Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Etter en liten oppfordring

Go down 
+2
ICE
Vebbo
6 posters
AvInnlegg
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756
Registration date : 16.10.2006

Etter en liten oppfordring Empty
PosteTema: Etter en liten oppfordring   Etter en liten oppfordring EmptyFre Nov 24, 2006 1:08 pm

så satte vi opp en egen "post" angående TMU, vi er jo pr. dags dato 12 stykker i OLD klanen som har investert i TMU Laughing .

Det kan faktisk anbefales.... etter å ha kjørt endel så blir TMU bare bedre og bedre... En morsom avkobling til TMN.
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
ICE
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
ICE

Antall Innlegg : 266
Registration date : 17.10.2006

PosteTema: Re: Etter en liten oppfordring   Etter en liten oppfordring EmptyFre Nov 24, 2006 4:17 pm

enig med du vebbo, etter en stund blir det bedre og bedre...

var missfornøym med tmu til å begynne med, men synes etterhvert at de forskjellige miljøene er artige å kjøre.

sliter mest med rally og der det går svinfort, ellers er desert noe jeg må øve mere på.
Coast som til å begynne med var "lite gøy" er faktisk blitt en favoritt etter at jeg lærte meg litt om hvordan styringa der fungerte Razz

godt å se vi har fått et eget rom her på gamlehjemmet for TMU pensjonistene også Smile
Til Toppen Go down
OLD/FastAss
Centurio
Centurio
OLD/FastAss

Antall Innlegg : 120

PosteTema: Re: Etter en liten oppfordring   Etter en liten oppfordring EmptyFre Nov 24, 2006 7:46 pm

Enig med Ice; Coast er det kuleste. For en slådde av en bil, men fy fillern så gøy når sladden sitter akkurat og du drar slean igjennom en sving og mister gull-bilen av syne!

Jeg er jo ikke den kjappeste på Stadium, men har noen pene plasseringer på TMU Coast.

Spørs bare hva kona sier når jeg skal inn og kjøre igjen.....

Bjaas
Til Toppen Go down
http://home.online.no/~bjaas
URDA
Praefectus castrorum
Praefectus castrorum
URDA

Antall Innlegg : 337

PosteTema: Re: Etter en liten oppfordring   Etter en liten oppfordring EmptyFre Nov 24, 2006 9:12 pm

heia TMU lol!
hatet det først... men fy flate å morro nå da gitt... må bare si at jeg svikter TMN litt her nå, men det går sikkert over Very Happy

Kult det Solo opplegget også synes jeg.. morsomt å kunne kjøre official og se hvordan det går mot andre spillere osv

har også postet i forumet på maniazones at vi er vel det teamet som teller flest registrerte i det norske TMU miljøet cheers

GO OLD/ afro
Til Toppen Go down
http://www.ladruurdal.net
jotne
Consularis
Consularis
jotne

Antall Innlegg : 335

PosteTema: Re: Etter en liten oppfordring   Etter en liten oppfordring EmptyLør Nov 25, 2006 5:32 pm

det jeg ikke liker med tmu er når jeg trykker enter så starter bilen ved siste cp og ikke ved start, kansje det er en eller annen innstilling jeg ikke har funnet:confused: , liker best tmn stil med jord løyper innimellom, tmo stilen er jeg ikke så glad i, men det blir vel bedre ettervært:geek:
Til Toppen Go down
karmakoma
Centurio
Centurio
karmakoma

Antall Innlegg : 149

PosteTema: Re: Etter en liten oppfordring   Etter en liten oppfordring EmptyLør Nov 25, 2006 6:13 pm

det er del (delete) knappen men du kan forandre på det inne i profile menyen Very Happy
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Etter en liten oppfordring   Etter en liten oppfordring Empty

Til Toppen Go down

Etter en liten oppfordring
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» verden er liten
» Leter etter 2 baner