jotne Consularis
Antall Innlegg : 335 Age : 60 Registration date : 17.10.2006
| Tema: Lazy, hvor er dere? Fre Des 08, 2006 3:57 pm | |
| Savner litt gutte i lazy gruppa, har ikke sett så mye til dem. Jeg oppfordre alle lazy til å trene på bOLD og prøve seg på kvalik. kansje det bor en racer i en lazy? | |
|
WizKid Praefectus
Antall Innlegg : 500 Age : 49 Registration date : 18.10.2006
| Tema: Re: Lazy, hvor er dere? Fre Des 08, 2006 4:12 pm | |
| Helt enig Jotne. Syns forøvrig det var artig at Jos stilte opp på forrige kvallik, selv om han hadde trent lite på banene. Spilte også litt med JanOngen og Down på tm.no#1 serveren for noen dager siden, tror de slo meg begge to, så det bor nok helt klart racere i lazy ja. Uansett er jo trening og kvallik så seriøst som man selv vil | |
|
Raggtass Consularis
Antall Innlegg : 227 Age : 53 Localisation : Kragerø Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Lazy, hvor er dere? Fre Des 08, 2006 4:27 pm | |
| Det er den samme gamle leksa her: fruen i huset.... Skulle gjerne ha vært med å trent, og det hadde sikkert vært moro med noen kamper en gang i blandt, men da tror jeg nok det må skje et under , og det kan jeg ikke se for meg, ihverfall ikke på denne siden av jul | |
|
HyperNotActive Centurio
Antall Innlegg : 151 Age : 62 Localisation : Oslo Registration date : 21.10.2006
| Tema: Re: Lazy, hvor er dere? Lør Des 09, 2006 1:28 am | |
| Har blitt mest tmu på meg i det siste. men stikker nok innom på servern vår innimellom kval eller ikke kval. | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: Lazy, hvor er dere? | |
| |
|