| Injection vs OLD runde 2 | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Injection vs OLD runde 2 Ons Nov 29, 2006 1:22 am | |
| Det ble som ventet tap mot Inj. De knuste oss 5-0 (35-0). Dessverre så kjørte vi ikke noe bra heller, med ett par unntak (reodor vant 1 løp om jeg husker rett). Vi må være mer jevne mot Kb skal vi komme oss videre. Uansett så hadde vi det gøy (hvertfall til tider:) ) Inj er meget gode og kan godt toppe TNL ved sesongslutt. Får trekke frem Batista som presterte noen syke tider på flere av banene i dag. (lurer på hvem det egentlig er?) Takk for kampen Inj. OLD/Rommel | |
|
| |
TMKjetil Optio Centuriae
Antall Innlegg : 90 Registration date : 19.11.2006
| Tema: Re: Injection vs OLD runde 2 Ons Nov 29, 2006 2:04 am | |
| Jeg tror Batista gikk under nicket Blyant før. Jeg er for ny i dette spillet til å ha hørt om han, men virket som han var ganske kjennt under nicket Blyant. | |
|
| |
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Injection vs OLD runde 2 Ons Nov 29, 2006 2:18 am | |
| - TMKjetil skrev:
- Jeg tror Batista gikk under nicket Blyant før. Jeg er for ny i dette spillet til å ha hørt om han, men virket som han var ganske kjennt under nicket Blyant.
Ikke hørt det nicket før jeg heller, men fy søren å god han var:roll: | |
|
| |
HyperNotActive Centurio
Antall Innlegg : 151 Age : 62 Localisation : Oslo Registration date : 21.10.2006
| Tema: Re: Injection vs OLD runde 2 Ons Nov 29, 2006 3:20 am | |
| Husker blyant ja. Han var så absolutt god. | |
|
| |
OLD/Reo Praefectus
Antall Innlegg : 541 Age : 51 Localisation : Hilton Registration date : 14.11.2006
| Tema: Re: Injection vs OLD runde 2 Ons Nov 29, 2006 7:34 am | |
| Tar ikke imot skryt fra igår altså... | |
|
| |
URDA Praefectus castrorum
Antall Innlegg : 337 Age : 49 Localisation : Oslo Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Injection vs OLD runde 2 Ons Nov 29, 2006 9:43 am | |
| synd med tapet gutter, men det var sikkert morro Blyant var så absolutt en man husker fra tiden da www.trackmania.no #1 serveren var på topp og det til stadighet var over 40 mennesker inne samtidig Husker dette for det var jo morro å si at man nettopp ble slått av en "blyant"... (fy fader å bra humor er så tidlig på morran) GO OLD/ | |
|
| |
jotne Consularis
Antall Innlegg : 335 Age : 60 Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Injection vs OLD runde 2 Ons Nov 29, 2006 10:11 am | |
| jaja det ble tap på oss lazy gutta også mot FFL, vi ble til tider blåst av banen. Nå hørere det jo også med til historien at vi var manko på en spiller da Sinner ikke kom og kampen mot Inj tok alle våre reserver så vi måtte låne en spiller (Mats) som var en kammerat av en FFL spiller. Mats viste seg å være en meget god spiller men det hjalp lite da FFL spillerne var meget gode på alle banene som ble spilt. Jeg tror 2 av dem slo rekken til Karma på OLDTrack 1 med god margin. Vi ble enige om en omkamp mot FFL og da må vi stille med kremen av OLDisser da FFL er så meget mye bedre en det ser ut til på papiret. | |
|
| |
TMKjetil Optio Centuriae
| Tema: Re: Injection vs OLD runde 2 Fre Des 01, 2006 2:33 am | |
| - TMKjetil skrev:
- Jeg tror Batista gikk under nicket Blyant før. Jeg er for ny i dette spillet til å ha hørt om han, men virket som han var ganske kjennt under nicket Blyant.
Tok grundig feil her. Er visst en i OnD elns som bare tullet med Inj folkene. Så Batisita var fake. Stanley hevdet det var han som var Batista, men tror han bare tok på seg skylden for en annen OnD spiller elns. Uansett den saken tror jeg er blitt avsluttet. | |
|
| |
| Tema: Re: Injection vs OLD runde 2 Fre Des 01, 2006 10:25 am | |
| - TMKjetil skrev:
- TMKjetil skrev:
Tok grundig feil her. Er visst en i OnD elns som bare tullet med Inj folkene. Så Batisita var fake. Stanley hevdet det var han som var Batista, men tror han bare tok på seg skylden for en annen OnD spiller elns. Uansett den saken tror jeg er blitt avsluttet. Det var som f... Da har både IG og Inj blitt infiltrert i det siste. Virker ikke mye seriøst av de som driver på på den måten. Trodde OnD var seriøse jeg. Skuffende å høre. Håper dette var ett enkeltstående tilfelle. OLD/Rommel | |
|
| |
TMKjetil Optio Centuriae
| Tema: Re: Injection vs OLD runde 2 Fre Des 01, 2006 11:52 am | |
| Ja ble litt skuffet selv. Er ikke helt sikker på at det var noen i OnD. Stanley sa det var han, men spørs om han bare tok på seg skylden for noen andre. Uansett det må jo ha hvert noen fra OnD eller PS siden det er bare spillere på de lagene som kan kjøre så svin bra. Men er ganske sikker på at det ikke er noen i PS fordi disse også var interessert i å ta inn "batista". Uansett synd for ligaen at noen skal holde på å tulle med slikt. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Injection vs OLD runde 2 | |
| |
|
| |
| Injection vs OLD runde 2 | |
|