Sinner Centurio
Antall Innlegg : 126 Age : 51 Registration date : 17.11.2006
| Tema: Kroppen aldres.... men.... Lør Nov 18, 2006 3:50 am | |
| Her er 7 spørsmål om kropp og helse... det er snart på tide at vi tenker på dette: SP: Jeg har hørt at trim for hjerte-karsystemet kan forlenge livet. Stemmer det? SV: Hjertet ditt er programmert til å slå et visst antall slag i løpet av livet. Ikke kast dem bort på trim! Alt blir utslitt etter hvert, selv hjertet ditt,så å få det til å slå fortere vil naturligvis ikke hjelpe. Vil du leve lenger? Ta deg en lur! SP: Burde jeg kutte ned på inntaket av kjøtt og spise mer frukt og grønnsaker? SV: Her må du prøve å forstå logistisk effektivitet. Hva spiser en ku? Høy. Og hva er det? Grøntfôr. Så en biff er egentlig ikke noe annet enn en effektiv måte å spise grønnsaker på. Spis kylling og få i deg mais! En svinekotelett kan gi deg 100 % av anbefalt daglig inntak av grønnsaker. SP: Burde jeg kutte ned på inntaket av alkohol? SV: Nei, ikke i det hele tatt. Vin er laget av frukt. Brennevin er destillert vin. Det betyr at de tar vannet ut av frukten, så du får enda mer av det gode, sunne innholdet. Øl lages av korn. Skål! SP: Kan sit-ups forhindre at jeg blir litt bløt og lubben rundt midten? SV: Definitivt ikke! Når du trener en muskel, blir den større. Derfor bør du ikke gjøre sit-ups med mindre du vil ha stor mage. SP: Er sjokolade usunt? SV: Er'ru gæern? Kakaobønner = grønnsaker, ikke sant? Det er den beste "feel-good"-maten det går an å få. SP: Er svømming bra for figuren? SV: Tja, se på hvaler... SP: Er det viktig å være i god form? SV: "Rund" er en form så god som noen. | |
|
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: Kroppen aldres.... men.... Søn Nov 19, 2006 2:26 pm | |
| tenker på dette hver dag jeg... | |
|