Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Velkommen til Overaged Lucky Drivers
 
IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Turtle-Torress = sant :)

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Turtle
Ephemera Baetidae Rhodanii
Ephemera Baetidae Rhodanii
Turtle


Antall Innlegg : 372
Registration date : 18.01.2007

Turtle-Torress = sant :) Empty
PosteTema: Turtle-Torress = sant :)   Turtle-Torress = sant :) EmptyTir Apr 24, 2007 4:41 pm

Hei folkens!

For ca. et halvt år siden begynte Torress og jeg å fable om å lage en bane sammen. Ettersom han flyttet og hadde færre muligheter til å koble seg opp, gikk det en god stund før vi fikk gjort noe med saken. Jada Torress, jeg veit jeg har vært treig jeg også. Wink

Endelig fikk vi nå gjennomført prosjektet og vi er faktisk litt stolte av banen. Vi får håpe dere liker den, men alle tilbakemeldinger er selvfølgelig like velkomne.


Turtle-Torress = sant :) Tt-sli10
Til Toppen Go down
OLD/Reo
Praefectus
Praefectus
OLD/Reo


Antall Innlegg : 541
Age : 51
Localisation : Hilton
Registration date : 14.11.2006

Turtle-Torress = sant :) Empty
PosteTema: Re: Turtle-Torress = sant :)   Turtle-Torress = sant :) EmptyTir Apr 24, 2007 5:22 pm

fåkke hentan... noe feil på tmx?
Til Toppen Go down
Torress
Miles
Miles
Torress


Antall Innlegg : 19
Age : 53
Registration date : 25.10.2006

Turtle-Torress = sant :) Empty
PosteTema: Re: Turtle-Torress = sant :)   Turtle-Torress = sant :) EmptyTir Apr 24, 2007 5:40 pm

Hei.... Det er ikke noe feil på TMX....

Bare en liten feil på banen....

Blir fikset på i kveld Very Happy
Til Toppen Go down
Turtle
Ephemera Baetidae Rhodanii
Ephemera Baetidae Rhodanii
Turtle


Antall Innlegg : 372
Registration date : 18.01.2007

Turtle-Torress = sant :) Empty
PosteTema: Re: Turtle-Torress = sant :)   Turtle-Torress = sant :) EmptyTir Apr 24, 2007 7:06 pm

Fikset nå. Problemet var at TMX ikke var klar for opplasting av baner som er laget i den nyeste oppdaterte versjonen av TMN (0.1.7.9). Så da prøvde jeg å følge anvisningen som Stanley hadde gitt på TM.no. Bare tull!!! Da slår nemlig TMN seg av hvis man laster opp en bane man har tuklet med på den måten. Altså måtte jeg starte opp en eldre versjon av TMN og lagre den igjen fra den. Så nå er versjonen på TMX lagret i 0.1.7.5.

Kos dere! (får vi håpe da...)

OBS! Dere få som rakk å laste ned første versjon - Slett den og last ned den nye.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Turtle-Torress = sant :) Empty
PosteTema: Re: Turtle-Torress = sant :)   Turtle-Torress = sant :) Empty

Til Toppen Go down
 
Turtle-Torress = sant :)
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Baner av Torress.
» Torress har bursdag
» Turtle....
» Baner av Turtle
» OLD/Turtle's videoer

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Overaged Lucky Drivers :: Generelt :: Baner-
Gå Til: