| Spinning | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Ranglepung Rector Orbis
Antall Innlegg : 564 Age : 51 Localisation : Fredrikstad Registration date : 17.10.2006
| Tema: Spinning Ons Okt 18, 2006 7:00 pm | |
| Har lett etter dette på TM og TMX, men enten står det ikke åssen en gjør det, ellers så antar folk at dette er grunnleggende kunnskap.
Men jeg innrømmer det, jeg vet ikke åssen en får bila til å kjøre i en sånn sladdesirkel! Noen som kan forbarme seg over en stakkar? | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: Spinning Ons Okt 18, 2006 7:12 pm | |
| jupp det kan jeg. hold inne gass+brems og enten høyre eller venstre... case closed | |
|
| |
Ranglepung Rector Orbis
Antall Innlegg : 564 Age : 51 Localisation : Fredrikstad Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Spinning Ons Okt 18, 2006 11:12 pm | |
| Umm ikke helt.
TM tar kun to kommandoer på en gang hos meg, så hvis jeg bremser og gasser, får jeg ikke styrt, og hvis jeg gasser og styrer får jeg ikke bremsa.
Samme med hvis jeg styrer og gasser kan jeg ikke frem poenglista eller navnene, kun to taster samtidig godtas.
Er det en innstilling som kan stilles inn? | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: Spinning Tor Okt 19, 2006 12:07 am | |
| hmm mulig du må starte å holde gass og venstre (du kjører da på høyre side av veien) og i det bilen svinger trykker du også brems samtidig... da får jeg det til vaffal | |
|
| |
karmakoma Centurio
Antall Innlegg : 149 Age : 51 Localisation : Nesodden Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Spinning Tor Okt 19, 2006 12:24 am | |
| Det samme hos meg og problemet ligger i tastaturet, du må kjøpe ett nytt som takler flere komandoer samtidig. Mitt gamle tastatur som jeg sølte kaffe på klarte det (logitech) men det nye jeg kjøpte klarer ikke det Må nokk snart kjøpe meg enda et nytt | |
|
| |
SumS Centurio
Antall Innlegg : 164 Age : 35 Localisation : Lillesand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Spinning Tor Okt 19, 2006 12:35 am | |
| det kan ligge på innstillingene i windows også... sjekk innstillinger for tastatur i kontrollpanelet | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
| Tema: Re: Spinning Tor Okt 19, 2006 4:15 pm | |
| hmm kjører dere tastaturet på USB eller PS/2? | |
|
| |
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Spinning Tor Okt 19, 2006 5:12 pm | |
| Kjører ett trådløst usb tastatur fra microsoft. Har ikke noen av de problemene du nevner.
OLD/Rommel | |
|
| |
Ranglepung Rector Orbis
| Tema: Re: Spinning Tor Okt 19, 2006 5:41 pm | |
| Jeg kjører med tastaturet på bærbare'n min. Den har også tilkoblet et trådlåst, USB Microsoft tastatur, men det er ubrukelig da det skjer noe rart, hvis jeg holder inn en tast så "slutter den å virke" Må trykke som en gærning for å få gassa. Ikke moro.
Kikka etter en innstilling for det du sa SumS, men fant ikkeno. Men da jeg har innstallert det andre tastaturet (bruker det for jobbing) så får jeg ikke tilgang til andre tastetur innstillinger enn for det trådløse.
Hmmm, da skjønner jeg litt mer for noe annet, jeg har lest en del om sladding, og jeg får til en type sladd jeg og, men er avhengig av en viss fart. Dette må jeg prøve å løse... | |
|
| |
Ferril Miles
Antall Innlegg : 17 Registration date : 24.10.2006
| Tema: Re: Spinning Tir Okt 31, 2006 1:45 pm | |
| Jeg klarte heller ikke å få det til før jeg begynte med en ekstra bremseknapp. Da taklet tastaturet tre kommandoer på en gang. Det viste seg at det bare var piltastene som ikke registrerte flere enn to trykk.
-F- | |
|
| |
Usstan Centurio
Antall Innlegg : 137 Age : 56 Localisation : Oslo Registration date : 09.01.2007
| Tema: Re: Spinning Ons Jan 24, 2007 10:37 am | |
| - Ferril skrev:
- Jeg klarte heller ikke å få det til før jeg begynte med en ekstra bremseknapp. Da taklet tastaturet tre kommandoer på en gang. Det viste seg at det bare var piltastene som ikke registrerte flere enn to trykk.
-F- Samme her når jeg kjører med laptop'en min, må benytte ekstra bremseknapp (Z) for å kunne svinge, gasse og bremse på en gang. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Spinning | |
| |
|
| |
| Spinning | |
|