| Fant en guide til å stille opponents til zero... | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Fant en guide til å stille opponents til zero... Man Nov 20, 2006 11:51 am | |
| her kommer en liten oppskrift: http://besttmnteam.be.ohost.de/en.htmkan jo være greit i kamper, rounds, timeattack etc. dette her så slipper man forstyrrende motstandere ps. det innebærer jo litt "hacking" så jeg vil ikke stå ansvarlig for at noen fcuk'er opp tmn på sin maskin.... dette utføres på eget ansvar... har ikke testet selv enda, men gjør det i kveld... EDIT: har testet dette selv og det funker som bare det... anbefales på det varmeste under kamper
Sist endret av den Tir Apr 10, 2007 4:40 pm, endret 1 gang | |
|
| |
WizKid Praefectus
Antall Innlegg : 500 Age : 49 Registration date : 18.10.2006
| Tema: Re: Fant en guide til å stille opponents til zero... Man Nov 20, 2006 3:36 pm | |
| Very nice, denne skal jeg også sjekke ikveld når jeg kommer hjem | |
|
| |
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Fant en guide til å stille opponents til zero... Man Nov 20, 2006 6:10 pm | |
| Er man nødt til å ha en lisensiert versjon for å få dette til. I min versjon har jeg ikke mulighet til å endre max opp feltet. Det er låst. OLD/Rommel | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: Fant en guide til å stille opponents til zero... Man Nov 20, 2006 6:37 pm | |
| Jeg har ikke lisensiert vers. Funker å justere hos meg, har satt det til 5, men er ikke sikker på om det funker like bra alltid under spill. Mulig det bare er meg som ser dobbelt innimellom | |
|
| |
Ranglepung Rector Orbis
Antall Innlegg : 564 Age : 51 Localisation : Fredrikstad Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Fant en guide til å stille opponents til zero... Man Nov 20, 2006 7:19 pm | |
| - OLD/Rommel skrev:
- Er man nødt til å ha en lisensiert versjon for å få dette til. I min versjon har jeg ikke mulighet til å endre max opp feltet. Det er låst.
Du må sørge for å ha haka av den ruta som det står "Customize" på først: Ellers kan du ikke redigere noe. | |
|
| |
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Fant en guide til å stille opponents til zero... Man Nov 20, 2006 8:47 pm | |
| Funker som f detta. Ble nesten litt ensom å kjøre rundt helt alene :-) | |
|
| |
OLD/Reo Praefectus
Antall Innlegg : 541 Age : 51 Localisation : Hilton Registration date : 14.11.2006
| Tema: Re: Fant en guide til å stille opponents til zero... Tir Nov 21, 2006 12:19 am | |
| HEHE, bra denne... litt ensomt ja.. men det er nå sånn da. Lurer på hvor lenge de andre laga evt har brukt denne? ...... | |
|
| |
Zenith Tiro
Antall Innlegg : 3 Registration date : 10.11.2006
| Tema: Re: Fant en guide til å stille opponents til zero... Tir Nov 21, 2006 12:39 pm | |
| Har vært klar over denne lenge jeg også men har aldri brukt den. Testet med 1 og 2 her i går. Jeg syns at man nesten må se en/to motstandere slik at man vet når man skal trå til Selvfølgelig kan man også se på passeringstider på CP også men. | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: Fant en guide til å stille opponents til zero... Tir Mai 01, 2007 10:53 am | |
| Det jeg har gjort er å lage meg 3 mapper som heter 0motstandere, 1motstander og 5motstander. Når man har fulgt den bruksanvisningen og fått savet configen med 5 motstandere så kopierer du den fila og legger den i mappa med 5motstander og så åpner du det programmet for å endre motstander til 0 og saver og kopierer den config fila til mappa med 0motstandere og gjør det samme med 1 motstander og dermed har man kjapp tilgang til hvilkensomhelst setting ved å bare kopiere fila fra den mappa man ønsker og paste inn på den som tmn bruker ehh var dette forståelig? | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: Fant en guide til å stille opponents til zero... Ons Mai 02, 2007 12:13 pm | |
| Forståelig nok dette Vebbo, ikke dumt Har kjørt med 1 visible lenge, har ikke testa 0 da det virker som om det blir vèl ensomt,hehe. Skal gjøre som deg slik at man lett kan prøve ut litt forskjeldige varianter | |
|
| |
| Tema: Re: Fant en guide til å stille opponents til zero... Ons Mai 02, 2007 1:16 pm | |
| Har kjørt med 0 siden guiden kom. Funker bra for meg | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Fant en guide til å stille opponents til zero... | |
| |
|
| |
| Fant en guide til å stille opponents til zero... | |
|