Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Kan ikke kjøre ikveld

Go down 
4 posters
AvInnlegg
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

Antall Innlegg : 500
Registration date : 18.10.2006

Kan ikke kjøre ikveld Empty
PosteTema: Kan ikke kjøre ikveld   Kan ikke kjøre ikveld EmptyTor Des 07, 2006 2:10 pm

Jeg blir desverre opptatt ikveld, og kan ikke stille til start.
Rommel og Vebbo får ta mine plasser på Tech og BBBaetis.
GL OLD, dere får ta skalpen på disse guttevalpene nok engang afro
Til Toppen Go down
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756
Registration date : 16.10.2006

PosteTema: Re: Kan ikke kjøre ikveld   Kan ikke kjøre ikveld EmptyTor Des 07, 2006 2:41 pm

Det var synd Diz, men jeg skal gjøre mitt beste...
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131
Registration date : 17.10.2006

PosteTema: Re: Kan ikke kjøre ikveld   Kan ikke kjøre ikveld EmptyTor Des 07, 2006 4:25 pm

Kjipt Dizz. Skal gjøre mitt beste, men tviler på om jeg når opp til ditt nivå på tech banen. Får bare håpe L delen av OLD slår til i kveld Very Happy
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
TMKjetil
Optio Centuriae
Optio Centuriae

Antall Innlegg : 90
Registration date : 19.11.2006

PosteTema: Re: Kan ikke kjøre ikveld   Kan ikke kjøre ikveld EmptyTor Des 07, 2006 5:02 pm

guttevalpene du Razz
Nei, i kveld skal det ydmykende 3-0 tapet forrige gang revangeres.
Dere må nok smøre inn alt som er av rullatorer og gå-stoler i det ypperst av smøre middel for å holde følge i kveld. cheers

Selv om Burn mangler sin Team leder(Meg) og sin beste kjører Hansi, skal dere få merke hvordan det føles å bli Burned av oss.
lol!
Til Toppen Go down
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

Antall Innlegg : 500
Registration date : 18.10.2006

PosteTema: Re: Kan ikke kjøre ikveld   Kan ikke kjøre ikveld EmptyFre Des 08, 2006 12:59 am

Da var jeg hjemme og meget spent på hvordan det gikk! What a Face
Sitat :
guttevalpene du
Nei, i kveld skal det ydmykende 3-0 tapet forrige gang revangeres.
Dere må nok smøre inn alt som er av rullatorer og gå-stoler i det ypperst av smøre middel for å holde følge i kveld.
Hehe, rullatorene våre blir bare smoothere og smoothere, maskineriet har gått som en varm kniv gjennom smør idet siste, det er mange som kjører meget bra for tida, det må jeg si , uansett hvordan det gikk ikveld OK
Så folkens, hvordan fikk det Question
Ble litt skeptisk da ingen hadde lagt inn resultatet på forumet, men sitter med en god feeling likevel Wink
I need to know, ble det en ny skalp å henge på veggen? afro
Til Toppen Go down
TMKjetil
Optio Centuriae
Optio Centuriae

PosteTema: Re: Kan ikke kjøre ikveld   Kan ikke kjøre ikveld EmptyFre Des 08, 2006 11:09 am

Ja nei dette tapet var hardt å svegle. Sitter nå på skolen, 12 timer senere og det har enda ikke gått opp for meg at vi tapte mot dere. Det er ikke AT vi taper mot dere, fordi dere kjører veldig bra for tiden. Det er MÅTEN vi taper på som gjør meg forbannet. Alt er rotete i starten på grunn av oss, jeg roter det til med masse styr om poengsystemet mitt i kampen og alt. Gir fra oss et inntrykk som et uprofosjonelt lag.
Kjenner sinnet stige i kroppen nå mens jeg skriver dette.
Blir oppvask møte i Burn etter TNL nå ja Razz
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131
Registration date : 17.10.2006

PosteTema: Re: Kan ikke kjøre ikveld   Kan ikke kjøre ikveld EmptyFre Des 08, 2006 11:48 am

TMKjetil skrev:
Ja nei dette tapet var hardt å svegle. Sitter nå på skolen, 12 timer senere og det har enda ikke gått opp for meg at vi tapte mot dere. Det er ikke AT vi taper mot dere, fordi dere kjører veldig bra for tiden. Det er MÅTEN vi taper på som gjør meg forbannet. Alt er rotete i starten på grunn av oss, jeg roter det til med masse styr om poengsystemet mitt i kampen og alt. Gir fra oss et inntrykk som et uprofosjonelt lag.
Kjenner sinnet stige i kroppen nå mens jeg skriver dette.
Blir oppvask møte i Burn etter TNL nå ja Razz

Med det antall spillere/sjåfører dere har var det kanskje i overkant opptimistisk å stille med to lag i TNL. Dere burde vært 8-10 stk pr lag for å være sikker på at dere både hadde gode nok, og ikke minst mange nok tilgjengelig til hver kamp. Ellers så jeg siste runden til Burn 2 mot brilleklanen og de vant nå hvertfall. Hadde dere slått sammen og stilt ett toppet lag så ville dere nok bitt bedre fra dere.

OLD/Rommel
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
TMKjetil
Optio Centuriae
Optio Centuriae

PosteTema: Re: Kan ikke kjøre ikveld   Kan ikke kjøre ikveld EmptyFre Des 08, 2006 12:47 pm

ja du har rett. Vi var i utganskspunktet 17 aktive kjører i Burn så vi burde kunne hatt en mulighet til å stille med to lag. Burn var jo veldig nytt da vi gikk inn i TNL så har hvert en del utskfitninger og vi er nå 14-16 aktive tmn kjører.
Så angrer på at vi stilte to lag, men men
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Kan ikke kjøre ikveld   Kan ikke kjøre ikveld Empty

Til Toppen Go down

Kan ikke kjøre ikveld
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-