Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

OLDs on fire!!

Go down 
+7
jotne
OLD/Rommel
Raggtass
ICE
OLD/Reo
Vebbo
WizKid
11 posters
AvInnlegg
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

Antall Innlegg : 500
Registration date : 18.10.2006

OLDs on fire!! Empty
PosteTema: OLDs on fire!!   OLDs on fire!! EmptyFre Des 08, 2006 1:05 am

Leste nettopp på tm.no at laget gjentok bragden og slo Burn 3-0!!
Utrolig bra cheers cheers cheers
Må si det føles bittert at jeg ikke kunne være tilstede!
Skyldes det beskjedenhet at ingen har lagt inn skrytereferat?
Trenger å høre detaljer! Very Happy
Til Toppen Go down
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756
Registration date : 16.10.2006

OLDs on fire!! Empty
PosteTema: Re: OLDs on fire!!   OLDs on fire!! EmptyFre Des 08, 2006 2:55 am

On Fire ja... det skal være sikkert Sint men ikke sint fire geek .
Jeg kom jo også litt seint hjem og fikk ikke logga meg på før litt over 20. Lettere nærvøs var jeg også og visste at jeg skulle nå kjøre alle 3 banene da Diz hadde kasta inn hånkle. Ok satte igang med oppvarming sammen med rommel og det gikk sånn passe greit... tok også litt tid da burn ikke klarte å få fatt i alle som skulle kjøre... greit tenkte jeg her er det sikkert noe taktikeri fra burn sin side om å hale dette ut slik at de får med sine beste spillere som vistnok spillte fotball... men min noia skulle vise seg å slå helt feil.... vi starta vel på razorblade om jeg ikke husker helt feil. Her leda burn 1-0 men derfra så bar det bare en vei og undertegnede tok tilogmed Author tid og jeg kjørte forholdsvis bra her og de gangene jeg "tryna" så klinte Reodor og Rommel til så det var aldri noen fare. Resultatet ble 1-7, men det var nok jevnere enn det resultatet viser og jeg kan nok skrelle av et par leveår etter det løpet da pumpa hadde turtallet litt for lenge på rødt Razz

Så starta vi på php sin tech bane. Og jeg må få si at den banen jeg hata mest til å begynne med er faktisk den banen jeg nesten syns er morsomst nå og her fikk ikke burn noe særlig spillerom. Midt i kampen hyyyylte burn at noe var galt med poengsystemet og det ble en laaaaaaang pause... heldigvis har jo vi med noen høyere utdannede mennesker med på laget og de kvessa blyantene og finregna på papir og kunne konstatere at alt var i sin skjønneste orden, ikkeno galt med dette systemet nei, men burn ga seg ikke og vi venta og venta, til slutt krøyp de til korset og måtte konstatere at alt var i orden LOL, rett og slett lol! Husker ikke hele hendelsesforløpet bortsett fra denne pausen men jeg mener at vi knuste burn her og vant fortjent 1-7. Twisted Evil

Så var det Beatech banen som stod for tur og vi hadde jo allerede vunnet matchen men alle i OLD hadde lyst på en 3-0 seier igjen, burn foretok et lagbytte (husker ikke hvem som gikk ut) men Mathias kom inn. Han klagde på en dårlig tast og jeg tenkte igjen at dette var en avledningsmanøver og burn gikk raskt opp i en 4-1 ledelse. Husker at jeg da tenkte SHIT de skal faaaaan meg ikke komme her og ta denne, og jeg regner med at Reo og Romm sikkert tenkte det samme og simsalabim så var stillinga 5-5 etter det husker jeg svært lite.... fikk nok et lite drypp der og da og vokna at jeg så 7-5 på resultat tavla.... VI VANT IGJEN.... nesten til å bli religiøs av dette her... jeg var så jævli glad.

Takk til burn for fin innsats og takk til alle speccere som støtta oss gjennom kampen. Jeg hadde ca. 4-5 speccere javnt på meg og jeg kjente at det knøyt seg litt extra i magan under matchen.

Hilsen en stolt Vebbo

Resultatet ble da 3-0 / 21-7

lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
OLD/Reo
Praefectus
Praefectus
OLD/Reo

Antall Innlegg : 541
Registration date : 14.11.2006

OLDs on fire!! Empty
PosteTema: Re: OLDs on fire!!   OLDs on fire!! EmptyFre Des 08, 2006 7:28 am

hehe... Ja dette var spennede! Må si at siste banen med opphentinga var gøy, vi kjempa bra.

Litt mye tull fra burn, men var jo problemer derfra sist å... Spes etter den lange poeng pausen, som omsider ble satt igang å vi tok de 3 første plassene om jeg husker rett. Satt de på plass tvert.

Alt i alt veldig bra Oldisser. nå er det GTD som er neste motstander (er det riktig?) og som jeg aldri har kjørt mot.
Til Toppen Go down
ICE
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
ICE

Antall Innlegg : 266
Registration date : 17.10.2006

OLDs on fire!! Empty
PosteTema: Re: OLDs on fire!!   OLDs on fire!! EmptyFre Des 08, 2006 10:11 am

kjempebra gutta.
Kom litt sent igang med speccinga, men når jeg først fikk adgang så var det kjempe.
Pitnurse sto klar med med både blodfortynnende og alt annet jeg eventuelt trengte Glede Glede Glede

gud bedre dette var gøy santa
Til Toppen Go down
Raggtass
Consularis
Consularis
Raggtass

Antall Innlegg : 227

OLDs on fire!! Empty
PosteTema: Re: OLDs on fire!!   OLDs on fire!! EmptyFre Des 08, 2006 10:47 am

He,he, gratulerer så mye gutter. Ett av de bedre referatene jeg har lest Laughing
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131

OLDs on fire!! Empty
PosteTema: Re: OLDs on fire!!   OLDs on fire!! EmptyFre Des 08, 2006 10:55 am

Artig match. Litt nerver i starten på razor sin bane. Jeg ble overforsiktig og småbremsa meg gjennom de første svingene, noe som raskt medførte 3 og 4 plasser. Heldigvis kjørte vebbo som en gud på denne banen, og etterhvert så satt kjøringa mi og. Jeg hadde bestetid på banen. Deretter php sin, hvor jeg kom inn som reserve for deg. Ble faktisk den banen jeg kjørte best på. Vant to-tre race og hadde ingen dårlige plasseringer her. Vebbo hadde bestetid. Siste bane var litt ymse, men lagmessig kjørte vi tålig bra, mens det som regel var en til to av burngutta som "crashed and burned" og da tok vi de greit igjen. De bytta ut Kjetil med Math (tidligere OWN Mathias) og han er jo som kjent god, men han gjorde feil han og hadde nok ikke trent sinnsykt mye på banen, her var det igjen Vebbo som hadde bestetid. Alt i alt bra lagkjøring. Tidene var så som så, men ikke mange grove miss, og det var det som nok gjorde utslaget. Bra kjørt OLD's.
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

Antall Innlegg : 500
Registration date : 18.10.2006

OLDs on fire!! Empty
PosteTema: Re: OLDs on fire!!   OLDs on fire!! EmptyFre Des 08, 2006 11:08 am

Sitat :
Husker at jeg da tenkte SHIT de skal faaaaan meg ikke komme her og ta denne, og jeg regner med at Reo og Romm sikkert tenkte det samme og simsalabim så var stillinga 5-5 etter det husker jeg svært lite.... fikk nok et lite drypp der og da og vokna at jeg så 7-5 på resultat tavla.... VI VANT IGJEN.... nesten til å bli religiøs av dette her... jeg var så jævli glad.
cheers
Utrolig bra ref Vebbo, betryggende å høre at lagmoralen er på topp også!
Dette lover bra til kampen om 9. plassen, den skal vi ta!
Tror GTD er en motstander vi skal kunne ta skalpen på, da er det bare å bruke tida godt. Jeg skal på julebord ikveld, men skal prøve å få kjørt endel på de nye banene imorra!
afro
Til Toppen Go down
jotne
Consularis
Consularis
jotne

Antall Innlegg : 335

OLDs on fire!! Empty
PosteTema: Re: OLDs on fire!!   OLDs on fire!! EmptyFre Des 08, 2006 2:56 pm

GRATULERER jeg så bare noen runder på første banen og må si det var litt nerver hos OLD de to første rundene men så løsnet det og jeg så at dette bare måtte gå den rette vegen for OLD så jeg forlot PC`n ( det var vel kona som ytret et ønske om mitt nærver Embarassed ) men jag tar av meg hatten for fantastisk kjøring og meget bra ref. av Vebbo. Kansje jeg skal trene litt for neste kamp Wink
Til Toppen Go down
karmakoma
Centurio
Centurio
karmakoma

Antall Innlegg : 149

OLDs on fire!! Empty
PosteTema: Re: OLDs on fire!!   OLDs on fire!! EmptyLør Des 09, 2006 11:41 pm

Gratulerer! vi blir bare bedre og bedre. Fikk desverre ikke tid til å se på pale knallbra reff. vebbo cheers cheers
Til Toppen Go down
SumS
Centurio
Centurio

Antall Innlegg : 164

OLDs on fire!! Empty
PosteTema: Re: OLDs on fire!!   OLDs on fire!! EmptySøn Des 10, 2006 2:47 am

Grattis OLD, dere tar 9. plassen Wink
Til Toppen Go down
http://www.Klanen.no
TMKjetil
Optio Centuriae
Optio Centuriae

Antall Innlegg : 90
Registration date : 19.11.2006

OLDs on fire!! Empty
PosteTema: Re: OLDs on fire!!   OLDs on fire!! EmptySøn Des 10, 2006 2:50 am

Når TNL er ferdig nå må vi nesten ta en stor kamp mellom Burn og OLD. Det har hvert veldig mange kamper mellom oss(med tanke på hvor kort levetide begge lagene har hatt) og vi må nesten avgjøre en gang for alle hvem som er best. Tror vi har møtes 4 ganger(2-2).Men hva sier dere til f.eks. 5 vs. 5 (2 baner hver + golden)?Men dette blir en stund fram i tid, men jeg er så veldig lysten på å revangere TNL tapene våre. PS: er det jeg som ikke får smileyene på høyre side til å fungere?Trykker på de, men skjer ingen tind
Til Toppen Go down
SumS
Centurio
Centurio

OLDs on fire!! Empty
PosteTema: Re: OLDs on fire!!   OLDs on fire!! EmptySøn Des 10, 2006 4:02 am

da syns jeg "OLD-B" membs også skal få lov å kjøre =P hehe

(btw: smiliene funker her (men er på venstresia Razz ))
Til Toppen Go down
TMKjetil
Optio Centuriae
Optio Centuriae

Antall Innlegg : 90
Registration date : 19.11.2006

OLDs on fire!! Empty
PosteTema: Re: OLDs on fire!!   OLDs on fire!! EmptySøn Des 10, 2006 6:19 am

I en slik kamp kan OLD stille med frost, Bergie, stanley og alle de bare vil. Neste gang er det vår tur uansett. tihi, Razz Men Sums sluttet som spiller i Inj? Why?
Til Toppen Go down
Ranglepung
Rector Orbis
Rector Orbis
Ranglepung

Antall Innlegg : 564

OLDs on fire!! Empty
PosteTema: Re: OLDs on fire!!   OLDs on fire!! EmptySøn Des 10, 2006 12:27 pm

Husk å ha en space både foran og bak smily- koden.

De fungerer ikke ellers.
Til Toppen Go down
SumS
Centurio
Centurio

OLDs on fire!! Empty
PosteTema: Re: OLDs on fire!!   OLDs on fire!! EmptySøn Des 10, 2006 2:27 pm

kjører for Inj i TMN Wink og OLD-B i TMU =) men syns det er kulere med OLD-B tag da, så kjører med den i TMN å Razz
Til Toppen Go down
jotne
Consularis
Consularis
jotne

Antall Innlegg : 335

OLDs on fire!! Empty
PosteTema: Re: OLDs on fire!!   OLDs on fire!! EmptySøn Des 10, 2006 2:53 pm

takker SumS hilsen en stolt "far" Very Happy
Til Toppen Go down