vann. (jada jada er en årsak til at vi er i OLD Embarassed )

Så var det på tide med litt for i påsan, neste stopp var da Narvesen som hadde både pizza og pølser, så da var det reddet.

Neste stoppested var Pigen, hvor vi fikk plasert oss i annen etage i en hjørnesalong. Det var av med jakker og frem med skjorter Very Happy.
Det viste seg at dette hjørnet vi fant plass i, var en god plass for ett par oldisser. Det var en gjeng med fine og koselige fruntimmer som brukte salongen som privat danseplass med oss oldinger som tilskuere på orkesterplass. Disse fruene danset tett og godt (med tanke på at vi har barn inne på forumet lar vi beskrivelsen stoppe med dette).
Vi satt der vel ett par tre timer og koste oss og ventet på Jotnes bedre halvdel som var på julebord og skulle komme bortom etter det.
Jotnes bedre halvdel kom og vi satt en liten stund til, før vi delte en taxi på veg hjem....

Alt i alt en kjempekveld, takker så mye til Jotne og sier til dere andre at hvis det er en mulighet må vi treffes flere stykker en gang.......

Under følger ett par bilder jeg tok når jeg kom hjem med skjorta, kvaliteten er ikke helt bra men tror dere får ett lite inntrykk alikevel....

Jotne vs ICE Bilde1xc9

Jotne vs ICE Bilde2si6

Jotne vs ICE Bilde3wp5

Takker for en kjempekveld og kan nesten ikke vente på neste gang Glede Glede
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel


Antall Innlegg : 1131
Age : 56
Localisation : Kristiansand
Registration date : 17.10.2006

Jotne vs ICE Empty
PosteTema: Re: Jotne vs ICE   Jotne vs ICE EmptySøn Des 17, 2006 5:09 am

Wow... kul skjorte Laughing Hørtes ut som en aldeles fortreffelig aften ICE.

I mangel av mulighet for å dra så tok jeg meg en god gammel whiskey mens jeg kjørte fletta av både den ene og andre på OWN serveren. Satte masse nye rekorder på den whiskeyen lol! .
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
Pebino
Sesquiplicarius
Sesquiplicarius



Antall Innlegg : 46
Registration date : 07.12.2006

Jotne vs ICE Empty
PosteTema: Re: Jotne vs ICE   Jotne vs ICE EmptySøn Des 17, 2006 5:23 am

LOL ROMMEL! Razz
Til Toppen Go down
Raggtass
Consularis
Consularis
Raggtass


Antall Innlegg : 227
Age : 53
Localisation : Kragerø
Registration date : 17.10.2006

Jotne vs ICE Empty
PosteTema: Re: Jotne vs ICE   Jotne vs ICE EmptySøn Des 17, 2006 2:47 pm

He,he. Konge skjorte gutter. Det hadde vært kult å få tak i en egen OLD caps etterhvert. Kanskje de kan lage det der de har lag den kule skjorta...
Til Toppen Go down
SumS
Centurio
Centurio



Antall Innlegg : 164
Age : 35
Localisation : Lillesand
Registration date : 17.10.2006

Jotne vs ICE Empty
PosteTema: Re: Jotne vs ICE   Jotne vs ICE EmptySøn Des 17, 2006 2:53 pm

er bare 16 dager til e er 18 nå, noen som er med på byen i kr.sand eller? Razz
Til Toppen Go down
http://www.Klanen.no
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo


Antall Innlegg : 756
Age : 55
Localisation : Lørenskog
Registration date : 16.10.2006

Jotne vs ICE Empty
PosteTema: Re: Jotne vs ICE   Jotne vs ICE EmptySøn Des 17, 2006 3:09 pm

Hehe, hørtes ut som en fornøyelig tur på byen, hadde selvfølgelig vært moro å blitt med på noe sånt en gang i fremtiden... kule skjorter Very Happy .... men jeg har en fot inne i profilbransjen i norge og kan høre om pris på capser med bordert logo på hvis vi er mange nok som er intresserte... må jo finne en kul modell også...
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
Raggtass
Consularis
Consularis
Raggtass


Antall Innlegg : 227
Age : 53
Localisation : Kragerø
Registration date : 17.10.2006

Jotne vs ICE Empty
PosteTema: Re: Jotne vs ICE   Jotne vs ICE EmptySøn Des 17, 2006 4:05 pm

Ja kjør på Vebbo
Til Toppen Go down
SumS
Centurio
Centurio



Antall Innlegg : 164
Age : 35
Localisation : Lillesand
Registration date : 17.10.2006

Jotne vs ICE Empty
PosteTema: Re: Jotne vs ICE   Jotne vs ICE EmptySøn Des 17, 2006 4:11 pm

får jeg med OLD-B på da?Razz
Til Toppen Go down
http://www.Klanen.no
OLD/FastAss
Centurio
Centurio
OLD/FastAss


Antall Innlegg : 120
Age : 69
Localisation : Palmekysten
Registration date : 17.10.2006

Jotne vs ICE Empty
PosteTema: Re: Jotne vs ICE   Jotne vs ICE EmptySøn Des 17, 2006 7:47 pm

Det var den butikken med supporterutstyr som TM.no ikke våger seg på; men jeg går for en caps med OLD-logoen! Når det gjelder farger er jeg veldig lite kresen. Det kan være hva som helst, bare det er svart... OK

Bjaas
Til Toppen Go down
http://home.online.no/~bjaas
jotne
Consularis
Consularis
jotne


Antall Innlegg : 335
Age : 59
Registration date : 17.10.2006

Jotne vs ICE Empty
PosteTema: Re: Jotne vs ICE   Jotne vs ICE EmptySøn Des 17, 2006 8:34 pm

sjortene til ICE og meg har jeg mekka selv hjemme med printer og strykjærnet. men caps med OLD logo virker som en mye bedre ide, si i fra til meg når det er noe på gang ( jeg er som FastAss når det gjelder fargen )
Til Toppen Go down
RS:/Oracle2k
Optio Centuriae
Optio Centuriae



Antall Innlegg : 64
Age : 33
Registration date : 26.11.2006

Jotne vs ICE Empty
PosteTema: Re: Jotne vs ICE   Jotne vs ICE EmptySøn Des 17, 2006 8:36 pm

Laughing kunne fortalt deg jotne at du ikke bør utfordre fattern til sjakk eller backgammon... Razz biljard... *host host* er ikke så farlig Razz
Til Toppen Go down
http://teamrs.winnerbb.com
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel


Antall Innlegg : 1131
Age : 56
Localisation : Kristiansand
Registration date : 17.10.2006

Jotne vs ICE Empty
PosteTema: Re: Jotne vs ICE   Jotne vs ICE EmptySøn Des 17, 2006 11:38 pm

Svart er fargen ja. Helt enig der.

Med ut i Kristiansand... tja... tviler på at selv om du er atten så er du ikke gammel nok til å komme inn på de stedene jeg frekventerer de få gangene jeg går ut lol!
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
OLD/FastAss
Centurio
Centurio
OLD/FastAss


Antall Innlegg : 120
Age : 69
Localisation : Palmekysten
Registration date : 17.10.2006

Jotne vs ICE Empty
PosteTema: Re: Jotne vs ICE   Jotne vs ICE EmptyMan Des 18, 2006 1:22 am

OLD-B/SumS skrev:
er bare 16 dager til e er 18 nå, noen som er med på byen i kr.sand eller? Razz
Kan være at de gamle klassekameratene dine Johan og Glenn hadde fått bakoversveis om de fikk høre at OLD gikk på byen i Byen. På den andre side hadde det vært gøy å møtes en kveld i Kvadraturen, spist en pizza eller lignende og ruslet bort på skolen min og kjørt felles trening på prosjektøren i et klasserom!

Rekker ikke det før nyttår, men kan jo være en tanke til seinere. (Noen privilegier må da en lærer ha!)

king Bjaas
Til Toppen Go down
http://home.online.no/~bjaas
Pebino
Sesquiplicarius
Sesquiplicarius



Antall Innlegg : 46
Registration date : 07.12.2006

Jotne vs ICE Empty
PosteTema: Re: Jotne vs ICE   Jotne vs ICE EmptyMan Des 18, 2006 9:30 am

Det melder jeg meg og til FastAss Razz Trening Razz Tror virkelig jeg trenger det i TMN om dagen Razz
Til Toppen Go down
SumS
Centurio
Centurio



Antall Innlegg : 164
Age : 35
Localisation : Lillesand
Registration date : 17.10.2006

Jotne vs ICE Empty
PosteTema: Re: Jotne vs ICE   Jotne vs ICE EmptyMan Des 18, 2006 9:07 pm

seff bjaas Wink hørtes morrro ut =) så vidt jeg vet så er det i allefall en til i OLD fra kr.sand?

edit: rommel var det ja:P mamma sa akuratt det samme forresten, fleste stedene har 21 :'(
Til Toppen Go down
http://www.Klanen.no
Sponsored content





Jotne vs ICE Empty
PosteTema: Re: Jotne vs ICE   Jotne vs ICE Empty

Til Toppen Go down
 
Jotne vs ICE
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Baner av jotne
» Jotne - Pizza!!
» OLD/Jotne sin video

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Overaged Lucky Drivers :: Generelt :: Generelt forum-
Gå Til: