Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Velkommen til Overaged Lucky Drivers
 
IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Baner av karmakoma

Go down 
+4
Baspen
SumS
Vebbo
karmakoma
8 posters
AvInnlegg
karmakoma
Centurio
Centurio
karmakoma


Antall Innlegg : 149
Age : 51
Localisation : Nesodden
Registration date : 17.10.2006

Baner av karmakoma Empty
PosteTema: Baner av karmakoma   Baner av karmakoma EmptyTor Okt 19, 2006 1:02 am

Tenkte det var smart med en tråd der vi poster baner vi har laget. Vet ikke om dette er riktig sted men det kan jo lett endres cheers
Her er to av mine geek
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=521039#auto
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=510347#auto


Sist endret av den Tor Feb 01, 2007 7:06 pm, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo


Antall Innlegg : 756
Age : 55
Localisation : Lørenskog
Registration date : 16.10.2006

Baner av karmakoma Empty
PosteTema: Re: Baner av karmakoma   Baner av karmakoma EmptyTor Okt 19, 2006 1:54 am

haha den veps banen kommer jeg til å slite lenge med drunken

tech banen klarte jeg sølv på... syns den var fin jeg Cool

legg gjerne opp fler her gutter så skal jeg se om vi ikke lager en egen gruppe på det

ugh, må sove nå snx
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
SumS
Centurio
Centurio



Antall Innlegg : 164
Age : 35
Localisation : Lillesand
Registration date : 17.10.2006

Baner av karmakoma Empty
PosteTema: Re: Baner av karmakoma   Baner av karmakoma EmptyTir Okt 24, 2006 2:10 am

hey, kjørte begge banene dine =D

tickTech:
helt fantastisk, eneste minuset var kansje slutten, den siste brået venstre svingen, du kunne lagd den litt "smoothere"
min tid: 49:08 (-00:04)

VEPS:
Helt genial PF-start(push forward), liksom litt anderledels enn alle de andre=)
utrolig vanskelig bane, men likevell, utrolig morro.
sleit litt i begynnelsen med å finne ut hvor e skulle =)
mange looper og ting og tang men alikavell ikke "random" looper eller noe sånt. vanskelig bane, men var så gøy at jeg ikke klarte rive meg laus fra den før jeg hadde tattt author tiden =)
min tid: 39:24 (-00:45)

gratulere med 2 brae baner karma =)
Til Toppen Go down
http://www.Klanen.no
karmakoma
Centurio
Centurio
karmakoma


Antall Innlegg : 149
Age : 51
Localisation : Nesodden
Registration date : 17.10.2006

Baner av karmakoma Empty
PosteTema: Re: Baner av karmakoma   Baner av karmakoma EmptySøn Okt 29, 2006 1:43 pm

Takker for tilbakemeldinger Very Happy , skal lage flere baner snart som er lettere en VEPS (2 hard 2 finish)he he,
bra tider SumS lol! og takker for award cheers


Sist endret av den Lør Nov 11, 2006 4:28 pm, endret 1 gang
Til Toppen Go down
karmakoma
Centurio
Centurio
karmakoma


Antall Innlegg : 149
Age : 51
Localisation : Nesodden
Registration date : 17.10.2006

Baner av karmakoma Empty
PosteTema: Re: Baner av karmakoma   Baner av karmakoma EmptyLør Nov 11, 2006 3:33 pm

Heisann her er min siste bane, test den ut og gi en tilbakemelding hvis dere gidder Laughing Linken er til trackmania.no siden tmx ikke er oppdatert enda Crying or Very sad http://www.trackmania.no/?action=tracks&sub=search&mode=id&q=1650
Til Toppen Go down
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo


Antall Innlegg : 756
Age : 55
Localisation : Lørenskog
Registration date : 16.10.2006

Baner av karmakoma Empty
PosteTema: Re: Baner av karmakoma   Baner av karmakoma EmptySøn Nov 12, 2006 10:57 pm

haha du har det med å lage tricky baner karma.... tok laaaang tid før jeg i det hele tatt kom til mål.... lol! men jeg syns den bare blir bedre og bedre etter som jeg kjører den. Anbefales til andre også Glede

jocolor
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
Baspen
Quaestor sacri palatii
Quaestor sacri palatii
Baspen


Antall Innlegg : 274
Age : 57
Localisation : Nesodden
Registration date : 16.10.2006

Baner av karmakoma Empty
PosteTema: Re: Baner av karmakoma   Baner av karmakoma EmptySøn Nov 12, 2006 11:40 pm

Hehe, fin bane karma, .....men vanskelig. Er snart under minuttet på den...bounce
Til Toppen Go down
karmakoma
Centurio
Centurio
karmakoma


Antall Innlegg : 149
Age : 51
Localisation : Nesodden
Registration date : 17.10.2006

Baner av karmakoma Empty
PosteTema: Re: Baner av karmakoma   Baner av karmakoma EmptyMan Nov 13, 2006 2:31 am

Denne har jeg egentlig jobbet med lenge og har prøvd å gjøre den litt lettere, men da syns jeg den mistet litt av piffen. Den måtte bare bli sånn drunken . Neste blir mye enklere rabbit I promise Glede
Til Toppen Go down
URDA
Praefectus castrorum
Praefectus castrorum
URDA


Antall Innlegg : 337
Age : 48
Localisation : Oslo
Registration date : 17.10.2006

Baner av karmakoma Empty
PosteTema: Re: Baner av karmakoma   Baner av karmakoma EmptyMan Nov 13, 2006 9:33 am

bra Very Happy for på denne banene har jeg nå banna VELDIG mye Mad
men banen er meget bra og krevende... dersom vi klarer å trene inn denne skal andre få problemer med å slå oss i kamp lol!

GO OLD/ afro
Til Toppen Go down
http://www.ladruurdal.net
karmakoma
Centurio
Centurio
karmakoma


Antall Innlegg : 149
Age : 51
Localisation : Nesodden
Registration date : 17.10.2006

Baner av karmakoma Empty
PosteTema: OLD/track #1   Baner av karmakoma EmptyOns Nov 15, 2006 3:08 am

Her er en liten førjulsgave til vår nye server! santa Hvis dere liker'n da men det tror jeg dere kommer til å gjøre. Den er mye enklere en de andre drunken he he, starten kan vere litt lei å få til med en gang men etter noen ganger sitter'n og det er veldig gøy. Tips: ta en powerslide (tappe på bremsen med full gass og sving) da får du garantert nok fart, du må kanskje justere farten bittelitt . Det går fint å bare slippe gassen litt også da What a Face
lol! http://www.trackmania.no/?action=tracks&sub=search&mode=id&q=1680
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel


Antall Innlegg : 1131
Age : 56
Localisation : Kristiansand
Registration date : 17.10.2006

Baner av karmakoma Empty
PosteTema: Re: Baner av karmakoma   Baner av karmakoma EmptyOns Nov 15, 2006 10:38 am

URDA skrev:
bra Very Happy for på denne banene har jeg nå banna VELDIG mye Mad
men banen er meget bra og krevende... dersom vi klarer å trene inn denne skal andre få problemer med å slå oss i kamp lol!

GO OLD/ afro

Etter enormt mye banning så har jeg omsider kommet til mål. Faen ta karma... må du gjøre det så jævla vanskelig lol!
Tror ikke jeg klarer å trene denne inn. Brukte 45 min før jeg klarte å komme til mål. Har så langt klart det bare en gang. Ble nødt til å legge vekk banen til slutt. Gikk ut over TMN motivasjonen til slutt. Hvorfor har du gjort loop nr 2 så sinnsykt vanskelig. Den som skaper problem for meg.

VESP har jeg ikke kommet til mål på engang.... skal laste ned den nye når jeg kommer fra jobb. Håper den er litt lettere.

OLD/Rommel
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
karmakoma
Centurio
Centurio
karmakoma


Antall Innlegg : 149
Age : 51
Localisation : Nesodden
Registration date : 17.10.2006

Baner av karmakoma Empty
PosteTema: Re: Baner av karmakoma   Baner av karmakoma EmptyOns Nov 15, 2006 1:46 pm

Ha ha, skjønner deg godt Very Happy men jeg lover deg den er morsom når du mestrer'n. Jeg pleier å legge meg til Høyre i den førtse loopen før gresset, det er viktig å svinge minst mulig så du ikke får sleng på gresset. Uansett så tror jeg ikke den er egnet til kampbruk
Til Toppen Go down
karmakoma
Centurio
Centurio
karmakoma


Antall Innlegg : 149
Age : 51
Localisation : Nesodden
Registration date : 17.10.2006

Baner av karmakoma Empty
PosteTema: Re: Baner av karmakoma   Baner av karmakoma EmptyTir Nov 21, 2006 8:12 pm

Nå har jeg lasta opp OLD/track #1 på TMX men en liten hilsen fra laget. Er det noen som har kjørt den? liker den? hater den? Kult med en tilbakemelding geek . Hvis den faller i smak er det bare å gi den en award og laste opp beste tid på TMX:lol!: http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=622762#auto


Sist endret av den Søn Nov 26, 2006 2:31 pm, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Baspen
Quaestor sacri palatii
Quaestor sacri palatii
Baspen


Antall Innlegg : 274
Age : 57
Localisation : Nesodden
Registration date : 16.10.2006

Baner av karmakoma Empty
PosteTema: Re: Baner av karmakoma   Baner av karmakoma EmptyTir Nov 21, 2006 11:05 pm

Har prøvd den litt (har blitt litt liten tid til den da vi har vært opptatt med TNL og TMU) og den virker fin syns jeg. Den er litt lettere en de andre, men ikke mye Laughing Skal prøve den mere etterhvert!!!
Til Toppen Go down
karmakoma
Centurio
Centurio
karmakoma


Antall Innlegg : 149
Age : 51
Localisation : Nesodden
Registration date : 17.10.2006

Baner av karmakoma Empty
PosteTema: Re: Baner av karmakoma   Baner av karmakoma EmptySøn Nov 26, 2006 3:52 pm

Her er OLD/track #2, den er raskere og lengre en 1'ern. Test it out lol! http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=631077#auto,
Tips: det er en fin wb ved 3. cp etter tunellen
Til Toppen Go down
karmakoma
Centurio
Centurio
karmakoma


Antall Innlegg : 149
Age : 51
Localisation : Nesodden
Registration date : 17.10.2006

Baner av karmakoma Empty
PosteTema: Re: Baner av karmakoma   Baner av karmakoma EmptyMan Nov 27, 2006 3:38 pm

Da har jeg laget en ny versjon av OLD/track #1 siden nesten alle slet med starten, banen er den samme men har laget starten uten stolper og en enklere sving http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=622762#auto lol!
Til Toppen Go down
karmakoma
Centurio
Centurio
karmakoma


Antall Innlegg : 149
Age : 51
Localisation : Nesodden
Registration date : 17.10.2006

Baner av karmakoma Empty
PosteTema: Re: Baner av karmakoma   Baner av karmakoma EmptyMan Feb 12, 2007 10:56 pm

Ja... da har jeg klekket ut en OLD/ bane til, denne er rimelig lett å gjennomføre men vanskelig å få til gode tider. Ble ganske fornøyd med starten og slutten drunken .
Test den ut drive2 blir glad for tilbakemeldinger http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=776533#auto
Til Toppen Go down
Ranglepung
Rector Orbis
Rector Orbis
Ranglepung


Antall Innlegg : 564
Age : 51
Localisation : Fredrikstad
Registration date : 17.10.2006

Baner av karmakoma Empty
PosteTema: Re: Baner av karmakoma   Baner av karmakoma EmptyTir Feb 13, 2007 12:23 am

Jeg har kjørt den et par ganger nå.
Banen er fin, med mange fine ideer og artige passasjer, men jeg kommer nok ikke til å kjøre den noe mere, grunnen er at kameraføringen i starten rett og slett gjør meg små- uvel.
Jeg er nok over gjennomsnittet tander her, men den pf'en ble jeg utrolig fort lei av.

Og slutten var også litt irriterende, hadde noen knall kjøringer (til meg å være) men kom meg ikke gjennom det hullet, og det blir irriterende.
Antar det er relativt lett å lære seg den nødvendige treffsikkerheten, men jeg orker ikke det.

Synd, for som sagt, banen ellers er veldig morsom, likte den kjempegodt, men starten og tildels slutten gjør at den ikke kan få noen award fra meg.
Til Toppen Go down
karmakoma
Centurio
Centurio
karmakoma


Antall Innlegg : 149
Age : 51
Localisation : Nesodden
Registration date : 17.10.2006

Baner av karmakoma Empty
PosteTema: Re: Baner av karmakoma   Baner av karmakoma EmptyTir Feb 13, 2007 3:26 am

Takker for tilbakemelding rangle Very Happy . Du for lukke øya i starten da, jeg syns den er morsom jeg og slutten er det jeg ble mest fornøyd med på banen men det er smak og behag.
Til Toppen Go down
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid


Antall Innlegg : 500
Age : 48
Registration date : 18.10.2006

Baner av karmakoma Empty
PosteTema: Re: Baner av karmakoma   Baner av karmakoma EmptyTir Feb 13, 2007 10:07 am

Hei Karma, det vises at du er en dreven banekonstruktør:D
Er delvis enig med Rangle i hans opplevelser av banen.
Starten er kreativ, men jeg liker generelt ikke mt med follow eller hva det heter, slik som f.eks på hoppet i OddWorld.
Resten av bana syns jeg er knall, fine svinger, liker hoppene man kan legge opp sladder i, og jeg liker slutten godt, selv om den er vanskelig.
Jeg syns det vanskeligste er å treffe godt i landinga før den siste rundsvingen, traff ofte enten ytter eller innerkanten der svingen starter, men utrolig digg de gangene den gikk bra:D
Alt i alt likte jeg denne veldig godt karma.
Til Toppen Go down
karmakoma
Centurio
Centurio
karmakoma


Antall Innlegg : 149
Age : 51
Localisation : Nesodden
Registration date : 17.10.2006

Baner av karmakoma Empty
PosteTema: Re: Baner av karmakoma   Baner av karmakoma EmptyTir Feb 13, 2007 1:00 pm

Takker Wizkid sunny , ikkeno problem å fjerne mt i starten hvis det er ønskelig
Til Toppen Go down
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid


Antall Innlegg : 500
Age : 48
Registration date : 18.10.2006

Baner av karmakoma Empty
PosteTema: Re: Baner av karmakoma   Baner av karmakoma EmptyTir Feb 13, 2007 1:38 pm

Gjerne det Very Happy
Blir sikkert enklere å unngå stolpen i svingen etter "rabbit-hole" starten og da OK
Til Toppen Go down
karmakoma
Centurio
Centurio
karmakoma


Antall Innlegg : 149
Age : 51
Localisation : Nesodden
Registration date : 17.10.2006

Baner av karmakoma Empty
PosteTema: Re: Baner av karmakoma   Baner av karmakoma EmptyOns Feb 14, 2007 6:18 pm

Da har jeg fjerna mt i starten, faktisk enig at det ble bedre. Så hva sier du rangle? nå klarer du vel å kjøre den Razz
Til Toppen Go down
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid


Antall Innlegg : 500
Age : 48
Registration date : 18.10.2006

Baner av karmakoma Empty
PosteTema: Re: Baner av karmakoma   Baner av karmakoma EmptyOns Feb 14, 2007 10:49 pm

Digg, må teste den senere ikveld! OK
Til Toppen Go down
Sponsored content





Baner av karmakoma Empty
PosteTema: Re: Baner av karmakoma   Baner av karmakoma Empty

Til Toppen Go down
 
Baner av karmakoma
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Baner av ICE
» Baner av Torress.
» Baner av Vebbo
» Baner av Bj
» TMU baner av Usstan

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Overaged Lucky Drivers :: Generelt :: Baner-
Gå Til: