| 5 runde TNL + fixa treningskamp mot BB Tirsdag 5.des | |
|
+8WizKid Ranglepung jan URDA Baspen OLD/Rommel TMKjetil Vebbo 12 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: 5 runde TNL + fixa treningskamp mot BB Tirsdag 5.des Fre Des 01, 2006 1:51 am | |
| Gratz med seieren mot kb i dag gutter. :lol!:
Hørte reo kom litt vel seint men det gjør ingen ting når sifrene blir 21-2:D
Vell... banen til TNL 5 ligger på server nuh, så det er bare å trene:pirat:
Treningskamp mot BB er på trappene også, en grei oppvarming til neste og da vel siste kamp i denne omgangen. Fint hvis så mange som mulig kunne tenke seg å prøve å trene litt til denn matchen da vi møter burn i IGJEN. Hadde smakt med en skikkelig revansje mot dem og tatt julefeiringa med god samvittighet:santa:. BRING DADDY SOM PRESENTS, GOD DAMN... LOL tok kanskje litt av der..
BB vs. OLD tirsdag 5. desember kl. 21.00 anyone?
GLHFRH
vebbo | |
|
| |
TMKjetil Optio Centuriae
Antall Innlegg : 90 Registration date : 19.11.2006
| Tema: Re: 5 runde TNL + fixa treningskamp mot BB Tirsdag 5.des Fre Des 01, 2006 2:39 am | |
| Denne runden skal vi øve og toppe laget så mye som mulig. Skal kjøre dere olddiser ned i grøfften:PArtig og lese forumet deres. En og annen vannvitig artig kommentar osv;)Lykke til da OLD:D | |
|
| |
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: 5 runde TNL + fixa treningskamp mot BB Tirsdag 5.des Fre Des 01, 2006 10:08 am | |
| - TMKjetil skrev:
- Denne runden skal vi øve og toppe laget så mye som mulig. Skal kjøre dere olddiser ned i grøfften
hehe.... toppe så mye som mulig.... betyr vel at du må på tribunen det da Ellers gleder jeg meg til kampen. Selv om vi slo dere forrige gang lett, var det ganske jevnt ganger før, så det kan ligge an til en spennende match. GL HF. OLD/Rommel | |
|
| |
Baspen Quaestor sacri palatii
Antall Innlegg : 274 Age : 57 Localisation : Nesodden Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: 5 runde TNL + fixa treningskamp mot BB Tirsdag 5.des Fre Des 01, 2006 10:16 am | |
| Er klar for treningskamp mot BB på tirsdag hvis det er bruk for meg. Fikk prøvd banene for runde 5 litt i går. Spesielt en av banene er ganske krevende (tenker da p den til PHP). så her er det bare å trene | |
|
| |
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: 5 runde TNL + fixa treningskamp mot BB Tirsdag 5.des Fre Des 01, 2006 10:19 am | |
| - Vebbo skrev:
- Treningskamp mot BB er på trappene også, en grei oppvarming til neste og da vel siste kamp i denne omgangen. Fint hvis så mange som mulig kunne tenke seg å prøve å trene litt til denn matchen da vi møter burn i IGJEN. Hadde smakt med en skikkelig revansje mot dem og tatt julefeiringa med god samvittighet
BB vs. OLD tirsdag 5. desember kl. 21.00 anyone?
GLHFRH
vebbo BB kl 21 tirsdag er ok for meg. Foreslår at vi kjører TNL banene for treningens skyld. Ellers så er det vel BB du snakker om når du nevner revansje, for Burn som vi møter slo vi i forrige match Ellers så har jeg testet banene, og 2 av 3 er fine å kjøre, men techbanen til PHP er noe av det verste jeg har vært borti. Den vil sikkert karma like (begynn å tren karma ). Håper flere har anledning til å være med på try out på onsdag. Jo flere vi stiller jo større sjans er dt for at vi kan mønstre det beste laget. OLD/Rommel | |
|
| |
URDA Praefectus castrorum
Antall Innlegg : 337 Age : 49 Localisation : Oslo Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: 5 runde TNL + fixa treningskamp mot BB Tirsdag 5.des Fre Des 01, 2006 10:23 am | |
| Da kan jeg så er gjerne med | |
|
| |
jan Centurio
Antall Innlegg : 134 Age : 48 Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: 5 runde TNL + fixa treningskamp mot BB Tirsdag 5.des Fre Des 01, 2006 10:39 am | |
| I`m in!! (hvis det er plass) | |
|
| |
Ranglepung Rector Orbis
Antall Innlegg : 564 Age : 51 Localisation : Fredrikstad Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: 5 runde TNL + fixa treningskamp mot BB Tirsdag 5.des Fre Des 01, 2006 10:53 am | |
| He, den PHP banen mener jeg Karma skal gjøre det bra på, mere krinklete enn hans den Mislikte den intenst med en gang, men etter 4 gjennomkjøring var den ikke værst. Razor sin likte jeg godt, den var rask og hadde en veldig fin flyt. Bra lagd. Den siste var.... grei tipper jeg, husker pinadø ikke hvordan den var... Så la oss trene mye på disse, og slå Burn en siste gang. Sånn for julestemningens skyld... | |
|
| |
TMKjetil Optio Centuriae
| Tema: Re: 5 runde TNL + fixa treningskamp mot BB Tirsdag 5.des Fre Des 01, 2006 11:48 am | |
| - OLD/Rommel skrev:
- TMKjetil skrev:
- Denne runden skal vi øve og toppe laget så mye som mulig. Skal kjøre dere olddiser ned i grøfften
hehe.... toppe så mye som mulig.... betyr vel at du må på tribunen det da OLD/Rommel hehe, ja spørs om jeg ikke må vike for de litt bedre kjørerene. Men kan hende jeg spesialiserer meg på et map og blir veldig god på det også får jeg kjøre det Men PHP sin bane var rett og slett forferdelig. Et mareritt å kjøre. | |
|
| |
WizKid Praefectus
Antall Innlegg : 500 Age : 49 Registration date : 18.10.2006
| Tema: Re: 5 runde TNL + fixa treningskamp mot BB Tirsdag 5.des Fre Des 01, 2006 12:05 pm | |
| Gleder meg villt til å åpne en vino tinto, og teste banene ikveld Så lenge det er mulig å få en viss flyt, digger jeg tech baner og håper PHP blir bra.. må kommentere at jeg syns det var overraskende at OWN slo Inj 3-0, selv om Batista var fake. Og, skulle gjerne sett kampen mellom OnD og IG, må ha vært en høydare Oddsen på at OnD vinner hele skiten må vel være noe sånt som 1.037,hehe Kampen mot BB på tirsdag blir jeg gjerne med på | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: 5 runde TNL + fixa treningskamp mot BB Tirsdag 5.des Fre Des 01, 2006 4:57 pm | |
| - Sitat :
- BB kl 21 tirsdag er ok for meg. Foreslår at vi kjører TNL banene for treningens skyld. Ellers så er det vel BB du snakker om når du nevner revansje, for Burn som vi møter slo vi i forrige match
Du har helt rett rommel, trodde en liten stund vi skulle møte burn2 jeg. Det er selvfølgelig TNL5 banene vi skal kjøre mot BB. Enig i at karma må på banen her, kom igjen KARMA vebbo | |
|
| |
| Tema: Re: 5 runde TNL + fixa treningskamp mot BB Tirsdag 5.des Man Des 04, 2006 8:18 pm | |
| Kan noen rigge serveren tilbake slik den var før kampen mot RS. Greit å trene på egen server. OLD/Rommel | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: 5 runde TNL + fixa treningskamp mot BB Tirsdag 5.des Man Des 04, 2006 10:32 pm | |
|
Sist endret av den Man Des 04, 2006 10:33 pm, endret 1 gang | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: 5 runde TNL + fixa treningskamp mot BB Tirsdag 5.des Man Des 04, 2006 10:33 pm | |
| Jeg kan ikke være med på kampen mot BB imorra, jeg må på et kurs som varer til kl20. Tviler på at jeg rekker hjem i tide | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
| Tema: Re: 5 runde TNL + fixa treningskamp mot BB Tirsdag 5.des Tir Des 05, 2006 12:55 am | |
| Okey, hvem kan stille mot BB tirsdag 5. desember da? Tror jeg klarer, noen flere? | |
|
| |
| Tema: Re: 5 runde TNL + fixa treningskamp mot BB Tirsdag 5.des Tir Des 05, 2006 1:48 am | |
| | |
|
| |
jotne Consularis
Antall Innlegg : 335 Age : 60 Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: 5 runde TNL + fixa treningskamp mot BB Tirsdag 5.des Tir Des 05, 2006 11:05 am | |
| skal prøve å komme i kveld men er ikke sikker ( er det noen som har ett eller flere gode forslag på å smøre kona så jeg får kjøre? ) | |
|
| |
| Tema: Re: 5 runde TNL + fixa treningskamp mot BB Tirsdag 5.des Tir Des 05, 2006 11:57 am | |
| - jotne skrev:
- skal prøve å komme i kveld men er ikke sikker ( er det noen som har ett eller flere gode forslag på å smøre kona så jeg får kjøre? )
Tja... i disse juletider så kan du jo bare sende henne ut på juleshopping med ditt VISA kort. Skulle vel "kjøpe" deg noen timer med TMN OLD/Rommel | |
|
| |
jotne Consularis
| Tema: Re: 5 runde TNL + fixa treningskamp mot BB Tirsdag 5.des Tir Des 05, 2006 12:53 pm | |
| VISA kortet mitt har a tatt for leeeenge siden, jeg får litt "ukepenger" tilbake:oops: | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
| Tema: Re: 5 runde TNL + fixa treningskamp mot BB Tirsdag 5.des Tir Des 05, 2006 1:08 pm | |
| noen tips som fungerer og ikke koster skjorta: All form for massage; rygg eller nakke eller hodebunn eller fotmassage eller full pakke... Støvsuge Brette tøy Parre sokker Vaske badet/ene Generell rydding (bod, garasje, loft, kjellerom) Male et rom En romantisk middag med levende lys La henne få sove lenge både lørdag og søndag Gå ut med søppla Ommøblere stua (bare det å vise litt interesse for estetikk) Skifte laken og dynetrekk på senga/ene | |
|
| |
| Tema: Re: 5 runde TNL + fixa treningskamp mot BB Tirsdag 5.des Tir Des 05, 2006 1:19 pm | |
| - Vebbo skrev:
- noen tips som fungerer og ikke koster skjorta:
All form for massage; rygg eller nakke eller hodebunn eller fotmassage eller full pakke... Støvsuge Brette tøy Parre sokker Vaske badet/ene Generell rydding (bod, garasje, loft, kjellerom) Male et rom En romantisk middag med levende lys La henne få sove lenge både lørdag og søndag Gå ut med søppla Ommøblere stua (bare det å vise litt interesse for estetikk) Skifte laken og dynetrekk på senga/ene
Kort fortalt ta deg av hele julestria + + | |
|
| |
jotne Consularis
| Tema: Re: 5 runde TNL + fixa treningskamp mot BB Tirsdag 5.des Tir Des 05, 2006 4:50 pm | |
| Tusen takk for alle gode forslag. Så idag var vi å kjøpte gardiner for 1100 kr møbler for 16000 kr, så nå får hu helt ny stue. tror dere dette hjelper? i så fall kommer jeg til kampen i kveld. | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
| Tema: Re: 5 runde TNL + fixa treningskamp mot BB Tirsdag 5.des Tir Des 05, 2006 4:51 pm | |
| hvis ikke det hjelper jotne SÅ.......... | |
|
| |
| Tema: Re: 5 runde TNL + fixa treningskamp mot BB Tirsdag 5.des Tir Des 05, 2006 5:01 pm | |
| Siste løsning må i såfall bli å true med stans av tilgang på godsaker (les kjærlighet på pinne), selv om det i 99 av 10 tilfeller normalt blir brukt andre veien...... | |
|
| |
TMKjetil Optio Centuriae
| Tema: Re: 5 runde TNL + fixa treningskamp mot BB Tirsdag 5.des Tir Des 05, 2006 6:00 pm | |
| Spørs om ikke det går værre utover Jotne en kona da;p | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: 5 runde TNL + fixa treningskamp mot BB Tirsdag 5.des | |
| |
|
| |
| 5 runde TNL + fixa treningskamp mot BB Tirsdag 5.des | |
|